Takip et
nilay akgün akan
nilay akgün akan
İletişim Fakültesi, Erciyes Üniversitesi
erciyes.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı
NA AKAN
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 55-72, 2021
92021
Reklamın Değişen Yüzünde Çevrim İçi Davranışsal Reklamcılık: İnternet Kullanıcıları Perspektifinden Bir Araştırma
A Nilay, E TANYERİ
Erciyes İletişim Dergisi 7 (2), 1453-1479, 2020
42020
Dijital Reklamcılık Bağlamında Çevirimiçi Davranışsal Reklamcılık ve Üniversite Gençliğinin Çevirimiçi Rekam Algısı
M AKDAĞ, NA AKAN
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 4 (11), 1-10, 2017
32017
Public Relations Practices In Terms Of Intercultural Communication: Example Of Yunus Emre Institutes In Turkey–Bosnia And Herzegovina Relations
M Akdağ, NA Akan
Communication & Media Researches, 95, 2017
12017
Dijital Dönüşümün İletişim Alanındaki Araştırmalara Yansıması: Doktora Tezleri Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
N Akgün AKAN
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL 6 (65), 2766-2777, 2020
2020
REFLECTION OF DIGITALIZATION IN LIFE STYLES AND ADVERTISEMENTS: EXAMPLE OF ADVERTISEMENT HEALTH CONSULTANT SERVICE DİJİTALLEŞMENİN YAŞAM TARZLARINA VE REKLAMLARA YANSIMASI
M Akdağ, NA Akan
PUBLIC RELATIONS & COMMUNICATION STUDIES, 71, 2018
2018
THE VIEWS OF THE STUDENTS WHO ATTEND AND DON'T ATTEND THE ADVERTISING ETHICS COURSES: THE CASE OF FACULTY OF COMMUNICATION, UNIVERSITY OF ERCİYES
M AKDAĞ
The Online Journal of Communication and Media 2 (3), 38, 2016
2016
IN BUSINESS & LIFE SCIENCES
C Akar, H Kapucu
PUBLIC RELATIONS & COMMUNICATION STUDIES
N Öze
PERsONALIZED ADs: INTERNET UsERs’ PERsONALIZED ADs PERCEPTION ON FACEBOOK/KİŞİsELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLAR: İNTERNET KULLANICILARININ FACEBOOK’TAKİ KİŞİsELLEŞTİRİLMİŞ REKLAM ALGIsI
M Akdağ, NA Akan
IN BUSINESS & LIFE SCIENCES, 153, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–10