Follow
Çiğdem Şahin Taşkın
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen Bilgisi Öğretmenliği ve Ortaæğretim Fen ve Matematik Alanları (OFMA) Eğitimi Bælümü Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İliskin Tutumları
G Haciömeroğlu, Ç Şahđn Taşkin
Journal of Kirsehir Education Faculty 11 (1), 2010
139*2010
Teachers' beliefs and practices in relation to their beliefs about questioning at key stage 2
C Sahin, K Bullock, A Stables
Educational studies 28 (4), 371-384, 2002
1392002
Teachers' Views of Social-Emotional Skills and Their Perspectives on Social-Emotional Learning Programs.
H Esen-Aygun, C Sahin-Taskin
Journal of Education and Practice 8 (7), 205-215, 2017
1192017
İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının mesleğe yönelik tutumları: Nicel ve nitel verilere dayalı bir inceleme
ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu
İlköğretim Online 9 (3), 922-933, 2010
118*2010
ÖĞRETMEN ÖZYETERLİK İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZYETERLİK İNANÇLARI
ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 63-75, 2010
1102010
Exploring Pre-Service Teachers' Perceptions of Lesson Planning in Primary Education.
C Sahin-Taskin
Journal of education and practice 8 (12), 57-63, 2017
892017
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimi yeterlik inançları
G Hacıömeroğlu, Ç Şahin-Taşkın
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 539-555, 2010
832010
Sınıf öğretmeni adaylarının özyeterlik inançları: Nicel ve nitel verilere dayalı bir inceleme
ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 21-40, 2010
77*2010
Epistemolojik inançlar: öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarını yordayıcı bir değişken/epıstemologıcal belıefs: as predıctors of preservıce teachers' learnıng aprroaches
ÇŞ Taşkın
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (19), 273-285, 2012
732012
Yeni İlköğretim Programının Getirdiği Değişiklikler: Sınıf Öğretmenlerinin Düşünceleri (ss. 26-51)
YÇ ŞEN, ÇŞ TAŞKIN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 26-51, 2010
582010
Meslek bilgisi derslerinin öğretmen adaylarının profesyonel gelişimindeki önemi
ÇŞ Taşkın, G Hacıömeroğlu
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 165-174, 2010
462010
Student teachers in the classroom: their perceptions of teaching practice
CS Taskin
Educational Studies 32 (4), 387-398, 2006
442006
Effects of active learning environments supported with self- and peer assessment on pre-service teachers’ pedagogical and self-efficacy beliefs
C Sahin-Taskin
Asia-Pacific Journal of Teacher Education, 2017
392017
Öğrencilerin Öz-düzenlemli Öğrenme Becerilerinin Gelişiminde Anne-Babaların Rolü
MF Doğan, Ç Şahin Taşkın
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 6 (12), 1-18, 2016
39*2016
İlkokul öğrencilerinin okuma tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÇŞ Taşkın, HE Aygün
İlköğretim Online 16 (3), 1120-1136, 2017
322017
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri, 1
G Hacıömeroğlu, Ç Şahin-Taşkın
Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1-3, 2009
292009
PEDAGOJİK GELİŞİM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLAMASI: SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GELİŞİMİ
G Haciömeroğlu, Ç Şahin-Taşkin
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 48-68, 2012
252012
10-12 yaş obez çocuklarda 12 haftalık düzenli egzersizin vücut kompozisyonu ve kan lipid düzeyleri üzerine etkisi
C Taşkin
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2007
202007
ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME: ÖĞRETMENLERİNİN YANSITICI DÜŞÜNCEYİ UYGULAMALARI.
S Alp, ÇŞ Taşkın
Buca Faculty of Education Journal, 2012
152012
Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması kapsamında bilişsel esnekliğe ilişkin görüşleri
HE Aygün, ÇŞ Taşkın
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (4), 1475-1499, 2019
142019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20