Follow
Ahmet Tuğrul Tuğer
Title
Cited by
Cited by
Year
Green purchase intention of young Turkish consumers: Effects of consumer's guilt, self-monitoring and perceived consumer effectiveness
ET Kabadayı, İ Dursun, AK Alan, AT Tuğer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 165-174, 2015
1272015
Coordination and collaboration functions of disaster coordination centers for humanitarian logistics
R Kaynak, AT Tuğer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 109, 432-437, 2014
552014
Overcoming the psychological barriers to energy conservation behaviour: The influence of objective and subjective environmental knowledge
İ Dursun, E Tümer Kabadayı, AT Tuğer
International Journal of Consumer Studies 43 (4), 402-416, 2019
512019
Pro-environmental consumption: Is it really all about the environment?
I Dursun, ET Kabadayi, CG Koksal, AT Tuger
Journal of Management Marketing and Logistics 3 (2), 114-134, 2016
312016
Application of value-belief-norm theory to responsible post consumption behaviors: Recycling and reuse
I Dursun, ET Kabadayi, AT Tuger
Proceedings of the International Congress of the New Approaches and …, 2017
172017
Çevreci tüketim davranışı: boyutları ve ölçümü
İ DURSUN, ET KABADAYI, AT TUĞER
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11 …, 2018
142018
Çevreci tüketim davranışı: etkili faktörler ve teorik açıklamalar
AT Tuğer, İ Dursun, ET Kabadayı
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 7 (4), 2978-3007, 2018
82018
Sorumlu Tüketim: Neden
İ Dursun, ET Kabadayı, AT Tuğer
Nasıl, 2016
62016
Sorumlu tüketim: neden? nasıl
İ Dursun, E Tümer Kabadayı, AT Tuğer
Tüketici yazıları içinde (ss. 9-39). Ankara: Hacettepe Üniversitesi Tüpadem, 2016
52016
Understanding Consumer Behavior in the Hyper-Connected Omnichannel Retailing
AT Tuğer
Implementing Automation Initiatives in Companies to Create Better-Connected …, 2022
32022
Çevreci tüketim davranışının değer-inanç-norm teorisi kapsamında incelenmesi
AT Tuğer
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
22018
SORUMLU TÜKETİM: NEDEN? NASIL?
İ DURSUN, ET KABADAYI, AT TUĞER
Tüketici Yazıları (V), 9, 2016
1*2016
Investigating the Users Of Shared Micromobility Services: A Systematic Review
AT Tuğer
LMSCM 2023, 111, 2023
2023
Turizm Hizmet Kalitesi, Hizmet Hatası ve Telafisi
AT Tuğer, E Akdeniz
Turist Davranışı (Editörler: Prof.Dr. Erdoğan Koç, Doç Dr. Tuğrul Ayyıldız …, 2023
2023
Hizmet Pazarlamasındaki Yapay Zeka Uygulamalarında Kritik Bileşenler: Hizmet Hatası ve Telafisi
AT Tuğer
Muhasebe - Pazarlama Organizasyon: Teori Ve Uygulama, 77-91, 2022
2022
Understanding Last Mile Logistics in the Age of Micro-mobility: A Review
AT Tuğer
20th International Logistics and Supply Chain Congress (LMSCM2022), İstanbul, 2022
2022
Understanding Artificial Intelligence in Service during the Post Pandemic Period
AT Tuğer
Digital Challenges and Strategies in a Post-Pandemic World, 2022
2022
Bütüncül Kanallı Perakendecilikte Hizmet Kalitesi ve Hizmet Hatası Telafisi
AT Tuğer
Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler Cilt 2 …, 2021
2021
Havayolu Pazarlamasında Müşteri Memnuniyetiyle İlgili Güncel Literatürün İncelenmesi
AT Tuğer
Hava Yolu Endüstrisi Dinamikleri, 73-91, 2020
2020
Experience-Oriented Marketing Innovations via Digital Technologies
ES Bayrak Meydanoğlu, AT Tuğer, T Uslu
Fourth International Workshop On Entrepreneurship, Electronic And Mobile …, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20