Anlama Eğitiminde Konu Ana Fikir Özetleme Öğretiminin Program Ders Kitabı ve Öğretmen Görüşleri Değerlendirilmesi K Kaya Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 8 | 2021 |
Türkiye’de Anlama Göstergesi Olarak Özetleme: Öğretim Programı, Ders Kitapları ve Öğretmenler K Kaya, M Kurudayıoğlu EĞİTİM VE BİLİM 48 (216), 2023 | | 2023 |
Summarization as an Indicator of Understanding in Türkiye: Curriculum, Textbooks, and Teachers K Kaya, M KURUDAYIOĞLU Egitim ve Bilim 48 (216), 2023 | | 2023 |
Akademik Yazma Öncesi Kaynak Tarama ve Okuma Listesi Oluşturma K Kaya, Ü Şen Türk Dili 2, 121-150, 2022 | | 2022 |
Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarının Özetleme Öğretimi Açısından İncelenmesi K KAYA, M KURUDAYIOĞLU Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (2), 1143-1159, 2021 | | 2021 |
Özetleme Açısından 9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitaplarının İncelenmesi M Kurudayıoğlu, K Kaya 3. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi Sempozyumu Bilge Tonyukuk Anısına, 473-485, 2021 | | 2021 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Ders Kitaplarında Okuma-Anlama Etkinlikleri K Kaya, İ Kalenderoğlu 2023’E Doğru; Türk Eğitiminin Dünü Bu Günü ve Yarını Eğitim Bilimleri 1, 91-104, 2021 | | 2021 |
Özetleme Açısından 9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitaplarının İncelenmesi M KURUDAYIOĞLU, K KAYA | | 2021 |
Roald Dahl’ın “Charlie’nin Çikolata Fabrikası” Adlı Çocuk Romanında Yapısal ve Eğitsel İlkeler K KAYA 21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar …, 2021 | | 2021 |
Kademeli Sorumluluk Aktarımı ile Özetleme Öğretimi: Bir Ders Durumu Örneği K Kaya, M Kurudayıoğlu | | |