Takip et
Çağlayan Dinçer
Çağlayan Dinçer
hku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okul Öncesi Öğretmenlerin Sınıf İçi Etkinliklerde Kullandıkları Sınıf Yönetimi Stratejilerinin İncelenmesi
E Akgün, M Yarar, Ç Dinçer
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 1 (3), 1-9, 2011
1402011
Anaokuluna Devam Eden 5 Yaş Grubu Çocuklarına Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Kazandırılmasında Eğitimin Etkisinin İncelenmesi
Ç Dinçer
Unpublished Phd thesis, Hacettepe University, Ankara, 1995
1401995
Farklı eğitim yaklaşımları uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden çocukların kişiler arası problem çözme becerilerinin değerlendirilmesi
Ş ANLIAK, Ç Dinçer
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 38 (1), 149-166, 2005
1312005
Çocuklukta Akran İlişkileri ve Arkadaşlık.
D Beyazkürk, Ş Anliak, Ç Dinçer
Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2007
1272007
Okul öncesi dönemde dil gelişimi etkinlikleri
NB Dönmez, Ü Abidoğlu, Ç Dinçer, N Erdemir, Ş Gümüşcü
İstanbul Ya-Pa Yayınları, 2000
1212000
Okulöncesi dönem çocuklarının öz bakım becerilerinin annelerinin çalışıp çalışmama durumlarına göre incelenmesi
S Demiriz, Ç Dinçer
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (19), 2000
1032000
Okul Öncesi Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi
Ç Dinçer, E Akgün
Eğitim ve Bilim 40 (177), 187-201, 2015
822015
Okul öncesi dönemde kişiler arası bilişsel problem çözme becerilerinin geliştirilmesi
Ş Anlıak, Ç Dinçer
Eğitim Araştırmaları 20, 122-134, 2005
822005
Okul öncesi dönemde karşılaşılan fiziksel ve ilişkisel saldırganlığın bazı değişkenler açısından incelenmesi
H Uysal, Ç Dinçer
Eğitim ve Bilim 38 (169), 328-345, 2013
732013
Okul öncesi dönemde akran zorbalığı
H Uysal, Ç Dinçer
Journal of Theoretical Educational Science 5 (4), 468-483, 2012
722012
5-6 yaş çocuklarının öz bakım becerilerinin cinsiyet ve okul öncesi eğitim alma durumlarına göre incelenmesi
S Demiriz, Ç Dinçer
Milli Eğitim Dergisi 150 (11), 2001
622001
Bir Topluma Hizmet Uygulaması Örneği:“Haydi Kavram Oyuncaklarıyla Oynayalım”
Ç Dinçer, A Ergül, M Şen, B Çabuk
Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (1), 19-38, 2011
592011
Examining the Effects of Problem-Solving Training on the Acquisition of Interpersonal Problem-Solving Skills by 5-Year-Old Children in Turkey.
C Dincer, S Guneysu
International Journal of Early Years Education 5 (1), 37-46, 1997
431997
Okul öncesi dönem çocukları (36–72 ay) için Özbakım Becerileri Ölçeği-Öğretmen Formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ç Dinçer, S Demiriz, A Ergül
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 45 …, 2017
382017
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevresel Farkındalıklarını Artırma Yolları
Ç Dinçer
35*2006
Okulöncesi Eğitimcilerinin İlk Yardım Bilgi Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Ç Dinçer, Y Atakurt, I Şimşek
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 53 (01), 2000
352000
Uygulama öğretmenlerinin mentörlük becerilerinin değerlendirilmesi
G Akçamete, B Aslan, Ç Dinçer
Uluslararası öğretmen yetiştirme politikaları ve sorunları sempozyumu II 16, 18, 2010
322010
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ç Dinçer, T Baş, N Teke, E Aydın, S İpek, İ Göktaş
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 882-900, 2019
292019
Eğitim bilimleri bakış açısıyla eğitim fakülteleri ve topluma hizmet işlevi çalıştayı
Ç Dinçer
Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, 2006
292006
Okulöncesi Eğitimde Matematik Kavramları ve Etkinlikleri
F DİNÇER, İ Ulutaş
Yaşadıkça Eğitim, 1999
291999
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20