Öğretmen eğitiminde yaratıcılık ve inovasyon M ÖZMUSUL Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (3), 731-746, 2012 | 41 | 2012 |
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma düzeylerinin incelenmesi M Özmusul TC Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek …, 2008 | 40 | 2008 |
Türkiye’nin PISA 2009 ve 2012 sonuçlarına ilişkin karşılaştırmalı bir analiz M Özmusul, A Kaya Journal of European Education 4 (1), 23-40, 2014 | 37 | 2014 |
We need resilient school leaders in the face of chaos and complexity M Özmusul Education Reform Journal 2 (1), 17-25, 2017 | 27 | 2017 |
Bilişim teknolojilerinden yararlanma ölçeğinin geliştirilmesi M Özmusul Kuramsal Eğitimbilim 4 (1), 1-17, 2011 | 27 | 2011 |
Geleceğin Türkiye’sinde öğretmen refahı: Öğretmenlik meslek kanununun kayıp parçası MZ ALTAN, M ÖZMUSUL Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 24-42, 2022 | 26 | 2022 |
An Investigation of Out-of-Class Language Activities of Tertiary-Level EFL Learners Y Orhon Education Reform Journal 3 (1), 1-14, 2018 | 18 | 2018 |
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilimsel bilgiye yönelik görüşleri: bilgi okuryazarlığı açısından bir çözümleme M ÖZMUSUL İlköğretim Online 11 (3), 629-645, 2012 | 18 | 2012 |
The Unblocking Leadership for Effectiveness of Teachers as Knowledge Staff: A Theoretical Framework for School Management. M Ozmusul Universal Journal of Educational Research 3 (10), 757-773, 2015 | 15 | 2015 |
Pısa 2009 Verilerine Göre Türkiye De Liselerin Okul Politika Ve Uygulamaları Ile Bunların Öğrenme Çıktıları Üzerine Etkileri M Özmusul Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 13 | 2013 |
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEN YARARLANMA DÜZEYLERİ. M Özmusul Cukurova University Faculty of Education Journal 39, 2010 | 13 | 2010 |
Vizyon 2023 çalışmasındaki eğitim sistemi ile ilgili hedeflerin, uluslararası göstergeler açısından incelenmesi M Özmusul Journal of Turkish Science Education 9 (3), 97-114, 2012 | 11 | 2012 |
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi: İrlanda, Litvanya ve Türkiye İncelemesi M Ozmusul New World Sciences Academy Education Sciences 6 (1), 394-405, 2011 | 11* | 2011 |
OKUL YÖNETİMİNDE KARAR SÜRECİNE ÖĞRENCİ, VELİ VE PERSONELİN KATILMASI: PAYLAŞIMCI LİDERLİK BAKIMINDAN BİR ANALİZ M Özmusul Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama 1 (2), 94-103, 2018 | 10 | 2018 |
Eğitim ve yetiştirme 2020 stratejisi: Hedef göstergelere göre ülkelerin durumu M Ozmusul Journal of European Education 2 (1), 2018 | 10 | 2018 |
School Climate as a Predictor of Early School Leavers. M Ozmusul Croatian Journal Educational/Hrvatski Casopis za Odgoj I Obrazovanje 18 (2), 2016 | 8 | 2016 |
Geleceğin Türkiye’sinde öğretmen refahı: Öğretmenlik meslek kanununun kayıp parçası. Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (1), 24-42 MZ Altan, M Özmusul | 7 | 2022 |
Upper Primary School Students' Views towards Scientific Knowledge: An Analysis for Information Literacy. M Özmusul Ilkogretim Online 11 (3), 2012 | 7 | 2012 |
Developments in Turkish Education System towards International Dimension. M Ozmusul International Journal of Social Sciences & Education 2 (3), 2012 | 7 | 2012 |
Şanlıurfa'da görev yapan okul müdürlerinin eğitim ve okul yönetimine yönelik görüşlerinin belirlenmesi ME Usta, M Ozmusul Journal of European Education 7 (1), 1-22, 2017 | 5 | 2017 |