Takip et
İsmail Sarikaya
İsmail Sarikaya
Doç. Dr., Bayburt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Örgün eğitimde uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin öğrenci ve öğretim elemanı değerlendirmeleri
M Özgöl, İ Sarıkaya, M Özürk
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017
160*2017
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday ve Danışman Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Çalışması Assessment of Candidate Teacher …
İ SARİKAYA, O SAMANCI, Ö YILAR
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (GEFAD) GAZI UNIVERSITY …, 2017
292017
Teaching writing in emergency distance education: the case of primary school teachers: Teaching writing in emergency distance education
I Sarikaya
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (2), 1923-1945, 2021
192021
The relationship between the mathematical reasoning skills and video game addiction of Turkish middle schools students: A serial mediator model
M Öztürk, İ Sarikaya
Thinking Skills and Creativity 40, 100843, 2021
162021
Bitişik eğik yazı yazma süreçlerinin beceri ve görüşler bağlamında incelenmesi: Birinci sınıf öğretmenleri örneği
İ Sarıkaya, Ö Yılar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (4), 916-938, 2017
16*2017
Hayat Bilgisi Öğretimi Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İ Sarikaya, M Özgöl, R Yılar
İlköğretim Online 16 (3), 992-1006, 2017
152017
Serbest zaman etkinlikleri dersinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
İ Sarikaya
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2013
112013
The mediating role of self-efficacy between emotional intelligence and job satisfaction of primary school teachers
Y Sökmen, İ Sarikaya
European Review of Applied Psychology 72 (4), 100779, 2022
102022
Examining the Variables Predicting Attitudes towards Teaching Profession of Preservice Classroom Teachers.
I Sarikaya, U Töman, M Öztürk
Acta Didactica Napocensia 11 (1), 129-141, 2018
92018
Serbest Zaman Etkinlikleri Dersinde Tercih Edilen Etkinliklerin Kullanılma Sıklıklarının İncelenmesi
S Şen, İ Sarikaya
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (4), 217-227, 2015
72015
The effect of augmented reality technology on primary school students’ achievement, attitudes towards the course, attitudes towards technology, and participation in classroom …
Y Sökmen, İ Sarikaya, A Nalçacı
International Journal of Human–Computer Interaction, 1-16, 2023
62023
Aile ile Birlikte Yazmanın İlkokul Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Tutumlarına Etkisi
İ Sarikaya
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (4), 1696-1720, 2021
62021
6+ 1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Ölçeğinin Uyarlanması: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
İ Sarikaya, Ö Yılar
62018
Serbest Etkinlikler Dersinin Amacına Hizmet Etme Derecesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
İ Sarikaya, ŞEN Semra
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (2), 345-360, 2016
6*2016
Exploring Self-Regulation Skills in the Context of Peer Assisted Writing: Primary School Students’ Sample
İ Sarikaya, Ö Yılar
Reading & Writing Quarterly 37 (6), 552-573, 2021
52021
İlkokul öğrencileri yazmayı neden zor ve sıkıcı bir etkinlik olarak nitelendiriyor
İ Sarikaya, Y Sökmen
Sınıf öğretmenlerinin görüşleri. B. Duman (Ed.) 2, 568-574, 2019
52019
Challenges and fundamental skills for primary school teachers: Developing self-efficacy beliefs scale
İ Sarikaya, Y Sökmen
Turkish Journal of Education 10 (4), 274-296, 2021
42021
Serbest Zaman Etkinlikleri Dersi Uygulamalarının Mesleki Kıdem Değişkenine Göre İncelenmesi
S ŞEN, İ SARIKAYA
Electronic Journal of Education Sciences 4 (8), 191-205, 2016
4*2016
Akran destekli yazmanın yazma başarısına etkisi ve öz-düzenleme becerileri bağlamında incelenmesi
İ Sarikaya
Doktora Tezi, 2019
32019
Sınıf Öğretmenlerinin Yazılı Değerlendirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Bayburt Örneği
İ Sarikaya, R Yılar
32018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20