Follow
SUPHİ ÖNDER BÜTÜNER
SUPHİ ÖNDER BÜTÜNER
Verified email at bozok.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fenomenografik Araştırma Yöntemi.
E Çekmez, C Yıldız, S Önder Bütüner
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2012
165*2012
A comparison of the results of TIMSS 1999-2007: The most successful five countries-Turkey sample
S Uzun, SÖ Bütüner, N Yiğit
Elementary Education Online 9 (3), 2010
141*2010
Kırsal kesimdeki bir ilköğretim okulunda proje yürütme sürecinden yansımalar
A Baki, SÖ Bütüner
İlköğretim Online 8 (1), 2-14, 2009
107*2009
Açılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından v diyagramları ve zihin haritaları kullanılarak öğretimi
SÖ Bütüner, H Gür
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 2 (1), 2008
802008
Fen öğretiminde karşılaşılan matematik temelli sıkıntılar: Fen ve teknoloji öğretmenlerinin tecrübelerinden yansımalar
SÖ Bütüner, S Uzun
Journal of Theoretical Educational Science 4 (2), 262-272, 2011
692011
Öğretim amaçlı örütbağ sitesi değerlendirme ölçeği geliştirme
N Yiğit, S önder BÜTÜNER, K Dertlioğlu
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 2 (2 …, 2008
652008
6-7 ve 8. sınıf matematik ders kitaplarında matematik tarihinin kullanım şekilleri
A Baki, SÖ Bütüner
İlköğretim Online 12 (3), 849-872, 2013
52*2013
A meta-analysis of the impact of mobile learning on mathematics achievement
M Güler, SÖ Bütüner, Ş Danişman, K Gürsoy
Education and Information Technologies 27 (2), 1725-1745, 2022
432022
Açılar ve üçgenler konusunun ilköğretim 7. sınıf öğrencilerine vee diyagramları ve zihin haritaları kullanılarak öğretimi
SÖ Bütüner
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006
402006
Gerçeklerle Yüzleşme: Türkiye’nin TIMSS Matematik Başarısı Üzerine Bir Çalışma
SÖ Bütüner, M Güler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 353-376, 2017
392017
Öğretmenlerin öğrencilerine verdikleri dönütlerin tiplerinin ve niteliklerinin incelenmesi
SO Çimer, SÖ Bütüner, N Yiğit
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 517-538, 2010
392010
Matematik derslerinde kullanılan zihin haritalama tekniğine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
H Gür
İlköğretim Online; Yıl: 2006 Cilt: 5 Sayı: 2, 2006
33*2006
V diyagramına yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilme çalışması
SÖ Bütüner, H Gür
302007
Does a flipped classroom model work in mathematics education? A meta-analysis
M Güler, M Kokoç, SÖ Bütüner
Education and Information Technologies, 2022
282022
8. sınıf denklemler konusunun matematik tarihi kullanılarak öğretimi
SÖ Bütüner
İlköğretim Online 7 (3), 6-10, 2008
282008
Comparing the use of number sense strategies based on student achievement levels
SÖ Bütüner
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 49 …, 2018
262018
Ölçme değerlendirme okuryazarlığı envanterinin türkçeye uyarlanması
SÖ Bütüner, N Yiğit, SO Çimer
E-Journal of New World Sciences Academy 5 (3), 792-809, 2010
26*2010
The use of concrete learning objects taken from the history of mathematics in mathematics education
SÖ Bütüner
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 47 …, 2016
222016
Cebirin tarihsel gelişimi
A Baki, SÖ Bütüner
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 2 (3), 198-231, 2011
222011
Impact of using history of mathematics on students’ mathematics attitude: a meta-analysis study
SÖ Bütüner
European Journal of Science and Mathematics Education, 2015
212015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20