Takip et
Şirvan Şen Demir
Şirvan Şen Demir
sdu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Koronavirüs (Covid-19) salgınının Türkiye'de turizm üzerindeki öncülleri, etkileri ve sonuçlarının değerlendirilmesi
M Demir, Y Günaydın, ŞŞ Demir
International Journal of Social Sciences and Education Research 6 (1), 80-107, 2020
1882020
Tüketici Davranışları
ŞŞ Demir, M Kozak
Detay Yayıncılık, 2013
168*2013
Turizmde tüketici davranışları modelini oluşturan aşamalar arasındaki ilişki
ŞŞ DEMİR, M Kozak
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 22 (1), 19-34, 2011
1412011
Çekici Faktörlerin Destinasyon Seçimine Etkisi: Dalyan Örneği
ŞŞ Demır
Ege Academic Review 10 (3), 1041-1054, 2010
1172010
The relationship between person-organization fit, organizational identification and work outcomes
M Demir, SS Demir, K Nield
Journal of Business Economics and Management 16 (2), 369-386, 2015
872015
Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Futbol Turizmi: Antalya Bölgesinde Bir Araştırma
M Demir, ŞŞ Demir
sbe.deu.edu.tr, 2004
802004
Avrupa Müşteri Memnuniyet Endeksi Modeli: Uluslararası Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama
ŞŞ Demir
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 9 (1), 672-695, 2012
672012
Yükseköğretim Kurumlarında Örgütsel Sessizlik: Turizm Lisans Eğitimi Kurumları Örneği
M Demir, ŞŞ Demir
Milli Eğitim Dergisi 41 (193), 184-199, 2012
542012
İşgörenlerin serbest zaman gereksinimi ve serbest zaman doyumunu etkileyen faktörler
M Demir, SS DEMİR
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 2 (3), 74-84, 2014
502014
Turizm işletmelerinde yöneticilerin mesleki staj ve stajyerleri değerlendirmesi
M Demir, Ş DEMİR
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2014
492014
Otel İşletmelerinde Yenilik Yönetimi: İlkeler & Örnekler
M Demir, ŞŞ Demir
Detay Yayıncılık., 2015
462015
Beş yıllık kalkınma planlarından Türkiye turizm stratejisi 2023’e: turizmde tanıtma çalışmalarına yönelik içerik analizi
ŞŞ Demir
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 5 (15), 101-119, 2014
372014
Beklenti, algılanan kalite-değer ve memnuniyet ilişkisi: Turizm lisans öğrencileri üzerine bir uygulama
ŞŞ Demir
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 10 (1), 307-324, 2013
35*2013
Impact of COVID-19 pandemic on the tourism industry: An evaluation from the hotel managers' perspective
M DEMİR, ŞŞ DEMİR, A DALGIÇ, FD ERGEN
Journal of Tourism Theory and Research 7 (1), 44-57, 2021
342021
Her şey dahil (all-inclusive) pansiyon türü uygulamasının konaklama işletmeleri, personel, müşteriler, seyahat acentaları ve bölgedeki diğer işletmeler açısından olumlu ve …
M Demir, ŞŞ Demir
Maltepe Üniversitesi Turizm Araştırmaları Dergisi 1 (1), 67-100, 2001
292001
Örgütsel iletişimde duygusal zekânın rolü: konaklama işletmelerinde bir araştırma
Ş DEMİR, M Demir
Selçuk İletişim 6 (1), 67-77, 2009
282009
Covid-19 sürecinde tüketicilerin otel seçimini etkileyen faktörler
M DEMİR, ŞŞ DEMİR, FD ERGEN, A DALGIÇ
International Journal of Social Sciences and Education Research 7 (1), 82-94, 2021
252021
Turizmde tüketici davranışları modelini oluşturan aşamalar arasındaki ilişki: Turistler üzerine bir araştırma
ŞŞ Demir
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
252010
Otel Animasyon Hizmetlerinin Yöneticiler ve Turistlerin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
M Demir, ŞŞ Demir
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (1), 35-48, 2015
24*2015
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde iletişim tekniklerinin etkisi: Konaklama işletmeleri örneği.
ŞŞ Demir
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 8 (2), 2011
232011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20