Fen öğretiminde yapılandırıcı yaklaşım F Köseoğlu, N Kavak Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 2001 | 401 | 2001 |
Fen teknoloji okuryazarlığı ve informal fen eğitimi gazetelerin potansiyel rolü N Kavak, Y Tufan, H Demirelli Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (3), 17-28, 2006 | 240 | 2006 |
Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H TÜMAY, H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, ... Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003 | 170 | 2003 |
Yapılandırıcı öğrenme teorisine dayanan etkili bir öğretim yöntemi tahmin et gözle açıkla buz ile su kaynatılabilir mi F Köseoğlu, H Tümay, N Kavak | 138 | 2002 |
Mühendislik tasarım temelli fen eğitimi ile ilgili öğretmen görüşleri Y HACIOĞLU, H Yamak, N Kavak Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (3), 807-830, 2016 | 119 | 2016 |
Investigation of the relationship between pre-service science teachers' subject matter knowledge and pedagogical content knowledge regarding the particulate nature of matter S Canbazoğlu, H Demirelli, N Kavak Elementary Education Online 9 (1), 2010 | 119* | 2010 |
Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Efficacy Scale (TPACK-SeS) for Pre-Service Science Teachers: Construction, Validation, and Reliability. SC Bilici, H Yamak, N Kavak, SS Guzey Eurasian Journal of Educational Research 52, 37-60, 2013 | 89 | 2013 |
Technological pedagogical content knowledge self-efficacy scale (TPACK-SeS) for pre-service science teachers: Construction, validation, and reliability S Canbazoğlu Bilici, H Yamak, N Kavak, SS Guzey Ani Publishing, 2013 | 75 | 2013 |
ChemOkey: A game to reinforce nomenclature N Kavak Journal of Chemical Education 89 (8), 1047-1049, 2012 | 53 | 2012 |
Maddenin tanecikli doğası hakkında ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin imaj oluşturmalarına rol oynama öğretim yönteminin etkisi N Kavak Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (2), 327-339, 2007 | 50 | 2007 |
Yapılandırıcı öğrenme teorisine dayanan ders materyali-öğretmen adaylarına asit-baz konusuyla ilgili kavramların öğretilmesi F Köseoğlu, E Budak, N Kavak ODTÜ Eğitim Fakültesi V. Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, 16-18, 2002 | 44 | 2002 |
ChemPoker N Kavak Journal of Chemical Education 89 (4), 522-523, 2012 | 39 | 2012 |
The opinions of prospective science teachers regarding STEM education: The engineering design based science education Y HACIOĞLU, H YAMAK, N KAVAK Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (2), 649-684, 2017 | 38 | 2017 |
Pre-service science teachers’ cognitive structures regarding science, technology, engineering, mathematics (STEM) and science education Y HACIOĞLU, H Yamak, N Kavak Journal of Turkish Science Education 13 (special), 88-102, 2016 | 35 | 2016 |
Picture chem: Playing a game to identify laboratory equipment items and describe their use N Kavak, H Yamak Journal of Chemical Education 93 (7), 1253-1255, 2016 | 34 | 2016 |
Secondary school teachers' opinions about in-service teacher training: a focus group interview study E Bozkurt, N Kavak, H Yamak, SC Bilici, O Darici, Y Ozkaya Procedia-social and Behavioral sciences 46, 3502-3506, 2012 | 34 | 2012 |
Karikatürlerle yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi HK Güler, D Çakmak, N Kavak Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 149-160, 2013 | 30 | 2013 |
Bir fen ders kitabı nasıl olmalıdır F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Akkuş, E Budak, H Tümay, H Kadayıfçı, ... Ankara: Asil yayın dağıtım, 2003 | 30 | 2003 |
The evaluation of primary and secondary teachers' opinions about in-service teacher training N Kavak, H Yamak, SC Bilici, E Bozkurt, O Darici, Y Ozkaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3507-3511, 2012 | 26 | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi imajları S CANBAZOĞLU BİLİCİ, H YAMAK, N KAVAK | 23 | 2012 |