Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance U Doğan The Anthropologist 20 (3), 553-561, 2015 | 399 | 2015 |
Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi U Doğan, N İlçin-Tosun Adıyaman Üniversitesi Sosyal BIlimler Enstitüsü Dergisi 8 (22), 99-128, 2016 | 184* | 2016 |
Yaşam doyumu ve psikolojik iyi oluşun yordayıcısı olarak sosyal kaygı U Kermen, Nİ Tosun, U Doğan Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 2 (1), 20-29, 2016 | 156 | 2016 |
Lise öğrencilerinin sosyal ağ sitleri kullanımının yordayıcısı olarak yalnızlık U Doğan, Y Karakaş Sakarya University Journal of Education 6 (1), 57-71, 2016 | 155 | 2016 |
Effects of Social Network Use on HappinessPsychological Well-being, and Life Satisfaction of High School Students: Case of Facebook and Twitter U Doğan Education and Science 41 (183), 217-231, 2016 | 149* | 2016 |
Self-concealment, Social Network Sites Usage, Social Appearance Anxiety, Loneliness of High School Students: A Model Testing U Doğan, TS Çolak Journal of Education and Training Studies 4 (6), 176-183, 2016 | 89 | 2016 |
Adolescent Psychological Resilience Scale: Validity and Reliability Study S Bulut, U Doğan, Y Altundağ Seuvremena Psihologija 16 (1), 2013 | 89 | 2013 |
Self-Efficacy, Self-Esteem, and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program. A Erozkan, U Dogan, A Adiguzel Journal of Education and Training Studies 4 (8), 72-82, 2016 | 63 | 2016 |
Validity and Reliability of Student Engagement Scale U Doğan Bartın Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 390-403, 2014 | 52* | 2014 |
Examining the Factors Contributing to Students’ Life Satisfaction U Doğan, E Çelik Educational Sciences: Theory & Practice 14 (6), 2121-2128, 2014 | 49 | 2014 |
Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries JH Zickfeld, N Van De Ven, O Pich, TW Schubert, JB Berkessel, JJ Pizarro, ... Journal of Experimental Social Psychology 95, 104137, 2021 | 40 | 2021 |
Öğrenci Sorumluluk: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması M Kaya, U Doğan Journal of European Education 4 (1), 11-18, 2014 | 32 | 2014 |
Parental psychological distress associated with COVID-19 outbreak: A large-scale multicenter survey from Turkey A Bıkmazer, MT Kadak, V Görmez, U Doğan, ZD Aslankaya, F Bakır, ... International Journal of Social Psychiatry 67 (6), 696-704, 2021 | 30 | 2021 |
Beğenilme Arzusu: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması G Kaşıkara, U Doğan Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 51-60, 2017 | 24 | 2017 |
Ergenlerde Performans Kaygısını Yordayan Değişkenlerin Modellenmesi ve Buna Yönelik Psikoeğitim Programının İşlevselliği U Doğan Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 20 | 2013 |
Does the use of social media ensure social support and happiness? TS Çolak, U Doğan International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2016 | 19 | 2016 |
Öğrenci Bireysel Sorumluluk Ölçeği-10'un Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Doğan, Uğur Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (1), 164-170, 2015 | 18 | 2015 |
Lise ve Üniversite Öğrencilerinde Sınav Kaygısının Karşılaştırılması Comparison of Test Anxiety in High School and University Students U DOĞAN Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 35-42, 2020 | 16 | 2020 |
İlkokul öğrencilerinin sürekli kaygı, yetkinlik ve üzüntü yönetimine ilişkin araştırma (A Research about trait anxiety, self-efficacy, and sadness management of primary school … TS Çolak, G Eren, U Doğan İlköğretim Online 16 (1), 151-160, 2017 | 16 | 2017 |
Zihinsel engelli çocuğa sahip babaların stres düzeyleri ve stresle başa çıkma yöntemlerinin incelenmesi: Karma desenli bir çalışma G Eren, U Doğan Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (1), 1-21, 2020 | 15 | 2020 |