Takip et
Hatice Dilara Keskin
Hatice Dilara Keskin
ktu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA KAPSAMINDA DEMOGRAFİK VE SOSYAL FAKTÖRLERİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SİNEMA FİLMİ TERCİHLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ
D Keskin, B Çepni
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 8 (16), 99-117, 2012
652012
Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler øle Marka ømajÕ’nÕn Marka De÷ eri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örne÷ i1
HD Keskin, S YÕldÕz
Dumlupýnar Üniversitesi, 239, 2010
602010
RETRO PAZARLAMA VE PAZARLAMADA UYGULANMASINA YÖNELİK BAZI ÖRNEKLER.
HD Keskın, S Memış
Suleyman Demirel University Journal of Faculty of Economics & Administrative …, 2011
572011
Web sitelerinin globalizasyonu üzerine büyük global Amerikan markalarına yönelik bir içerik analizi uygulaması
H Keskin, Z Çilingir
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 5 (2), 51-66, 2010
332010
Toplam kalite yönetiminde pazarlamanın yeri
T Acuner, HD Keskin
Pazarlama Dünyası Dergisi 14 (2), 29-32, 2000
302000
Ailelerin devlet ya da özel okul tercihlerini etkileyen faktörler Rize örneği
H Dilara Keskin, GB Turna
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (2), 411-426, 2010
242010
Değişen sosyo-kültürel faktörlerin kurum imajına etkileri, 7
H Kurtuldu, HD Keskin
Ulusal Pazarlama Kongresi Bildirileri, 2002
242002
Tarımsal Mamullerde Lisanslı Depoculuk Sisteminin Rolü (The Role of The Licensed Warehousing System In Agricultural Products)
S Memiş, D KESKİN
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 22 (2), 619-633, 2016
222016
Üniversite öğrencilerinin kredi kartı sahipliğini belirleyen faktörler
HD Keskin, E Koparan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 5 (1), 111-129, 2010
222010
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL PAZARLAMAYA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HD KESKİN, HS KURTULDU
Global Journal of Economics and Business Studies 7 (14), 117-128, 2019
172019
Fındık mamulü ihracatı yapan işletmelerin lisanslı depo yer seçimine yönelik algılarının faktör analizi yöntemiyle belirlenmesi
S Memiş, HD Keskin
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 83-113, 2015
92015
Dondurulmuş hazır gıda dağıtım kanalında dikey yönlü çatışma davranışı: Doğu Karadeniz Bölgesi’nde bir alan araştırması
H Ayyıldız, HD Keskin
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 17 (2), 107-127, 2010
92010
Üniversite Öğrencilerinin Ulaşım Tercihleri Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
D Keskin
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2007
72007
Otomotiv sektöründe robot kaynak uygulaması
H Keskin
Mühendislik ve Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
72007
Factors affecting the geographical distribution of bank branches in Turkey
HD Keskin, Z Abdioglu
European Journal of Social Sciences 19 (4), 573-587, 2011
62011
Alternetif Bir Dağıtım Kanalı Olarak İnternet Perakendeciliğinde Durum Değerlendirmesi
HD Keskin
Pazarlama Dünyası, 2003
52003
İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BANKA MÜŞTERİLERİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
HD KESKİN, HS KURTULDU
Global Journal of Economics and Business Studies 8 (16), 111-121, 2020
42020
Tüketicilerin perakendeci tercihlerinde etkili olan davranişsal faktörler ve süpermarket uygulamasi
HS KURTULDU, HD KESKİN
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (1), 29-41, 2005
42005
PAZARLAMA. FAALİYETLERİNİN FİRMA SATIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: EKONOMETRİK ANALİZ
A Öçer, HD Keskin
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 (1 …, 1998
41998
Tüketicilerin kafe ve lokanta tercihlerinin belirlenmesine yönelik bir uygulama
NKT Ton, HD Keskin, A Kalın
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (3), 972-1005, 2022
32022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20