Eğitim fakültesi öğrencilerinin fakülte yaşamının niteliğine ilişkin memnuniyet düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi S Özdemir, AÇ Kılınç, Z Öğdem, E Er Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 228-235, 2013 | 48 | 2013 |
Teacher Absenteeism in Turkish Primary Schools: A Qualitative Perspective from School Principals. F Sezgin, S Koşar, AÇ Kılınç, Z Öğdem International Online Journal of Educational Sciences 6 (3), 2014 | 35 | 2014 |
Mesleki öğrenme topluluğu olarak ilköğretim okullarında takım liderliği ve örgüt iklimi Z Öğdem Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 33 | 2015 |
The relationship between bureaucratic school structures and teacher self-efficacy AÇ Kilinç, S Koşar, E Er, Z Öğdem McGill Journal of Education 51 (1), 615-634, 2016 | 30 | 2016 |
Examining the relationships between primary school principals' power styles and teachers' professional behaviors S Koşar, AÇ KILINÇ, ER Emre, Z Öğdem, G Savaş Alberta Journal of Educational Research 60 (2), 322-338, 2014 | 14 | 2014 |
The relationship between teachers’ perceptions of organizational culture and school capacity for change D Koşar, AÇ Kilinç, S Koşar, E ER, Z ÖĞDEM Journal of Educational Sciences Research 6 (2), 39-59, 2016 | 13 | 2016 |
Examining the Relationships between Primary School Principals' Power Styles and Teachers' Professional Behaviors. S Kosar, AÇ Kilinç, E Er, Z Ögdem, G Savas Alberta Journal of Educational Research 60 (2), 322-338, 2014 | 12 | 2014 |
Türk Yükseköğretiminde Öğretim Elemanı Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme: Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) Örneği E Er, AÇ Kılınç, Z Öğdem Başkent University Journal of Education 6 (2), 304-312, 2019 | 4 | 2019 |
Examination of the satisfaction levels of education faculty students on the quality of faculty life according to different variables S ÖZDEMİR, AÇ KILINÇ, Z ÖĞDEM, ER Emre Journal of Higher Education and Science 3 (3), 228-235, 2013 | 2 | 2013 |
Evaluation of the Distance Education Process based on Teachers’ Opinions during the Covıd-19 Pandemic Z Öğdem, E Sönmez Malaysian Online Journal of Educational Technology 10 (1), 61-75, 2022 | 1 | 2022 |
Evaluation of the Distance Education Process Based on Teachers' Opinions during the COVID-19 Pandemic. Z Ögdem, E Sönmez Malaysian Online Journal of Educational Technology 10 (1), 61-74, 2022 | 1 | 2022 |
Mesleki Öğrenme Toplulukları Olarak Okullarda Rol ve Sorumluluklar S ÖZDEMİR, Z ÖĞDEM Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2070-2089, 2021 | 1 | 2021 |
Öğretmenlerin Örgütsel Psikolojik Sermaye ve Örgütsel Güvenlerine İlişkin Bir Çalışma Z ÖĞDEM, A KARAKAŞ, F BEKTAŞ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (2), 1121-1144, 2021 | 1 | 2021 |
Öğretmenlerin örgüt kültürü ile değişim kapasitesi algıları arasındaki ilişki D Koşar, AÇ Kılınç, S Koşar, E Er, Z Öğdem Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 (2), 39-59, 2016 | 1 | 2016 |
Okul, Çevre ve Aile İlişkilerinin Yönetimi Z Öğdem, E Sönmez, O Ülker, F Demirbağ, M Söylemez Toplum, Eğitim ve Kültür Araştırmaları Dergisi 3 (1), 27-37, 2024 | | 2024 |
Hayat Boyu Öğrenme Çalışmalarına Bibliyometrik Bir Bakış: Dünyadaki ve Türkiye’deki Durum O ERDOĞAN, Z ÖĞDEM Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (3), 1865-1892, 2023 | | 2023 |
Examining the Leadership Behaviors of Primary School Principals: A Phenomenological Study E Sönmez, Z Öğdem, E Er Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 7 (2), 518-550, 2023 | | 2023 |
Learning-Centered Leadership and Learning Climate as Predictors of Teacher Autonomy O Erdoğan, E Sönmez, Z Öğdem Third Sector Social Economic Review 58 (3), 2618-2634, 2023 | | 2023 |
Problems and Solution Offers Regarding the Teaching Practice Course According to the Opinions of Faculty Members and Teachers Z Öğdem, E Sönmez, O Erdoğan International Journal of Eurasian Education and Culture 8 (20), 97-134, 2023 | | 2023 |
Salgın Sonrası Öğrenme Kayıplarını Düşünerek Okulları Yeniden Açmak Z ÖĞDEM, E SÖNMEZ Nobel Akademik Yayıncılık, 2022 | | 2022 |