Popüler kültür ve eğitim HH Özkan Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (1), 29-38, 2006 | 233 | 2006 |
ÖĞRETMENLİK FORMASYON PROGRAMINDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ SDÜ ÖRNEĞİ HH ÖZKAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 29-48, 2012 | 130 | 2012 |
Bilgi toplumu eğitim programlari HH Özkan Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 113-132, 2009 | 92 | 2009 |
2000-2011 yılları arasında eğitim fakülteleri dergilerinde yayımlanan matematik öğretimi alternatif yöntemleri ile ilgili makalelerin içerik analizi Y YALÇINKAYA, HH Özkan Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 31-45, 2012 | 82 | 2012 |
Öğretmen adaylarının ilköğretim okullarında yaptıkları öğretmenlik uygulamasının yetişmelerindeki rolü HH Özkan, M Albayrak, K Berber Milli Eğitim Dergisi 33, 168, 2005 | 78 | 2005 |
ÖĞRENME ÖĞRETME MODELLERİ AÇISINDAN MODÜLER ÖĞRETİM HH Özkan Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (2), 117-128, 2010 | 57 | 2010 |
Bilimsel araştırma yöntemleri Ç Şahin, E Köse, R Yeşil, SZ Genç, A Özerbaş, HH Özkan, HH Bahar, ... Nobel Akademik, 2013 | 48 | 2013 |
Ortaöğretim öğretmenlerinin etkileşimli tahta kullanimina yönelik öz yeterlikleri Y Yalçinkaya, H ÖZKAN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (29), 69-91, 2014 | 39 | 2014 |
Öğretmen performans değerlendirme sistemi M Çelikten, HH Özkan OPUS International Journal of Society Researches 8 (15), 806-824, 2018 | 33 | 2018 |
TÜRKİYE’DE YETİŞKİN VE YAŞAM BOYU EĞİTİMİNE YÖNELİK LİSANS PROGRAMI ÖNERİSİ M Koç, S Taş, HH Özkan, E Yılmaz | 33 | 2009 |
Cooperative learning technique through Internet based education: A model proposal. HH Ozkan Education 130 (3), 2010 | 32 | 2010 |
Yapılandırmacı odaklı öğretim tasarımı modeli örneği HH ÖZKAN Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (28), 47-66, 2012 | 26 | 2012 |
Milli eğitim sisteminin örgütsel yapısı ve maarif müfettişleri alt sisteminin işleyişi HH Özkan, Y Çelikten OPUS uluslararası toplum araştırmaları dergisi 7 (13), 965-990, 2017 | 24 | 2017 |
Mesleki teknik eğitimde inovasyon ihtiyacı HH Özkan The First International Congress of Educational Research.“Trends and Issues …, 2009 | 22 | 2009 |
ÇOKLU ZEK KURAMI VE EĞİTİM PROGRAMI ÖĞELERİ İLİŞKİSİ HH ÖZKAN Education Sciences 3 (2), 332-344, 2008 | 19 | 2008 |
Öğretmenlik meslek eğitimi ile ilgili etik olmayan durumlar HH Özkan, M Çelikten Turkish Journal of Educational Studies 5 (2), 76-84, 2018 | 18 | 2018 |
Sosyal bilgiler öğretiminde işbirlikli öğrenme ile anlatım ve soru-cevap yöntemlerinin etkililiklerinin karşılaştırılması HH Özkan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1999 | 12 | 1999 |
An Analysis of Teachers' Opinions about Their Knowledge of Curriculum Terms Awareness. HH Ozkan Universal Journal of Educational Research 4 (7), 1601-1613, 2016 | 11 | 2016 |
İşbirliğine dayalı öğrenme ile modüler öğretim yönteminin birlikte uygulanmasının öğrencilerin akademik başarısına etkisi HH Özkan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005 | 11 | 2005 |
MATEMATİK DERSİNDE ÖĞRETMENLERİN DERS İÇİ YÖNELTİĞİ SORULAR VE ÖĞRENCİ CEVAPLARI DÜZEYİ HH ÖZKAN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 10 (35), 64-81, 2011 | 7 | 2011 |