Follow
Cengiz Taşkıran
Cengiz Taşkıran
Verified email at alparslan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin perspektifinden eğitim bilişim ağı (EBA) platformu
Z Çakmak, C Taşkıran
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 284-295, 2017
832017
SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN KENDİNE ÖZGÜ BECERİLERİNİN KAZANDIRILMA DÜZEYİ
K Baş
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 1-19, 2016
322016
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ.
Z Çakmak, C TAŞKIRAN
Electronic Turkish Studies 9 (5), 2014
262014
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının eğitim inançlarına yönelik görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
222016
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi
Z Çakmak, C Taşkıran, B Bulut
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015
212015
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının internet kullanım durumları ile küresel vatandaşlık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (1), 99-112, 2015
182015
Altıncı sınıf sosyal bilgiler programındaki kazanımların zihinsel beceriler açısından incelenmesi
B Bulut, C Taşkıran
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 1-13, 2014
142014
TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META SENTEZ ÇALIŞMASI
Z Çakmak, C Taşkıran
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (3), 1243-1261, 2020
132020
Değerler eğitimine sosyal psikolojik bir yaklaşım: Normatif sosyal etki ve bilgisel sosyal etkinin işlevsellliği
C Kara, B Bulut, Y Topkaya, C Taşkıran
Turkish Studies (Elektronik), 2014
132014
Relationships between global literacy, global citizenship and social Studies
Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran
changes 8 (23), 2017
122017
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik görüşleri
K BAŞ, C TAŞKIRAN, B BULUT
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2016 (6), 75-84, 2016
122016
Gagne’nin öğretim etkinlikleri modeline göre hazırlanan öğretim yazılımının sosyal bilgiler dersine etkileri
C Taşkıran, Z Çakmak
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 355-366, 2021
112021
Beden eğitimi dersinin sosyalleşmeye olan etkisine ilişkin ilköğretim öğrenci velilerinin görüşleri
C TAŞKIRAN, MHSY DOĞAR
The Journal of Academic Social Science Studies 8 (26), 159-166, 2019
112019
The level of acquired social studies specific skills
C Taşkıran, K Baş, B Bulut
Journal of Social Sciences 6 (11), 1-19, 2016
112016
Development of civil literacy scale: A study of validity and reliability
Z Çakmak, C Taşkıran
Review of International Geographical Education Online 10 (3), 431-444, 2020
92020
A study on the relationship between global citizenship perceptions and internet use of social studies pre-service teachers
Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (1), 99-112, 2015
92015
The comparison of some physical, physiologic and anthropometric parameters of junior male national and amateur badminton players
ME Kafkas, C Taşkıran, C Arslan, M Açak
Nigde University Journal of Physical Education and Sport Sciences 3 (1), 13-20, 2009
92009
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Sınıf Yönetimi Öz Yeterlilik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi1
Z Çakmak, C Taşkıran, İ Arıkan
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (1), 207-224, 2021
72021
Examining attitudes of social studies preservice teachers towards scientific research
Z Çakmak, C Taşkıran, B Bulut
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015
62015
The opinion of primary school student’s parents about the effects of physical education on socialization process
C Taşkıran, HM Selçuk, Y Doğar
The Journal of Academic Social Science Studies 26, 159-166, 2014
62014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20