Bilişsel öğrenmeler için eleştirel okumanin önemi ve onu geliştirme yollari B Aşılıoğlu Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-11, 2008 | 122 | 2008 |
Öğretim ilke ve yöntemleri M Arslan, B Aşılıoğlu, B Savaş, Ç Şahin, İ Aydoğan, SZ Genç Ankara: Anı Yayıncılık, 2007 | 115 | 2007 |
Ortaokullarda Türkçe öğretimi B Aşılıoğlu Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1993 | 113 | 1993 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: DİYARBAKIR ÖRNEĞİ B AŞILIOĞLU, AGE ÖZKAN The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 6), 83-111, 2019 | 73 | 2019 |
TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE DERSLERDE KARŞILAŞILAN BAŞLICA DİNLEME ENGELLERİ B Aşılıoğlu Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (29), 45-63, 2009 | 65 | 2009 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİ İLE TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ TEOG SINAVLARI ÖNCESİ YAŞADIKLARI STRESİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ A Kesici, B Aşılıoğlu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 394-414, 2017 | 44 | 2017 |
Eğitim ile ilgili temel kavramlar B Aşılıoğlu Öğretim ilke ve yöntemleri içinde (ss. 1-29), Ankara: Anı Yayıncılık, 2014 | 44 | 2014 |
Lise Türk dili ve edebiyatı dersi öğretmenlerinin Türk dili ve edebiyatı programı hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi B Oral, B Aşılıoğlu Eğitim ve Bilim 25 (116), 2000 | 25 | 2000 |
The Educational Value of Nasreddin Hodja Anecdotes B Asilioglu Children's Literature in Education 39 (1), 1-8, 2008 | 19 | 2008 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL OKUMAYA YÖNELİK ÖZYETERLİK ALGILARI B Aşılıoğlu, F Yaman Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (12), 171-179, 2017 | 17 | 2017 |
Ortaokullarda Türkçe Öğretimi B Aşilioğlu Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Doktora Tezi, 1993 | 16 | 1993 |
Başlıca öğrenme ve öğretim ilkeleri B Aşılıoğlu Öğretim ilke ve yöntemleri, 34-40, 2007 | 15 | 2007 |
İngilizce öğretmen adaylarının öğretim yöntem ve teknikleri konusundaki yeterliliklerine ilişkin algıları B Aşilioğlu Eurasian Journal of Educational Research 22, 1-11, 2006 | 13 | 2006 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM (FETEMM) FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ B Aşılıoğlu, F Yaman Ekev Akademi Dergisi, 87-100, 2020 | 12 | 2020 |
Öğretim ilke ve yöntemleri (5. Baskı) M Arslan, B Aşılıoğlu, B Savaş, Ç Şahin, İ Aydoğan, SZ Genç Ankara: Anı, 2012 | 11 | 2012 |
ÖĞRETMENLERİN STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK FARKINDALIK, TUTUM VE SINIF İÇİ UYGULAMA ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ F Yaman, B Aşılıoğlu Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1395-1416, 2022 | 10 | 2022 |
Investigating secondary school students’ writing anxiety in terms of some variables: The case of Diyarbakır B Aşılıoğlu, E Özkan International Journal of Social Science 6 (6), 83-111, 2013 | 10 | 2013 |
Mizahın anlamı ve eğitimdeki yeri B Aşılıoğlu Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Eğitim Felsefesi Özel Sayısı 1 …, 2013 | 9 | 2013 |
Ortaokul öğrencileri için stres ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması A Kesici, B Aşılıoğlu Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (6), 2413-2426, 2017 | 8* | 2017 |
Türk dili ve programı hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi B Aşılıoğlu Eğitim ve Bilim Dergisi 116 (4), 34-41, 2000 | 8 | 2000 |