Takip et
Nurbanu Şeren
Nurbanu Şeren
omu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Korona Virüs Sürecinde Uzaktan Eğitim: Temel Eğitim Bölümü Öğretim Elemanlarının Görüşleri
N Şeren, E Tut, A Kesten
Turkish Studies Educational Sciences 15 (6), 4507-4524, 2020
592020
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN ÖZ-YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
M Doğru, N Şeren, A Koçulu
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 4 (12), 464-472, 2017
182017
Distance education in corona virus times: opinions of lecturer’s primary education department
N Şeren, E Tut, A Kesten
Turkish Studies-Education 15 (6), 4507-4524, 2020
142020
Türkiye ve Kanada’daki (Alberta Eyaleti) Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Beceri Boyutu Açısından Karşılaştırılması
N ŞEREN, TUT Edip, EA ÇOLAK, K KIROĞLU
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (1), 292-311, 2021
72021
An Innovative and Interdisciplinary Perspective on Environmental Issues Through Ecological Art Projects: A Mixed Methods Study
N ŞEREN, S GÜL
Romanian Review of Geographical Education 11 (1), 73-91, 2022
62022
Resimli çocuk kitaplarında toplumsal cinsiyet rolleri: Okuyan balık elektronik kütüphanesi örneği
N Şeren, M Aydoğmuş, S Ateş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2399-2440, 2022
52022
Technology education in primary schools: An overwiev of Turkey and Scotland
E Tut, N Şeren, E Aydın-Çolak, K Kıroğlu
Psycho-Educational Research Reviews 10 (3), 204-220, 2021
52021
Investigation of the Relationship Between Academic Procrastination and Academic Dishonesty Tendency of Pre-Service Teachers: the Case of Dumlupinar University
B Incecam, N Seren, M Ozden
ICERI2017 Proceedings, 7691-7700, 2017
52017
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Akademik Yapısının İncelenmesi
Ü Orhan, N Şeren
Üniversite Araştırmaları Dergisi 5 (3), 343-355, 2022
32022
Uzaktan Eğitim ile Öğrenime Başlayan Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Yaşadıkları Uyum Sorunları
N Şeren, T Okur
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) 2021, 198-203, 2021
32021
Üniversiteye Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Drama ile Uygulanan Oryantasyon Programı Hakkındaki Görüşleri
N ŞEREN
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi 3 (5), 239-256, 2021
32021
Gender Roles in Illustrated Children's Books: An Example of the Reading Fish Electronic Library.
N Şeren, M Aydoğmuş, S Ateş
Journal of Kirsehir Education Faculty 23 (3), 2022
22022
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KONULARINA YÖNELİK ZİHİNSEL MODELLERİ
N Şeren, M Doğru
Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 19-34, 2018
22018
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİM-SÖZDE BİLİM AYRIMINA İLİŞKİN YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
N Şeren, CÇ Kansu
Karadeniz Araştırmaları Enstitüsü Dergisi 9 (17), 65-76, 2023
12023
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin çocuk haklarına ilişkin algılarının geliştirilmesi: Bir eylem araştırması
A Balcı, N Şeren
Journal of Innovative Research in Social Studies 4 (2), 132-146, 2021
12021
TÜRKİYE VE ALMANYA'DAKİ İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
EA Çolak, N Şeren, E Tut, K Kıroğlu
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 600-630, 0
1
Promoting Gender Equality in Preservice Teachers Through Creative Drama Activities Integrated With Children's Picture Books: A Mixed‐Methods Research
N Şeren, FÇ Çetinkaya, K Yıldırım
European Journal of Education 60 (1), e70039, 2025
2025
TÜRKİYE VE ALMANYA'DAKİ BAZI İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ EĞİTİMİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI.
E AYDIN ÇOLAK, N ŞEREN, E TUT, MK KIROĞLU
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty, 2023
2023
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alan Eğitimi Derslerine Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
N Şeren, SÖ Özdil
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (1), 167-189, 2023
2023
Türkiye ve Kanada’daki (Alberta Eyaleti) Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Beceri Boyutu Açısından Karşılaştırılması
N ŞEREN, TUT Edip, EA ÇOLAK, K KIROĞLU
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (1), 292-311, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20