Follow
Şükran Tok
Şükran Tok
İzmir Demokrasi Üniversitesi
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Yansıtıcı düşünmeyi geliştirici etkinliklerin öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarına, performanslarına ve yansıtmalarına etkisi
Ş Tok
Eğitim ve Bilim 33 (149), 104-117, 2010
1662010
Öğretim ilke ve yöntemleri
GE Koç, İ Korkmaz, MK Coşkun, M Sarı, N Ünver, AO Kıldan, Ş Tok, ...
Pegem A Yayıncılık, 2012
1572012
İlkokuma yazma öğretiminde çözümleme ve ses temelli cümle yöntemlerinin değerlendirilmesi
TOK Şükran
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 53 (53), 123-144, 2008
1242008
Fen bilgisi dersinde yansıtıcı düşünme etkinliklerinin öğrencilerin akademik başarılarına ve fen bilgisi dersine yönelik tutumlarına etkisi
Ş Tok
İlköğretim online 7 (3), 557-568, 2008
1142008
Effects of creative writing activities on students’ achievement in writing, writing dispositions and attitude to English
Ş Tok, A Kandemir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1635-1642, 2015
1032015
Effects of the know-want-learn strategy on students’ mathematics achievement, anxiety and metacognitive skills
Ş Tok
Metacognition and learning 8, 193-212, 2013
962013
Öğretimde çağdaş yaklaşımlar
A Doğanay, Ş Tok
Pegem Atıf İndeksi, 262-322, 2017
812017
İlkokuma yazma öğretiminde kullanılan yöntemlerin değerlendirilmesi
Ş Tok
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 26 (26), 257-276, 2001
772001
Öğretme-öğrenme strateji ve modelleri
Ş Tok
Pegem Atıf İndeksi, 142-171, 2017
682017
Pre‐service primary education teachers’ changing attitudes towards teaching: a longitudinal study
Ş Tok
European Journal of Teacher Education 34 (1), 81-97, 2011
662011
The problems of teacher candidate's about teaching skills during teaching practice
Ş Tok
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4142-4146, 2010
642010
The effects of reflective thinking activities in science course on academic achievements and attitudes toward science
TOK Şükran
Elementary Education Online 7 (3), 557-568, 2008
462008
İlköğretim 3. sınıf Türkçe dersinde özetleme ve not alma stratejilerinin okuduğunu anlama ve kalıcılık üzerindeki etkileri
Ş Tok, N Beyazıt
442007
The impact of reflective thinking activities on student teachers’ attitudes toward teaching profession, performance and reflections
Ş Tok
Egitim ve Bilim 33 (149), 2008
362008
Not tutma ve bil-iste-öğren (biö) stratejilerinin tutum ve akademik başarıya etkisi
Ş Tok
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 244-253, 2008
342008
İşbirliğine dayalı öğrenme yöntemlerinden ikili denetim tekniğinin okuduğunu anlama üzerindeki etkisi
Ş Tok
İlköğretim Online (elektronik), 2008
312008
Öğretimin yönetimi
Ş Tok
Editör: Kıran H ve Çelik. K.) Ankara: Anı Yayıncılık, 2016
272016
Reflective teaching practices in Turkish primary school teachers
Ş Tok, SD Dolapçıoğlu
Teacher development 17 (2), 265-287, 2013
272013
The effects of teaching mathematics creatively on academic achievement, attitudes towards mathematics, and mathematics anxiety
Ş Tok
International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education 23 (4), 2015
242015
The Study of the Aggression Levels of Preschool Children in Terms of Emotion Expression and Emotion Regulation.
C Ersan, Ş Tok
Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (201), 2020
212020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20