Sosyal bilgiler öğretmenlerinin perspektifinden eğitim bilişim ağı (EBA) platformu Z Çakmak, C Taşkıran Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 284-295, 2017 | 83 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN KENDİNE ÖZGÜ BECERİLERİNİN KAZANDIRILMA DÜZEYİ K Baş Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 1-19, 2016 | 32 | 2016 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. Z Çakmak, C TAŞKIRAN Electronic Turkish Studies 9 (5), 2014 | 26 | 2014 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının eğitim inançlarına yönelik görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 22 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi Z Çakmak, C Taşkıran, B Bulut Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015 | 21 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının internet kullanım durumları ile küresel vatandaşlık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (1), 99-112, 2015 | 18 | 2015 |
Altıncı sınıf sosyal bilgiler programındaki kazanımların zihinsel beceriler açısından incelenmesi B Bulut, C Taşkıran Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 1-13, 2014 | 14 | 2014 |
TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META SENTEZ ÇALIŞMASI Z Çakmak, C Taşkıran Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (3), 1243-1261, 2020 | 13 | 2020 |
Değerler eğitimine sosyal psikolojik bir yaklaşım: Normatif sosyal etki ve bilgisel sosyal etkinin işlevsellliği C Kara, B Bulut, Y Topkaya, C Taşkıran Turkish Studies (Elektronik), 2014 | 13 | 2014 |
Relationships between global literacy, global citizenship and social Studies Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran changes 8 (23), 2017 | 12 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik görüşleri K BAŞ, C TAŞKIRAN, B BULUT Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2016 (6), 75-84, 2016 | 12 | 2016 |
Gagne’nin öğretim etkinlikleri modeline göre hazırlanan öğretim yazılımının sosyal bilgiler dersine etkileri C Taşkıran, Z Çakmak Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 355-366, 2021 | 11 | 2021 |
Beden eğitimi dersinin sosyalleşmeye olan etkisine ilişkin ilköğretim öğrenci velilerinin görüşleri C TAŞKIRAN, MHSY DOĞAR The Journal of Academic Social Science Studies 8 (26), 159-166, 2019 | 11 | 2019 |
The level of acquired social studies specific skills C Taşkıran, K Baş, B Bulut Journal of Social Sciences 6 (11), 1-19, 2016 | 11 | 2016 |
Development of civil literacy scale: A study of validity and reliability Z Çakmak, C Taşkıran Review of International Geographical Education Online 10 (3), 431-444, 2020 | 9 | 2020 |
A study on the relationship between global citizenship perceptions and internet use of social studies pre-service teachers Z Çakmak, B Bulut, C Taşkıran Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (1), 99-112, 2015 | 9 | 2015 |
The comparison of some physical, physiologic and anthropometric parameters of junior male national and amateur badminton players ME Kafkas, C Taşkıran, C Arslan, M Açak Nigde University Journal of Physical Education and Sport Sciences 3 (1), 13-20, 2009 | 9 | 2009 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Sınıf Yönetimi Öz Yeterlilik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi1 Z Çakmak, C Taşkıran, İ Arıkan Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (1), 207-224, 2021 | 7 | 2021 |
Examining attitudes of social studies preservice teachers towards scientific research Z Çakmak, C Taşkıran, B Bulut Adıyaman University Journal of Educational Sciences 5 (2), 266-287, 2015 | 6 | 2015 |
The opinion of primary school student’s parents about the effects of physical education on socialization process C Taşkıran, HM Selçuk, Y Doğar The Journal of Academic Social Science Studies 26, 159-166, 2014 | 6 | 2014 |