Level of intrinsic motivation of distance education students in e‐learning environments M Fırat, H Kılınç, TV Yüzer Journal of Computer Assisted Learning 34 (1), 63-70, 2018 | 285 | 2018 |
Opinions of Expert Academicians on Online Data Collection and Voluntary Participation in Social Sciences Research H Kılınç, M Fırat Educational Sciences: Theory & Practice 17 (5), 1461-1486, 2017 | 161 | 2017 |
Mobil öğrenme uygulamalarına yönelik geliştirme platformlarının karşılaştırılması ve örnek uygulamalar NÖ KESKİN, H KILINÇ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (3), 2015 | 86 | 2015 |
AÇIK ÖĞRENME SİSTEMLERİNDE DİJİTAL ÖYKÜLEMEDEN FAYDALANMAK TV Yüzer, H Kılınç Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 243-250, 2015 | 51 | 2015 |
The influence of segmented and complete educational videos on the cognitive load, satisfaction, engagement, and academic achievement levels of learners H Altinpulluk, H Kilinc, M Firat, O Yumurtaci Journal of Computers in Education 7 (2), 155-182, 2020 | 46 | 2020 |
The use of gamification in distance education: A web-based gamified quiz application YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 36* | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisi EG Kumtepe, E Toprak, A Öztürk, GT Büyükköse, H Kılınç, İA Menderis Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (3), 41-80, 2019 | 32* | 2019 |
Trends of Video Use in Distance Education: A Research Synthesis H KILINC, M FIRAT, TV YUZER Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 7 (1), 55-82, 2017 | 25 | 2017 |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin Anadolum eKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamında incelenmesi H Kılınç Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd) 3 (3), 104-124, 2017 | 22 | 2017 |
Determining Open Education Related Social Media Usage Trends in Turkey Using a Holistic Social Network Analysis M Fırat, H Altınpulluk, H Kılınç, K Büyük Educational Sciences: Theory & Practice 17 (4), 1361-1382, 2017 | 22 | 2017 |
The Rotation Model in Blended Learning. İA Kömür, H Kilinç, MR Okur Asian Journal of Distance Education 18 (2), 63-74, 2023 | 18 | 2023 |
Mobil öğrenme: eğitim ve öğrenimin dönüşümü H KILINÇ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (4), 132-138, 2015 | 15 | 2015 |
Discussion forums as a learning material in higher education institutions H Kilinc, H Altinpulluk International Journal of Higher Education Pedagogies 2 (1), 1-9, 2021 | 14 | 2021 |
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic H Kilinc, MR Okur, I Usta International Journal of Assessment Tools in Education 8 (4), 975-990, 2021 | 12 | 2021 |
Opinions of field experts on practices that will increase the motivation levels of learners during the COVID-19 pandemic process H Kılınç Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education …, 2021 | 10 | 2021 |
The opinions of field experts on the usability of Internet-of-Things technology in open and distance learning environments H Altınpulluk, H Kilinç International Journal of Information and Communication Technology Education …, 2022 | 8 | 2022 |
Use of Discussion Forums in Online Learning Environments H KILINC, H ALTINPULLUK 2nd World Conference on Teaching and Education, 2021 | 8 | 2021 |
Çevrimiçi grup tartışmalarının öğrenenler üzerindeki etkisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği H Kilinç Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 | 8 | 2020 |
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018 B Akkoyunlu, A İşman, HF Odabaşı Ayrıntı Basım Yayın ve Matbaacılık, Ankara, 2015 | 8 | 2015 |
Examination of online group discussions in terms of intrinsic motivation, social presence, and perceived learning H Kilinc, K Buyuk E-Learning and Digital Media 20 (4), 370-401, 2023 | 7 | 2023 |