Yansıtıcı düşünmeyi geliştirici etkinliklerin öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarına, performanslarına ve yansıtmalarına etkisi Ş Tok Eğitim ve Bilim 33 (149), 104-117, 2010 | 166 | 2010 |
Öğretim ilke ve yöntemleri GE Koç, İ Korkmaz, MK Coşkun, M Sarı, N Ünver, AO Kıldan, Ş Tok, ... Pegem A Yayıncılık, 2012 | 157 | 2012 |
İlkokuma yazma öğretiminde çözümleme ve ses temelli cümle yöntemlerinin değerlendirilmesi TOK Şükran Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 53 (53), 123-144, 2008 | 124 | 2008 |
Fen bilgisi dersinde yansıtıcı düşünme etkinliklerinin öğrencilerin akademik başarılarına ve fen bilgisi dersine yönelik tutumlarına etkisi Ş Tok İlköğretim online 7 (3), 557-568, 2008 | 114 | 2008 |
Effects of creative writing activities on students’ achievement in writing, writing dispositions and attitude to English Ş Tok, A Kandemir Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1635-1642, 2015 | 103 | 2015 |
Effects of the know-want-learn strategy on students’ mathematics achievement, anxiety and metacognitive skills Ş Tok Metacognition and learning 8, 193-212, 2013 | 96 | 2013 |
Öğretimde çağdaş yaklaşımlar A Doğanay, Ş Tok Pegem Atıf İndeksi, 262-322, 2017 | 81 | 2017 |
İlkokuma yazma öğretiminde kullanılan yöntemlerin değerlendirilmesi Ş Tok Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 26 (26), 257-276, 2001 | 77 | 2001 |
Öğretme-öğrenme strateji ve modelleri Ş Tok Pegem Atıf İndeksi, 142-171, 2017 | 68 | 2017 |
Pre‐service primary education teachers’ changing attitudes towards teaching: a longitudinal study Ş Tok European Journal of Teacher Education 34 (1), 81-97, 2011 | 66 | 2011 |
The problems of teacher candidate's about teaching skills during teaching practice Ş Tok Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4142-4146, 2010 | 64 | 2010 |
The effects of reflective thinking activities in science course on academic achievements and attitudes toward science TOK Şükran Elementary Education Online 7 (3), 557-568, 2008 | 46 | 2008 |
İlköğretim 3. sınıf Türkçe dersinde özetleme ve not alma stratejilerinin okuduğunu anlama ve kalıcılık üzerindeki etkileri Ş Tok, N Beyazıt | 44 | 2007 |
The impact of reflective thinking activities on student teachers’ attitudes toward teaching profession, performance and reflections Ş Tok Egitim ve Bilim 33 (149), 2008 | 36 | 2008 |
Not tutma ve bil-iste-öğren (biö) stratejilerinin tutum ve akademik başarıya etkisi Ş Tok Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 244-253, 2008 | 34 | 2008 |
İşbirliğine dayalı öğrenme yöntemlerinden ikili denetim tekniğinin okuduğunu anlama üzerindeki etkisi Ş Tok İlköğretim Online (elektronik), 2008 | 31 | 2008 |
Öğretimin yönetimi Ş Tok Editör: Kıran H ve Çelik. K.) Ankara: Anı Yayıncılık, 2016 | 27 | 2016 |
Reflective teaching practices in Turkish primary school teachers Ş Tok, SD Dolapçıoğlu Teacher development 17 (2), 265-287, 2013 | 27 | 2013 |
The effects of teaching mathematics creatively on academic achievement, attitudes towards mathematics, and mathematics anxiety Ş Tok International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education 23 (4), 2015 | 24 | 2015 |
The Study of the Aggression Levels of Preschool Children in Terms of Emotion Expression and Emotion Regulation. C Ersan, Ş Tok Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (201), 2020 | 21 | 2020 |