Fen Bilgisi Öğretmenliği ve Ortaæğretim Fen ve Matematik Alanları (OFMA) Eğitimi Bælümü Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İliskin Tutumları G Haciömeroğlu, Ç Şahđn Taşkin Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (1), 2010 | 139* | 2010 |
Teachers' beliefs and practices in relation to their beliefs about questioning at key stage 2 C Sahin, K Bullock, A Stables Educational studies 28 (4), 371-384, 2002 | 139 | 2002 |
Teachers' Views of Social-Emotional Skills and Their Perspectives on Social-Emotional Learning Programs. H Esen-Aygun, C Sahin-Taskin Journal of Education and Practice 8 (7), 205-215, 2017 | 119 | 2017 |
İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumları: Nicel ve nitel verilere dayalı bir inceleme ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu İlköğretim Online 9 (3), 922-933, 2010 | 118* | 2010 |
ÖĞRETMEN ÖZYETERLİK İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZYETERLİK İNANÇLARI ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 63-75, 2010 | 110 | 2010 |
Exploring Pre-Service Teachers' Perceptions of Lesson Planning in Primary Education. C Sahin-Taskin Journal of education and practice 8 (12), 57-63, 2017 | 89 | 2017 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimi yeterlik inançları G Hacıömeroğlu, Ç Şahin-Taşkın Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 539-555, 2010 | 83 | 2010 |
Sınıf öğretmeni adaylarının özyeterlik inançları: Nicel ve nitel verilere dayalı bir inceleme ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 21-40, 2010 | 77* | 2010 |
Epistemolojik inançlar: öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarını yordayıcı bir değişken/epıstemologıcal belıefs: as predıctors of preservıce teachers' learnıng aprroaches ÇŞ Taşkın Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (19), 273-285, 2012 | 73 | 2012 |
Yeni İlköğretim Programının Getirdiği Değişiklikler: Sınıf Öğretmenlerinin Düşünceleri (ss. 26-51) YÇ ŞEN, ÇŞ TAŞKIN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 26-51, 2010 | 58 | 2010 |
Meslek bilgisi derslerinin öğretmen adaylarının profesyonel gelişimindeki önemi ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 165-174, 2010 | 46 | 2010 |
Student teachers in the classroom: their perceptions of teaching practice CS Taskin Educational Studies 32 (4), 387-398, 2006 | 44 | 2006 |
Effects of active learning environments supported with self- and peer assessment on pre-service teachers’ pedagogical and self-efficacy beliefs C Sahin-Taskin Asia-Pacific Journal of Teacher Education, 2017 | 39 | 2017 |
Öğrencilerin Öz-düzenlemli Öğrenme Becerilerinin Gelişiminde Anne-Babaların Rolü MF Doğan, Ç Şahin Taşkın International Journal of Curriculum and Instructional Studies 6 (12), 1-18, 2016 | 39* | 2016 |
İlkokul öğrencilerinin okuma tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ÇŞ Taşkın, HE Aygün İlköğretim Online 16 (3), 1120-1136, 2017 | 32 | 2017 |
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri, 1 G Hacıömeroğlu, Ç Şahin-Taşkın Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1-3, 2009 | 29 | 2009 |
PEDAGOJİK GELİŞİM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLAMASI: SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GELİŞİMİ G Haciömeroğlu, Ç Şahin-Taşkin Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 48-68, 2012 | 25 | 2012 |
10-12 yaş obez çocuklarda 12 haftalık düzenli egzersizin vücut kompozisyonu ve kan lipid düzeyleri üzerine etkisi C Taşkin Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 20 | 2007 |
ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME: ÖĞRETMENLERİNİN YANSITICI DÜŞÜNCEYİ UYGULAMALARI. S Alp, ÇŞ Taşkın Buca Faculty of Education Journal, 2012 | 15 | 2012 |
Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında bilişsel esnekliğe ilişkin görüşleri HE Aygün, ÇŞ Taşkın Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (4), 1475-1499, 2019 | 14 | 2019 |