An investigation on academic achievement and learning styles as to branches and gender from faculty of education students HH BAHAR, Y ÖZEN, F GÜLAÇTI | 115* | 2009 |
The effects of gender, perceived social support and sociometric status on academic success HH Bahar Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3801-3805, 2010 | 101 | 2010 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİ, CİNSİYET ÖĞRENME STİLİ İLİŞKİSİ VE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE AKADEMİK BAŞARI HH Bahar, A Sülün Kastamonu Education Journal 19 (2), 379-386, 2011 | 88 | 2011 |
ÖSS Puanı ve Lisans Mezuniyet Notunun KPSS 10 Puanını Yordama Gücü KPSS 10 Score Prediction Power of Bachelor Graduation Mark and OSS Score HH BAHAR Education 36 (162), 2011 | 72* | 2011 |
KPSS puanlarının akademik başarı ve cinsiyet açısından değerlendirilmesi HH Bahar Eğitim ve Bilim 31 (140), 2006 | 70 | 2006 |
Bilimsel araştırma yöntemleri Ç Şahin, E Köse, R Yeşil, SZ Genç, A Özerbaş, HH Özkan, HH Bahar, ... Nobel Akademik, 2013 | 57 | 2013 |
Learning styles of primary education prospective mathematics teachers; states of trait-anxiety and academic success M Okur, HH Bahar Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3632-3637, 2010 | 56 | 2010 |
An investigation of the computer and internet attitudes on primary school teachers from Kars province HH BAHAR, E ULUDAĞ, K KAPLAN Journal of Education Faculty 11 (2), 64-83, 2009 | 55* | 2009 |
Ortaöğretim Öğrencilerinde Problemli İnternet Kullanımının Yalnızlık ve Psikolojik İyi Oluş ile İlişkisinin İncelenmesi. D Meral, HH Bahar Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (2), 2016 | 51 | 2016 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ, TIP FAKÜLTESİ VE İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAZI SOSYOEKONOMİK ÖZELLİKLERİ İLE FAKÜLTE TERCİHLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ HH Bahar Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 125-144, 2002 | 45* | 2002 |
Serbest muhasebeci mali müşavirlerin mesleki etik algısı: Samsun örneği E Yılmaz, S Yıldırım, HH Bahar Muhasebe ve Finansman Dergisi, 27-42, 2015 | 43 | 2015 |
EĞİTİM FAKÜLTESİÖĞRENCİLERİ İLE MESLEK YÜKSEK OKULU ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNETE KARŞI TUTUMLARI ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİÖRNEĞİ S Yıldırım, HH Bahar Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 653-663, 2008 | 42 | 2008 |
Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları M Okur, HH Bahar, L Akgün, M Bekdemir Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 153 (153), 2011 | 36 | 2011 |
İlköğretim öğrencilerinin kroki okuma becerilerinin incelenmesi (Erzincan örneği) HH Bahar, K Sayar, AB Başıbüyük Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (1), 2010 | 32 | 2010 |
Sınıf Öğretmen Adaylarında Akademik Öz-Yeterlik Algısının Akademik Başarıyı Yordama Gücü. HH Bahar Ilkogretim Online 18 (1), 2019 | 25* | 2019 |
Eğitim psikolojisi E Uzman, K Ersanlı Eğitim Psikolojisi. İstanbul: Lisans Yayınları, 299-230, 2007 | 22 | 2007 |
Ahıska, Göç ve Eğitim HH Bahar, O Yılmaz Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (2), 238-257, 2018 | 21 | 2018 |
Cinsiyet ve branşa göre eğitim fakültesi öğrencilerinin serbest zaman etkinlikleri (Erzincan eğitim fakültesi örneği) HH Bahar Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 117-140, 2008 | 21 | 2008 |
Eğitim bilimine giriş M Kağan, S Yalçın Pegem Akademi, 2017 | 19 | 2017 |
İktisadi ve idari bilimler fakültesi öğrencilerinin öğrenme stilleri ile başarılarının cinsiyet, bölüm ve sınıf düzeyine göre incelenmesi HH Bahar, S Yıldırım Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14-27, 2017 | 16 | 2017 |