Follow
KASIM YILDIRIM
Title
Cited by
Cited by
Year
Nitel araştırmalarda niteliği artırma
K Yıldırım
İlköğretim Online 9 (1), 79-92, 2010
3742010
Öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlari
AE Bozdoğan, D AYDIN, K YILDIRIM
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 83-97, 2007
2682007
Raising the quality in qualitative research
K Yıldırım
Elementary Education Online 9 (1), 2010
1732010
Values education experiences of Turkish class teachers: A phenomonological approach
K Yıldırım
1642009
A 3-year study of a school-based parental involvement program in early literacy
SA Crosby, T Rasinski, N Padak, K Yildirim
The Journal of Educational Research 108 (2), 165-172, 2015
1542015
İlköğretim beşinci sınıf Türk öğrencilerin metin türlerine göre okuduğunu ve dinlediğini anlama düzeyleri
K Yildirim, M Yildiz, S Ates, T Rasinski
Elementary Education Online 9, 44-51, 2010
141*2010
Sosyal bilgiler dersinde kazandırılması amaçlanan değerlere ilişkin veli görüşleri
B Tay, K Yıldırım
1292009
İş birlikli öğrenme yönteminin okumaya ilişkin bazı değişkenler üzerindeki etkisi ve yönteme ilişkin öğrenci-veli görüşleri
K Yildirim
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
1282010
Okumayı değerlendirme öğretmenler için kolay ve pratik bir yol
H Akyol, K YILDIRIM, S Ateş, F ÇETİNKAYA, T Rasinski
Pegemakademi, 2014
1132014
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
H Akyol, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 41-56, 2013
1072013
An Evaluation of the Oral Reading Fluency of 4th Graders with Respect to Prosodic Characteristic.
M Yildiz, K Yildirim, S Ates, Ç Çetinkaya
Online Submission 6 (1), 353-360, 2009
1042009
Reading fluency and college readiness
TV Rasinski, SC Chang, E Edmondson, J Nageldinger, J Nigh, L Remark, ...
Journal of Adolescent & Adult Literacy 60 (4), 453-460, 2017
1032017
Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki erişilerine etkisi
K Yıldırım
1012006
Exploring Turkish pre-service teachers’ perceptions and views of digital literacy
R Ata, K Yıldırım
Education Sciences 9 (1), 40, 2019
1002019
Is vocabulary a strong variable predicting reading comprehension and does the prediction degree of vocabulary vary according to text types
K Yildirim, M Yildiz, S Ates
EDAM, 2011
922011
Let's bring back the magic of song for teaching reading
B Iwasaki, T Rasinski, K Yildirim, BS Zimmerman
The Reading Teacher 67 (2), 137-141, 2013
732013
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
K Yıldırım, K Tarım, A İflazoğlu
Eğitimde Kuram ve Uygulama 2 (2), 81-96, 2006
712006
Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu
M Yıldız, K Yıldırım, S Ateş
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 8 (2), 75-88, 2009
632009
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim beşinci sınıf matematik dersinde akademik başarı ve hatırda tutma düzeyine etkisi
K Yıldırım, K Tarım
İlköğretim Online 7 (1), 174-187, 2008
572008
Building fluency through the phrased text lesson
T Rasinski, K Yildirim, J Nageldinger
The Reading Teacher 65 (4), 252-255, 2011
562011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20