New trends in higher education in the globalizing world: STEM in teacher education. N Türk, N Kalayci, H Yamak Universal journal of educational research 6 (6), 1286-1304, 2018 | 67 | 2018 |
The Effects of Gender on Attitudes of Preservice Teachers towards the Teaching Profession: A Meta-Analysis Study. G Erdamar, T Aytaç, N Türk, Z Arseven Universal Journal of Educational Research 4 (2), 445-456, 2016 | 28 | 2016 |
Eğitim Fakültelerinin Lisans Programlarına Yönelik Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Öğretim Programının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi N Türk Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 15 | 2019 |
Evaluation of the effectiveness of science, technology, engineering and mathematics (stem) curriculum designed and implemented for undergraduate programs of faculty of education N Türk, N Kalaycı, H Yamak International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 8 (3), 1401-1428, 2021 | 1 | 2021 |
The Effect of Gender on The Preservice Teachers’ Attitudes Towards Teaching as a Profession: A Meta-Analysis N Türk, G Erdamar, T Aytaç, Z Arseven International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges …, 2015 | 1 | 2015 |
Türkiye, Avustralya ve Finlandiya Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırılması N Türk, E Hazar ERPA International Congresses on Education 2021, 117-128, 2021 | | 2021 |
Geri Dönüşüm ile İlgili STEM Etkinliği: Çöp Kovası Tasarımı N Türk EJERCongress 2021, 2021 | | 2021 |
STEM Etkinliğinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi N Türk 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 69, 2021 | | 2021 |
Kimya Eğitiminde STEM Uygulamaları: Dikkat İyon Var! N Kavak, H Yamak, S Canbazoğlu Bilici, N Türk, G Kıyıcı, M Eker 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 27-28, 2019 | | 2019 |
New Trends In Higher Education In The Globalizing World: Stem In Teacher Training N Türk, N Kalaycı, H Yamak 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 495-498, 2017 | | 2017 |
Okulda Öğrencileri Anlamanın Bir Yolu: “Keşke” nin Kullanımı Üzerine Nitel Bir Çalışma F Kalkan, N Türk, E Dağlı Eğitim Yönetimi Forumu 8, 876-877, 2017 | | 2017 |