Okul Öncesi Öğretmenlerin Sınıf İçi Etkinliklerde Kullandıkları Sınıf Yönetimi Stratejilerinin İncelenmesi E Akgün, M Yarar, Ç Dinçer Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 1 (3), 1-9, 2011 | 140 | 2011 |
Anaokuluna Devam Eden 5 Yaş Grubu Çocuklarına Kişiler Arası Problem Çözme Becerilerinin Kazandırılmasında Eğitimin Etkisinin İncelenmesi Ç Dinçer Unpublished Phd thesis, Hacettepe University, Ankara, 1995 | 140 | 1995 |
Farklı eğitim yaklaşımları uygulayan okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden çocukların kişiler arası problem çözme becerilerinin değerlendirilmesi Ş ANLIAK, Ç Dinçer Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 38 (1), 149-166, 2005 | 131 | 2005 |
Çocuklukta Akran İlişkileri ve Arkadaşlık. D Beyazkürk, Ş Anliak, Ç Dinçer Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2007 | 127 | 2007 |
Okul öncesi dönemde dil gelişimi etkinlikleri NB Dönmez, Ü Abidoğlu, Ç Dinçer, N Erdemir, Ş Gümüşcü İstanbul Ya-Pa Yayınları, 2000 | 121 | 2000 |
Okulöncesi dönem çocuklarının öz bakım becerilerinin annelerinin çalışıp çalışmama durumlarına göre incelenmesi S Demiriz, Ç Dinçer Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (19), 2000 | 103 | 2000 |
Okul Öncesi Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi Ç Dinçer, E Akgün Eğitim ve Bilim 40 (177), 187-201, 2015 | 82 | 2015 |
Okul öncesi dönemde kişiler arası bilişsel problem çözme becerilerinin geliştirilmesi Ş Anlıak, Ç Dinçer Eğitim Araştırmaları 20, 122-134, 2005 | 82 | 2005 |
Okul öncesi dönemde karşılaşılan fiziksel ve ilişkisel saldırganlığın bazı değişkenler açısından incelenmesi H Uysal, Ç Dinçer Eğitim ve Bilim 38 (169), 328-345, 2013 | 73 | 2013 |
Okul öncesi dönemde akran zorbalığı H Uysal, Ç Dinçer Journal of Theoretical Educational Science 5 (4), 468-483, 2012 | 72 | 2012 |
5-6 yaş çocuklarının öz bakım becerilerinin cinsiyet ve okul öncesi eğitim alma durumlarına göre incelenmesi S Demiriz, Ç Dinçer Milli Eğitim Dergisi 150 (11), 2001 | 62 | 2001 |
Bir Topluma Hizmet Uygulaması Örneği:“Haydi Kavram Oyuncaklarıyla Oynayalım” Ç Dinçer, A Ergül, M Şen, B Çabuk Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (1), 19-38, 2011 | 59 | 2011 |
Examining the Effects of Problem-Solving Training on the Acquisition of Interpersonal Problem-Solving Skills by 5-Year-Old Children in Turkey. C Dincer, S Guneysu International Journal of Early Years Education 5 (1), 37-46, 1997 | 43 | 1997 |
Okul öncesi dönem çocukları (36–72 ay) için Özbakım Becerileri Ölçeği-Öğretmen Formu’nun geçerlik ve güvenirlik çalışması Ç Dinçer, S Demiriz, A Ergül Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 45 …, 2017 | 38 | 2017 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevresel Farkındalıklarını Artırma Yolları Ç Dinçer | 35* | 2006 |
Okulöncesi Eğitimcilerinin İlk Yardım Bilgi Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma Ç Dinçer, Y Atakurt, I Şimşek Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 53 (01), 2000 | 35 | 2000 |
Uygulama öğretmenlerinin mentörlük becerilerinin değerlendirilmesi G Akçamete, B Aslan, Ç Dinçer Uluslararası öğretmen yetiştirme politikaları ve sorunları sempozyumu II 16, 18, 2010 | 32 | 2010 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ Ç Dinçer, T Baş, N Teke, E Aydın, S İpek, İ Göktaş Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 882-900, 2019 | 29 | 2019 |
Eğitim bilimleri bakış açısıyla eğitim fakülteleri ve topluma hizmet işlevi çalıştayı Ç Dinçer Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, 2006 | 29 | 2006 |
Okulöncesi Eğitimde Matematik Kavramları ve Etkinlikleri F DİNÇER, İ Ulutaş Yaşadıkça Eğitim, 1999 | 29 | 1999 |