Follow
ADEM SEZER
Title
Cited by
Cited by
Year
İş birliğine dayalı öğrenmenin coğrafya dersinde akademik başarı üzerine etkisi
A Sezer, H Tokcan
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2003
1522003
Üniversite öğrencilerinin akademik başarıları ile problem alanları arasındaki ilişki
M Koç, S Avşaroğlu, A Sezer
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 483-498, 2004
1352004
Ortaokul öğrencilerinin sorumluluk değeri algıları
A Sezer, O Çoban
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 22-39, 2016
802016
Coğrafya öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli eğitime ilişkin tutumlarının incelenmesi
A SEZER
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 1-19, 2011
492011
An investigation of university students’ attention levels in real classroom settings with NeuroSky’s MindWave mobile (EEG) device
A Sezer, Y İnel, AÇ Seçkin, U Uluçınar
International educational technology conference, 88-101, 2015
482015
The relationship between attention levels and class participation of first-year students in classroom teaching departments.
A Sezer, Y Inel, AÇ Seçkin, U Uluçinar
International Journal of Instruction 10 (2), 55-68, 2017
452017
İlköğretim II. kademe sosyal bilgiler dersi coğrafya konularının öğretiminde çoklu zekâ uygulamalarının akademik başarıya etkisi
İ Karakoç, A Sezer
382007
COĞRAFYA ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTAPLARINDA GÖÇ OLGUSU
A Sezer, C ŞANLI
Marmara Coğrafya Dergisi, 16-25, 2017
282017
Öğretmenlerin Sorumluluk Değeri Algılarının İncelenmesi
İ Sezer, A., Çoban, O., Akşit
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 122-144, 2017
28*2017
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASINA İLİŞKİN FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
E Topal, A Sezer
Marmara coğrafya dergisi, 96-113, 2016
282016
ÇALIŞMA GRUBU SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİ OLAN TÜRKİYE’DEKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
A Sezer, Y İnel, A Gökalp
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 1-17, 2019
272019
Perceptions of geography teachers to integrating technology to teaching and their practices
C Şanlı, A Sezer, A Pınar
Review of International Geographical Education Online 6 (3), 234-252, 2016
232016
Aday öğretmenler için okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması
İH Demircioğlu, A Sezer, B Özer, N Gedik, Y Göktaş, İ Gelen, A Çakıroğlu, ...
Anı Yayıncılık, 2010
222010
Uşak şehrinde okullara erişebilirliğin coğrafi bilgi sistemleri (CBS) ile analizi/Analysis of accessibility of schools in Uşak city via geographical information systems (GIS)
A Sezer, M Deniz, M Topuz
Journal of History Culture and Art Research 7 (5), 470-494, 2018
212018
COĞRAFYA ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAZI PROFİL ÖZELLİKLERİ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
A SEZER, A PINAR, T YILDIRIM
Marmara Coğrafya Dergisi, 43-69, 2013
202013
Ortaöğretim coğrafya ders kitaplarında haritaların kullanımı
H Kara, A Sezer, C Şanlı
International journal of geography and geography education (Online), 2018
19*2018
COĞRAFYA ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
A Sezer, T YILDIRIM, A PINAR
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 2010
19*2010
Orta öğretim kurumlarında coğrafya öğretim teknolojisinin öğrenci başarısına etkisi
A Sezer
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002
192002
Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi
E Özmen, Ç Aykut
Pegem Akademi Yayıncılık, 2020
182020
Coğrafya konuların öğretiminde materyal kullanımının öğrenci başarısına etkisi: Bir meta analiz çalışması/The effect of the usage of instructional materials on student …
Y İnel, A Sezer
Journal of History Culture and Art Research 6 (3), 473-491, 2017
162017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20