An investigation on academic achievement and learning styles as to branches and gender from faculty of education students HH BAHAR, Y ÖZEN, F GÜLAÇTI | 109* | 2009 |
The effects of gender, perceived social support and sociometric status on academic success HH Bahar Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3801-3805, 2010 | 98 | 2010 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİ, CİNSİYET ÖĞRENME STİLİ İLİŞKİSİ VE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE AKADEMİK BAŞARI HH Bahar, A Sülün Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (2), 379-386, 2011 | 80 | 2011 |
ÖSS Puanı ve Lisans Mezuniyet Notunun KPSS 10 Puanını Yordama Gücü KPSS 10 Score Prediction Power of Bachelor Graduation Mark and OSS Score HH BAHAR Education 36 (162), 2011 | 68* | 2011 |
KPSS puanlarının akademik başarı ve cinsiyet açısından değerlendirilmesi HH Bahar Eğitim ve Bilim 31 (140), 2006 | 67 | 2006 |
Learning styles of primary education prospective mathematics teachers; states of trait-anxiety and academic success M Okur, HH Bahar Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3632-3637, 2010 | 52 | 2010 |
An investigation of the computer and internet attitudes on primary school teachers from Kars province HH BAHAR, E ULUDAĞ, K KAPLAN Journal of Education Faculty 11 (2), 64-83, 2009 | 49* | 2009 |
Bilimsel araştırma yöntemleri Ç Şahin, E Köse, R Yeşil, SZ Genç, A Özerbaş, HH Özkan, HH Bahar, ... Nobel Akademik, 2013 | 48 | 2013 |
Ortaöğretim Öğrencilerinde Problemli İnternet Kullanımının Yalnızlık ve Psikolojik İyi Oluş ile İlişkisinin İncelenmesi. D Meral, HH Bahar Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (2), 2016 | 46 | 2016 |
Serbest muhasebeci mali müşavirlerin mesleki etik algısı: Samsun örneği E YILMAZ, S YILDIRIM, HH Bahar Muhasebe ve Finansman Dergisi, 27-42, 2015 | 41 | 2015 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ, TIP FAKÜLTESİ VE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAZI SOSYOEKONOMİK ÖZELLİKLERİ İLE FAKÜLTE TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ HH Bahar Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 125-144, 2002 | 41 | 2002 |
Eğitim fakültesi öğrencileri ile meslek yüksek okulu öğrencilerinin internete karşı tutumları S Yıldırım, HH Bahar | 40* | 2008 |
Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları M OKUR, HH BAHAR, L AKGÜN, M BEKDEMİR Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi; Sayı: 153, 2011 | 37 | 2011 |
İlköğretim öğrencilerinin kroki okuma becerilerinin incelenmesi (Erzincan örneği) HH Bahar, K Sayar, AB BAŞIBÜYÜK Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (1), 2010 | 26 | 2010 |
Sınıf Öğretmen Adaylarında Akademik Öz-Yeterlik Algısının Akademik Başarıyı Yordama Gücü. HH Bahar Ilkogretim Online 18 (1), 2019 | 24* | 2019 |
Cinsiyet ve branşa göre eğitim fakültesi öğrencilerinin serbest zaman etkinlikleri (Erzincan eğitim fakültesi örneği) HH BAHAR Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 117-140, 2008 | 20 | 2008 |
Eğitim psikolojisi E Uzman, K Ersanlı Eğitim Psikolojisi. İstanbul: Lisans Yayınları, 299-230, 2007 | 20 | 2007 |
Ahıska, Göç ve Eğitim HH Bahar, O Yılmaz Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (2), 238-257, 2018 | 19 | 2018 |
İktisadi ve idari bilimler fakültesi öğrencilerinin öğrenme stilleri ile başarılarının cinsiyet, bölüm ve sınıf düzeyine göre incelenmesi HH Bahar, S Yildirim Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14-27, 2017 | 16 | 2017 |
Öğretmen Adaylarında Özyeterlik Algılarının Yordayıcısı Olarak Beş Faktör Kişilik Özellikleri HH Bahar, M Kağan Erzincan University Journal of Education Faculty 20 (3), 676 - 686, 2018 | 14* | 2018 |