Follow
Anıl Değermen Erenkol
Anıl Değermen Erenkol
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Hizmet ürünlerinde kalite, müşteri tatmini ve sadakati:(Hizmet kalitesi ile müşteri sadakatinin sağlanması ve GSM sektöründe bir uygulama)
HA Değermen
Türkmen Kitabevi, 2006
2212006
Sensory Marketing
A Değermen Erenkol, M Ak
Journal of Administrative Sciences and Policy Studies 3 (1), 1-26, 2015
1272015
Customers perceived brand equity and a research on the customers of Bellona which is a Turkish furniture brand
AD Erenkol, A Duygun
The Journal of American Academy of Business 16 (1), 93-109, 2010
832010
Hizmet kalitesi ile müşteri sadakatinin sağlanması ve GSM sektöründe bir uygulama
HA Değermen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
232004
Entrepreneurial brand
HAD Erenkol, YBB Öztaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 195, 1138-1145, 2015
172015
DUYUSAL MARKALAMANIN MARKA FARKINDALIĞI ÜZERİNE ETKİSİ
HAD Erenkol
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi, 16-36, 2017
162017
HİZMET PERSONELİNİN MÜŞTERİ ODAKLI DAVRANIŞLARININ MÜŞTERİLERİN ALGILAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SAPTANMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
A DEĞERMEN
Öneri Dergisi 8 (30), 185-193, 2008
162008
HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜNDE KULLANILAN SERVQUAL MODELİNİN ZAYIF OLDUĞU İLERİ SÜRÜLEN TEORİK VE UYGULAMA YÖNLERİNE YÖNELİK OLARAK YAPILAN DEĞERLENDİRMELER
A Değermen
Maliye Araştırma Merkezi Konferansları, 71-86, 2011
132011
Tüketicilerin yabancı cep telefonu markalarını yeniden satın alma niyetleri üzerinde etnosentrizm ve kurumsal imajın etkisi
A DEĞERMEN, E DOĞAN, A NOYAN
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 101-124, 2017
112017
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ ÜZERİNE ETKİSİ.
H KAZAN, HA DEĞERMEN, GG YURTMAN
Journal of Management & Economics Research 15 (1), 2017
102017
Women entrepreneurship and microfinance in Turkey
D Çak, A Degermen
Eurasian Business & Economics Journal 2 (2), 93-105, 2015
92015
Using Big Data In Analysis Of Consumer Behavior: A Qualitative Study
A DEĞERMEN, M MOHAMMADABBASİ
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (1 …, 2023
22023
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakatı, 1
A Değermen
Baskı, İstanbul: Türkmen Kitapevi, 2006
22006
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY and CONSUMERS’PERCEPTIONS of SOCIAL RESPONSIBILITY ACTIVITIES
E DOĞAN, AD ERENKOL
Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal 2, 627, 2016
12016
Dijital Asistanların Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Yapay Zekâ Uygulamaları Türkiye Örneği1
M Mohammadabbasi, A DEĞERMEN
Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Çalışmalar Dergisi 4 (2), 225-248, 2023
2023
THE ROLE AND EFFECTIVENESS OF HUMAN RESOURCES MANAGEMENT IN CREATING AN EMPLOYER BRAND: THE EXAMPLE OF FAST CONSUMING RETAILING
A DEĞERMEN, M Mohammadabbasi
Doğuş Üniversitesi Dergisi 24 (2), 221-241, 2023
2023
Tedarikçi Firma İtibarının Endüstriyel Müşterinin Algıladığı Değer Üzerindeki Etkisi: İzmir İlinde Bir Uygulama
M Ak, HA Değermen
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 2824-2844, 2019
2019
Cause Related Marketing
MBHKV Editors)
Emerging Trends in Business: An Interdisciplinary Approach, 174, 2018
2018
678. A COMPREHENSIVE REVIEW ON THE ROLE OF MARKETING INNOVATION IN A SUSTAINABLE COMPETITIVE ADVANTAGE
YB BOYDAK-ÖZTAŞ, HAD ERENKOL, E DOĞAN
CONFERENCE PROCEEDINGS ICGCIM 2017, 98, 2017
2017
Tüketicilerin Yabancı Cep Telefonu Markalarını Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerinde Etnosentrizm ve Kurumsal İmajın Etkisi
H Anıl Değermen, E Doğan, A Noyan
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20