Takip et
Nusret KAVAK
Nusret KAVAK
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen öğretiminde yapılandırıcı yaklaşım
F Köseoğlu, N Kavak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 2001
3932001
Fen teknoloji okuryazarlığı ve informal fen eğitimi gazetelerin potansiyel rolü
N Kavak, Y Tufan, H Demirelli
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (3), 17-28, 2006
2372006
Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı
F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H TÜMAY, H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, ...
Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003
1642003
Yapılandırıcı öğrenme teorisine dayanan etkili bir öğretim yöntemi tahmin et gözle açıkla buz ile su kaynatılabilir mi
F Köseoğlu, H Tümay, N Kavak
1382002
Investigation of the relationship between pre-service science teachers' subject matter knowledge and pedagogical content knowledge regarding the particulate nature of matter
S Canbazoğlu, H Demirelli, N Kavak
Elementary Education Online 9 (1), 2010
118*2010
Mühendislik tasarım temelli fen eğitimi ile ilgili öğretmen görüşleri
Y HACIOĞLU, H Yamak, N Kavak
Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (3), 807-830, 2016
1172016
Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Efficacy Scale (TPACK-SeS) for Pre-Service Science Teachers: Construction, Validation, and Reliability.
SC Bilici, H Yamak, N Kavak, SS Guzey
Eurasian Journal of Educational Research 52, 37-60, 2013
882013
Technological pedagogical content knowledge self-efficacy scale (TPACK-SeS) for pre-service science teachers: Construction, validation, and reliability
S Canbazoğlu Bilici, H Yamak, N Kavak, SS Guzey
Ani Publishing, 2013
742013
ChemOkey: A game to reinforce nomenclature
N Kavak
Journal of Chemical Education 89 (8), 1047-1049, 2012
532012
Maddenin tanecikli doğası hakkında ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin imaj oluşturmalarına rol oynama öğretim yönteminin etkisi
N Kavak
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 327-339, 2007
492007
Yapılandırıcı öğrenme teorisine dayanan ders materyali-öğretmen adaylarına asit-baz konusuyla ilgili kavramların öğretilmesi
F Köseoğlu, E Budak, N Kavak
ODTÜ Eğitim Fakültesi V. Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, 16-18, 2002
432002
ChemPoker
N Kavak
Journal of Chemical Education 89 (4), 522-523, 2012
392012
The opinions of prospective science teachers regarding STEM education: The engineering design based science education
Y HACIOĞLU, H YAMAK, N KAVAK
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 649-684, 2017
382017
Pre-service science teachers’ cognitive structures regarding science, technology, engineering, mathematics (STEM) and science education
Y HACIOĞLU, H Yamak, N Kavak
Journal of Turkish Science Education 13 (special), 88-102, 2016
352016
Picture chem: Playing a game to identify laboratory equipment items and describe their use
N Kavak, H Yamak
Journal of Chemical Education 93 (7), 1253-1255, 2016
342016
Secondary school teachers' opinions about in-service teacher training: a focus group interview study
E Bozkurt, N Kavak, H Yamak, SC Bilici, O Darici, Y Ozkaya
Procedia-social and Behavioral sciences 46, 3502-3506, 2012
342012
Karikatürlerle yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
HK Güler, D Çakmak, N Kavak
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 149-160, 2013
302013
Bir fen ders kitabı nasıl olmalıdır
F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Akkuş, E Budak, H Tümay, H Kadayıfçı, ...
Ankara: Asil yayın dağıtım, 2003
292003
The evaluation of primary and secondary teachers' opinions about in-service teacher training
N Kavak, H Yamak, SC Bilici, E Bozkurt, O Darici, Y Ozkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3507-3511, 2012
262012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları
S CANBAZOĞLU BİLİCİ, H YAMAK, N KAVAK
232012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20