Takip et
Tülay İlhan İyi
Tülay İlhan İyi
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Education for sustainability in early childhood education: A systematic review
T Güler Yıldız, N Öztürk, T İlhan İyi, N Aşkar, Ç Banko Bal, S Karabekmez, ...
Environmental Education Research 27 (6), 796-820, 2021
402021
Özel gereksinimli 3-6 yaş çocuklarının ebeveynlerinin stres düzeyleri ile rolleri arasındaki ilişki
T İlhan
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (03 …, 2017
382017
Ebeveynlerin duygu sosyalleştirme stratejileri ile çocukların davranış problemleri arasındaki ilişki
Tİ İyi, AE Çoban
Başkent University Journal of Education 6 (2), 155-166, 2019
82019
Okul öncesi dönem çocuklarının ebeveynlerinin televizyonda akıllı sembol kullanımı ve çocuklarını televizyondan koruma yöntemleri
Ç Banko, T İlhan, F Şallı
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (1), 2017
8*2017
İşitme yetersizliği olan çocuklarda resimli çocuk kitaplarının kullanımı: Literatür taraması
Tİ İyi, N AŞKAR, N ÖZTÜRK, M GÖNEN
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) 4 (2 …, 0
3
Supporting Early Childhood Teacher Candidates’ Emotion Socailization
A ÇOBAN, A ÜLKER ERDEM, T İYİ
12019
Supporting emotion socialization skills of preschool teacher candidates
AE Coban, AU Erdem, TI Iyi
Proceedings of 8th Psychological Applications and Trends Conference, 145-149, 2019
12019
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaşam Becerilerine İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi
Tİ İyi, AE Çoban
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023
2023
BİR EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUK HAKLARI, ÇOCUK İHMAL VE İSTİSMARI İLE İLGİLİ BİLGİ VE GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
T Çoban, B Doğan, D Kavaklı, AC Korkmaz, B Bahadır, FH Akdağ, ...
ESTÜDAM Halk Sağlığı Dergisi 6 (3), 281-295, 2021
2021
The Effect of the Socio-Emotional Learning for Professional Development (SEL-PD) Program on Turkish Preservice Teachers’ Knowledge and Practices
A ÜLKER, Tİ İYİ, AE ÇOBAN
e-Kafkas Journal of Educational Research 10 (3), 473-488, 0
EBEVEYNLERİN DUYGU SOSYALLEŞTİRME STRATEJİLERİ İLE ÇOCUKLARIN SOSYAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ• THE RELATIONSHIP BETWEEN PARENTS’EMOTION SOCIALIZATION STRATEGIES …
Tİ İYİ, AE ÇOBAN
ÇOCUKLAR İÇİN YAŞAM BECERİLERİ: BİR İHTİYAÇ ANALİZİ
Tİ İyi
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12