A meta-analytic and thematic comparative analysis of the integration of augmented reality applications into education ZA Yilmaz, V Batdi Egitim ve Bilim 41 (188), 2016 | 68 | 2016 |
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının eğitimle bütünleştirilmesinin meta-analitik ve tematik karşılaştırmalı analizi ZA Yılmaz, V Batdı Eğitim ve bilim 41 (188), 2016 | 52 | 2016 |
Primary school teachers of instructional technologies self-efficacy levels SA Yalcin, S Kahraman, ZA Yilmaz Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 499-502, 2011 | 44 | 2011 |
Göktürk-2 uydu görüntü testleri VO Atak, M Erdoğan, A Yılmaz Harita Dergisi 81 (2), 18-33, 2015 | 37 | 2015 |
Öğretmen adaylarının eğitsel internet kullanımı öz yeterlik inançlarının incelenmesi S KAHRAMAN, ZA YILMAZ, M ERKOL, SA YALÇIN İlköğretim Online 12 (4), 1000-1015, 2013 | 32 | 2013 |
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin atom modelleri konusuna yönelik başarı ve tutumlarına etkisi D Güngördü Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 31 | 2018 |
Kavramsal değişim metinlerinin üniversite öğrencilerinin geometrik optik konusundaki kavram yanılgılarının düzeltilmesi ve fizik dersine karşı tutumlarına etkisinin incelenmesi ZA Yılmaz Yayınlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2010 | 30 | 2010 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası konusundaki görüşlerinin tespit edilmesi S Altun Yalçın, S Kahraman, S Açışlı, ZA Yılmaz EÜFBED-Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 3 (2), 181-197, 2010 | 28 | 2010 |
Investigation of pre-service science teachers’ self-efficacy beliefs of science teaching S Kahraman, ZA Yilmaz, R Bayrak, K Gunes Procedia-Social and Behavioral Sciences 136, 501-505, 2014 | 24 | 2014 |
Investigation of Pre-service Teachers\'Self-efficacy Beliefs of Educational Internet Use S Kahraman, ZA Yılmaz, M Erkol, SA Yalçın Elementary Education Online 12 (4), 2013 | 19 | 2013 |
Attitudes of pre-service science teachers towards educational research and their science teaching efficacy beliefs in Turkey N Ilhan, ZA Yilmaz, H Dede Journal of Baltic Science Education 14 (2), 183, 2015 | 17 | 2015 |
In-service teachers’ internet self-efficacy: a re-examination of gender differences S Kahraman, ZA Yilmaz Turkish Online Journal of Distance Education 19 (2), 72-85, 2018 | 16 | 2018 |
Investigation of the Self-Efficacy Beliefs of Pre-Service Science Teachers in Terms of Following and Using the Innovations in the Field of Education. H Dede, ZA Yilmaz, N Ilhan Journal of Education and Training Studies 5 (2), 21-30, 2017 | 15 | 2017 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin FATİH projesi ve akıllı tahta hakkındaki görüşleri ZA YILMAZ International Journal of Scholars in Education 3 (1), 71-83, 2020 | 11 | 2020 |
Development and Validation of Robotic Coding Attitude Scale. SA Yalcin, S Kahraman, ZA Yilmaz International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 8 …, 2020 | 11 | 2020 |
Meta-Analysis of the Use of Augmented Reality Applications in Science Teaching. ZA Yilmaz, V Batdi Journal of Science Learning 4 (3), 267-274, 2021 | 9 | 2021 |
The effects of augmented reality applications on secondary students' academic achievement in science course T Talan, ZA Yilmaz, V Batdi Journal of Education in Science Environment and Health 8 (4), 333-347, 2022 | 8 | 2022 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kpss algıları ve bu algıların öğrenme yaşantılarına etkisinin araştırılması ZA Yılmaz, SA Yalçın, S Yalçın, S Kahraman Sosyal Bilimler Dergisi 7 (13), 113-121, 2017 | 7 | 2017 |
Matematik öğretim materyallerinin 3D yazıcılarla üretimi ve eğitimciye sağladığı katkılar M Yılmaz, M Algil Journal of Awareness 3 (4), 41-52, 2018 | 6 | 2018 |
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının fizik dersine karşı tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi S Açışlı, YS Altun, ZA Yılmaz X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012 | 6 | 2012 |