Follow
Deniz ZEREN
Title
Cited by
Cited by
Year
Dijital pazarlama: Ulusal yazının bibliyometrik analizi
D Zeren, N Kaya
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 35-52, 2020
722020
Consumer ethnocentrism and willingness to buy foreign products in emerging markets: Evidence from Turkey and Colombia
D Zeren, A Kara, A Arango Gil
Latin American Business Review 21 (2), 145-172, 2020
362020
Effects of brand heritage on intentions to buy of airline services: The mediating roles of brand trust and brand loyalty
D Zeren, A Kara
Sustainability 13 (1), 303, 2021
292021
Sürdürülebilir Ürün Tasarımında Tanım Ve Yöntemler
D ZEREN, G NAKIBOĞLU
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (2), 458-480, 2009
272009
Teknoloji Kabul Modeli
D ZEREN
Pazarlama Teorileri, 2014
212014
Understanding mobile users' information adoption behaviour: an extension of the information adoption model
A Elwalda, İ Erkan, M Rahman, D Zeren
Journal of Enterprise Information Management, 2022
202022
Satın Alma Motivasyonları: Tüketicilerin Sanal Kompülsif Davranışları Üzerine Bir Araştırma
D ZEREN, N GÖKDAĞLI
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 41-58, 2017
18*2017
Ürün yerleştirme: milenyum itibariyla Türk sinemasındaki durum
D Zeren, ZÖ Paylar
182014
Influencer Versus Celebrity Endorser Performance on Instagram
D Zeren, N Gökdağlı
Strategic Innovative Marketing and Tourism, 695-704, 2020
172020
Sahip olmak yerine paylaşmak: tüketicilerin paylaşma davranışlarının unsurlarını belirlemeye yönelik bir çalışma
S Çabuk, HD SÜDAŞ, D Zeren
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (1), 151-168, 2015
162015
Whose voice is louder? Influencer and celebrity endorsement on Instagram
D Zeren, N Kapukaya
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 …, 2021
112021
Mobil hizmet inovasyonlarının kabulü
S Çabuk, D Zeren
İktisat İşletme ve Finans 26 (309), 51-82, 2011
112011
Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili
S Çabuk, D Zeren
Pazarlama Dünyası, 2005
112005
Sport marketing and social media strategies: A literature review and research agenda
D Zeren, I Erkan, F Acikgoz
Sport marketing in a global environment, 126-141, 2022
102022
Programatik Reklamcılık: Kavram, İşleyiş ve Potansiyeli Açısından Değerlendirmesi
D Zeren, İ Keşlikli
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 28 (2), 312-326, 2019
102019
Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler
D Zeren, M Elhan
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (2), 143-158, 2017
92017
Hizmet Sektöründe Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma
H İnan, D Zeren, HD Südaş
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (2), 41-52, 2016
92016
Business students’ attitudes towards consumerism, marketing practices and government regulations: a comparative study of Poland and Turkey
FD Orel, D Zeren
International Journal of Business and Social Science 2 (19), 99-109, 2011
92011
Effects of Brand Heritage on Intentions to Buy of Airline Services: The Mediating Roles of Brand Trust and Brand Loyalty. Sustainability 2021, 13, 303
D Zeren, A Kara
s Note: MDPI stays neu-tral with regard to jurisdictional clai-ms in …, 2020
82020
Marka prestiji ve marka kredibilitesinin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
D Zeren, N Gokdagli
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 5 (2), 91-102, 2017
82017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20