Takip et
medine baran
medine baran
dicle.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of project-based learning on pre-service physics teachers electrostatic achievements
M Baran, A Maskan
Cypriot Journal of Educational Sciences 5 (4), 243-257, 2010
1752010
Learning Physics through Project-Based Learning Game Techniques.
M Baran, A Maskan, S Yasar
International Journal of Instruction 11 (2), 221-234, 2018
1212018
The influence of project-based STEM (PjbL-STEM) applications on the development of 21st century skills
M Baran, M Baran, F Karakoyun, A Maskan
Journal of Turkish Science Education 18 (4), 798-815, 2021
762021
ORTAÖĞRETİM 9. SINIF FİZİK DERS KİTABININ DERS KİTABI DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
C Demir, AK Maskan, Ş Çevik, M Baran
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 125-140, 2009
522009
An Analysis on High School Students' Perceptions of Physics Courses in Terms of Gender (A Sample from Turkey).
M Baran
Journal of Education and Training Studies 4 (3), 150-160, 2016
482016
Farklı branşlardaki öğretmen adaylarının çevre sorunlarının nedenleri, eğitimi ve çözümlerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
R EFE, S GÖNEN, M BARAN
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (32), 1-12, 2006
452006
A Study on Adolescent Students’ Levels of Hopelessness, Loneliness and Self-Esteem: A Sample from Turkey
M Baran, M Baran, A Maskan
Mediterranean Journal os Social Sciences 6, 2015
412015
Proje tabanlı öğrenme modelinin fizik öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin elektrostatiğe yönelik tutumlarına etkisi
M BARAN, AK Maskan
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 41-52, 2009
392009
FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
M BARAN, Ş YAŞAR, A MASKAN
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 230-248, 2015
372015
A study of relationships between academic self concepts, some selected variables and physics course achievement
M Baran, AK Maskan
International Journal of Education 3 (1), 1, 2011
342011
Physics, Chemistry and Biology Teachers' Reasons for Choosing the Profession of Teaching and Their Levels of Job Satisfaction with Respect to Certain Variables.
M Baran, A Maskan, M Baran
Journal of Education and Training Studies 3 (3), 101-110, 2015
232015
Teknoloji ve proje tabanlı öğrenme yaklaşımı destekli düşünme yolculuğu tekniğinin lise 11. sınıf öğrencilerinin fizik başarılarına ve akademik benlik tasarımlarına etkisi
M Baran
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2011
232011
Oyunlarla desteklenmiş TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) yöntemine dayalı etkinliklerin 10. sınıf öğrencilerinin fizik başarısına etkisi
Ş Yaşar, M BARAN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 52 …, 2020
182020
Influence of animation-supported project-based instruction method on environmental literacy and self-efficacy in environmental education
HA Efe, S Yucel, M Baran, MO Sunkur
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 13 (2), 1-13, 2012
182012
Proje tabanlı öğrenme modelinin fizik öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin elektrostatik konusu başarısına ve fiziğe yönelik tutumlarına etkisi üzerine bir araştırma
M Baran
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
162007
Atık maddelerden öğretim materyali geliştirme sürecinin öğretmen adaylarının çevresel tutum, davranış ve algılarına etkisi
HA EFE, M BARAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 22-46, 2017
152017
A comparative analysis of the effect of physical activity games and digital games on 9th grade students’ achievement in physics
Z Yıldırım, M Baran
Education and Information Technologies 26 (1), 543-563, 2021
132021
Gender differences in high school students' interests in physics
M Baran
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 17 (1), 1-18, 2016
122016
Fen alanları öğretmenleri ve fen alanları öğretmen adaylarının FeTeMM (STEM) farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
M Baran, M Baran, HA EFE, A MASKAN
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 1-29, 2020
82020
Research on the Effect of Certain Variables Chosen and Technology-Supported Project-Based Learning Approach on 11th-Grade Students’ Attitudes towards Computers
M Baran, A Maskan, N Toz
International Journal of Physics and Chemistry Education 3 (1), 1-13, 2011
82011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20