Level of intrinsic motivation of distance education students in e‐learning environments M Fırat, H Kılınç, TV Yüzer Journal of Computer Assisted Learning 34 (1), 63-70, 2018 | 246 | 2018 |
Opinions of Expert Academicians on Online Data Collection and Voluntary Participation in Social Sciences Research H Kılınç, M Fırat Educational Sciences: Theory & Practice 17 (5), 1461-1486, 2017 | 141 | 2017 |
Mobil öğrenme uygulamalarına yönelik geliştirme platformlarının karşılaştırılması ve örnek uygulamalar NÖ KESKİN, H KILINÇ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (3), 2015 | 75 | 2015 |
AÇIK ÖĞRENME SİSTEMLERİNDE DİJİTAL ÖYKÜLEMEDEN FAYDALANMAK TV Yüzer, H Kılınç Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 243-250, 2015 | 41 | 2015 |
The use of gamification in distance education: A web-based gamified quiz application YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H KILINÇ, U Serap, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 37* | 2017 |
The influence of segmented and complete educational videos on the cognitive load, satisfaction, engagement, and academic achievement levels of learners H Altinpulluk, H Kilinc, M Firat, O Yumurtaci Journal of Computers in Education 7 (2), 155-182, 2020 | 34 | 2020 |
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisi EG Kumtepe, E Toprak, A Öztürk, GT Büyükköse, H Kılınç, İA Menderis Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (3), 41-80, 2019 | 27* | 2019 |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin Anadolum eKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamında incelenmesi H Kılınç Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) 3 (3), 104-124, 2017 | 24 | 2017 |
Determining Open Education Related Social Media Usage Trends in Turkey Using a Holistic Social Network Analysis M Fırat, H Altınpulluk, H Kılınç, K Büyük Educational Sciences: Theory & Practice 17 (4), 1361-1382, 2017 | 21 | 2017 |
Trends of Video Use in Distance Education: A Research Synthesis H KILINC, M FIRAT, TV YUZER Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 7 (1), 55-82, 2017 | 21* | 2017 |
Mobil öğrenme: eğitim ve öğrenimin dönüşümü H KILINÇ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (4), 132-138, 2015 | 14 | 2015 |
Discussion forums as a learning material in higher education institutions H Kilinc, H Altinpulluk International Journal of Higher Education Pedagogies 2 (1), 1-9, 2021 | 10 | 2021 |
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic H Kilinc, MR Okur, I Usta International Journal of Assessment Tools in Education 8 (4), 975-990, 2021 | 10 | 2021 |
Opinions of field experts on practices that will increase the motivation levels of learners during the COVID-19 pandemic process H Kılınç Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education …, 2021 | 9 | 2021 |
Çevrimiçi grup tartışmalarının öğrenenler üzerindeki etkisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği H Kilinç Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 | 8 | 2020 |
Türkiye Ulusal Eğitim Düzeylerinin 2010-2015 Yılları Arasındaki Değişiminin İncelenmesi HSY AYbEK, H KILINÇ, Aİ İbİLEME, M FIRAT Yükseköğretim ve Bilim Dergisi/Journal of Higher Education and Science 7 (3 …, 2017 | 7* | 2017 |
Egitim Teknolojileri Okumaları 2018 B Akkoyunlu, A İşman, HF ODABAŞI | 6 | 2021 |
İçerik Üreten Öğrenenlerin Özelliklerinin Değerlendirilmesi H Kılınç Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016 | 6 | 2016 |
The Opinions of Field Experts on the Usability of Internet-of-Things Technology in Open and Distance Learning Environments H Altınpulluk, H Kilinc International Journal of Information and Communication Technology Education …, 2022 | 5 | 2022 |
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi H KILINÇ, H ALTINPULLUK Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 50 (2), 1127-1153, 2021 | 5* | 2021 |