Follow
Ayşe Bican Şen
Ayşe Bican Şen
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Doktora Öğrencisi
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketicilerin renk algısı ve cinsiyet: Pazarlama bakış açısından bir araştırma
AB Şen, E Özdemir
International Journal of Social Inquiry 8 (1), 183-221, 2015
62015
Cinsiyetler arası itkisel (dürtüsel) satın almanın farklılıkları üzerine nitel bir analiz: Moda sektörü temelinde bir değerlendirme
AB ŞEN, AA AR
Erciyes Akademi 35 (2), 473-496, 2021
32021
Pazarlamada renk unsuru ve bir araştırma
A Şen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
32015
ÇERKEZ KÜLTÜRÜ’NDE YEMEK TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINA YÖNELİK FENOMENOLOJİK BİR ANALİZ
AA AR, C DOGAN, AB ŞEN
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online) 5 (1), 381-394, 2022
22022
CONSUMERS’COLOR PERCEPTION AND GENDER: A RESEARCH FROM MARKETING PERSPECTIVE
AB ŞEN, E ÖZDEMİR
International Journal of Social Inquiry 8 (1), 183-221, 2015
12015
A PHENOMENOLOGICAL ANALYSIS ON EATING HABITS IN CIRCASSIAN CULTURE
A Akdeniz Ar, C Dogan, A Bican Şen
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 5 (1), 381-394, 2022
2022
CİNSİYETLER ARASI İTKİSEL (DÜRTÜSEL) SATIN ALMANIN FARKLILIKLARI ÜZERİNE NİTEL BİR ANALİZ: MODA SEKTÖRÜ TEMELİNDE BİR DEĞERLENDİRME
AB ŞEN, AA AR
Erciyes Akademi 35 (2), 2021
2021
Pazarlama Açısından Renklerin Anlamı: Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
A Bican Şen, E Özdemir
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences …, 2020
2020
Tüketicilerin renk algısı ve cinsiyet: Pazarlama bakış açısından bir araştırma
AB Şen, E Özdemir
Uludağ Üniversitesi, 2017
2017
TÜKETİCİLERİN RENK ALGISI VE CİNSİYET: PAZARLAMA BAKIŞ AÇISINDAN BİR ARAŞTIRMA
AB ŞEN, E ÖZDEMİR
International Journal of Social Inquiry 8 (1), 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–10