Nitel araştırmalarda niteliği artırma K Yıldırım İlköğretim Online 9 (1), 79-92, 2010 | 374 | 2010 |
Öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlari AE Bozdoğan, D AYDIN, K YILDIRIM Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 83-97, 2007 | 268 | 2007 |
Raising the quality in qualitative research K Yıldırım Elementary Education Online 9 (1), 2010 | 173 | 2010 |
Values education experiences of Turkish class teachers: A phenomonological approach K Yıldırım | 164 | 2009 |
A 3-year study of a school-based parental involvement program in early literacy SA Crosby, T Rasinski, N Padak, K Yildirim The Journal of Educational Research 108 (2), 165-172, 2015 | 154 | 2015 |
İlköğretim beşinci sınıf Türk öğrencilerin metin türlerine göre okuduğunu ve dinlediğini anlama düzeyleri K Yildirim, M Yildiz, S Ates, T Rasinski Elementary Education Online 9, 44-51, 2010 | 141* | 2010 |
Sosyal bilgiler dersinde kazandırılması amaçlanan değerlere ilişkin veli görüşleri B Tay, K Yıldırım | 129 | 2009 |
İş birlikli öğrenme yönteminin okumaya ilişkin bazı değişkenler üzerindeki etkisi ve yönteme ilişkin öğrenci-veli görüşleri K Yildirim Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 128 | 2010 |
Okumayı değerlendirme öğretmenler için kolay ve pratik bir yol H Akyol, K YILDIRIM, S Ateş, F ÇETİNKAYA, T Rasinski Pegemakademi, 2014 | 113 | 2014 |
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz? H Akyol, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 41-56, 2013 | 107 | 2013 |
An Evaluation of the Oral Reading Fluency of 4th Graders with Respect to Prosodic Characteristic. M Yildiz, K Yildirim, S Ates, Ç Çetinkaya Online Submission 6 (1), 353-360, 2009 | 104 | 2009 |
Reading fluency and college readiness TV Rasinski, SC Chang, E Edmondson, J Nageldinger, J Nigh, L Remark, ... Journal of Adolescent & Adult Literacy 60 (4), 453-460, 2017 | 103 | 2017 |
Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki erişilerine etkisi K Yıldırım | 101 | 2006 |
Exploring Turkish pre-service teachers’ perceptions and views of digital literacy R Ata, K Yıldırım Education Sciences 9 (1), 40, 2019 | 100 | 2019 |
Is vocabulary a strong variable predicting reading comprehension and does the prediction degree of vocabulary vary according to text types K Yildirim, M Yildiz, S Ates EDAM, 2011 | 92 | 2011 |
Let's bring back the magic of song for teaching reading B Iwasaki, T Rasinski, K Yildirim, BS Zimmerman The Reading Teacher 67 (2), 137-141, 2013 | 73 | 2013 |
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi K Yıldırım, K Tarım, A İflazoğlu Eğitimde Kuram ve Uygulama 2 (2), 81-96, 2006 | 71 | 2006 |
Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu M Yıldız, K Yıldırım, S Ateş Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 8 (2), 75-88, 2009 | 63 | 2009 |
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim beşinci sınıf matematik dersinde akademik başarı ve hatırda tutma düzeyine etkisi K Yıldırım, K Tarım İlköğretim Online 7 (1), 174-187, 2008 | 57 | 2008 |
Building fluency through the phrased text lesson T Rasinski, K Yildirim, J Nageldinger The Reading Teacher 65 (4), 252-255, 2011 | 56 | 2011 |