Follow
Hatice Dilara Keskin
Hatice Dilara Keskin
Verified email at ktu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA KAPSAMINDA DEMOGRAFİK VE SOSYAL FAKTÖRLERİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SİNEMA FİLMİ TERCİHLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN BELİRLENMESİ
D Keskin, B Çepni
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 8 (16), 99-117, 2012
642012
Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler øle Marka ømajÕ’nÕn Marka De÷ eri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örne÷ i1
HD Keskin, S YÕldÕz
Dumlupýnar Üniversitesi, 239, 2010
602010
RETRO PAZARLAMA VE PAZARLAMADA UYGULANMASINA YÖNELİK BAZI ÖRNEKLER.
HD Keskın, S Memış
Suleyman Demirel University Journal of Faculty of Economics & Administrative …, 2011
562011
Web sitelerinin globalizasyonu üzerine büyük global Amerikan markalarına yönelik bir içerik analizi uygulaması
H Keskin, Z Çilingir
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 5 (2), 51-66, 2010
332010
Toplam kalite yönetiminde pazarlamanın yeri
T Acuner, HD Keskin
Pazarlama Dünyası Dergisi 14 (2), 29-32, 2000
302000
Ailelerin devlet ya da özel okul tercihlerini etkileyen faktörler Rize örneği
H Dilara Keskin, GB Turna
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (2), 411-426, 2010
242010
Değişen sosyo-kültürel faktörlerin kurum imajına etkileri, 7
H Kurtuldu, HD Keskin
Ulusal Pazarlama Kongresi Bildirileri, 2002
242002
Tarımsal Mamullerde Lisanslı Depoculuk Sisteminin Rolü (The Role of The Licensed Warehousing System In Agricultural Products)
S Memiş, D KESKİN
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 22 (2), 619-633, 2016
222016
Üniversite öğrencilerinin kredi kartı sahipliğini belirleyen faktörler
HD Keskin, E Koparan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 5 (1), 111-129, 2010
222010
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL PAZARLAMAYA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HD KESKİN, HS KURTULDU
Global Journal of Economics and Business Studies 7 (14), 117-128, 2019
172019
Fındık mamulü ihracatı yapan işletmelerin lisanslı depo yer seçimine yönelik algılarının faktör analizi yöntemiyle belirlenmesi
S Memiş, HD Keskin
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (2), 83-113, 2015
92015
Dondurulmuş hazır gıda dağıtım kanalında dikey yönlü çatışma davranışı: Doğu Karadeniz Bölgesi’nde bir alan araştırması
H Ayyıldız, HD Keskin
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 17 (2), 107-127, 2010
92010
Üniversite Öğrencilerinin Ulaşım Tercihleri Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
D Keskin
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2007
72007
Otomotiv sektöründe robot kaynak uygulaması
H Keskin
Mühendislik ve Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
72007
Factors affecting the geographical distribution of bank branches in Turkey
HD Keskin, Z Abdioglu
European Journal of Social Sciences 19 (4), 573-587, 2011
62011
Alternetif Bir Dağıtım Kanalı Olarak İnternet Perakendeciliğinde Durum Değerlendirmesi
HD Keskin
Pazarlama Dünyası, 2003
52003
İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BANKA MÜŞTERİLERİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
HD KESKİN, HS KURTULDU
Global Journal of Economics and Business Studies 8 (16), 111-121, 2020
42020
Tüketicilerin perakendeci tercihlerinde etkili olan davranişsal faktörler ve süpermarket uygulamasi
HS KURTULDU, HD KESKİN
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (1), 29-41, 2005
42005
PAZARLAMA. FAALİYETLERİNİN FİRMA SATIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: EKONOMETRİK ANALİZ
A Öçer, HD Keskin
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 (1 …, 1998
41998
Tüketicilerin kafe ve lokanta tercihlerinin belirlenmesine yönelik bir uygulama
NKT TON, HD Keskin, A Kalin
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 18 (3), 972-1005, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20