Takip et
Doç. Dr. Serhat Süral
Doç. Dr. Serhat Süral
Pamukkale Üniversitesi, Doçent, Eğitim Programları ve Öğretim ABD.
pau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A Study of Curriculum Literacy and Information Literacy Levels of Teacher Candidates in Department of Social Sciences Education
S Sural, NC Dedebali
European Journal of Educational Research 2 (7), 2018
762018
Pedagojik formasyon programına katılan öğrencilerin öğretmenlik mesleğine yönelik yeterliklerinin incelenmesi
S Süral, E SARITAŞ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015
522015
İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretme Stillerinin Sınıf Yönetimi Yaklaşımları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
S Süral
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
472013
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile fen ve teknoloji öğretimi dersindeki akademik başarıları arasındaki ilişki
S Süral
432008
Grasha-Reichmann Ogrenme ve Ogretme Stili Olceklerinin Turkce Uyarlama Calismasi
E Sarıtas, S Süral
e-Journal of New World Sciences Academy 5 (4), 2162-2177, 2010
40*2010
An Examination of Pre-Service Teachers‘ Competencies in Lesson Planning
S Süral
Journal of Education and Training Studies 7 (3), 2019
362019
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının öğretmen yetiştirme programındaki derslerin gerekliliği ve işe vurukluk düzeyleri hakkındaki görüşleri
S Süral
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 34-43, 2015
252015
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
E SARITAŞ, S SÜRAL
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 201-212, 2008
182008
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİNİN FARKLI FAKÜLTELERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
S Süral
e-Journal of New World Sciences Academy 5 (3), 1226-1242, 2010
172010
Eğitim fakültesi öğrencileri ile pedagojik formasyon alan öğrencilerin ölçme değerlendirme dersine yönelik tutumlarının incelenmesi
S Süral
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (3), 63-75, 2014
152014
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının fen ve teknoloji öğretimi dersindeki öğrenme stilleri ile akademik başarıları arasındaki ilişki
S Süral, E SARITAŞ
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 31-44, 2015
132015
Öğretmen adaylarının aktif öğrenmeye yönelik algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
S SÜRAL
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 7 (03), 31-49, 2015
102015
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersindeki Uygulama Öğretmenleri Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
S SÜRAL
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (1 …, 2017
92017
Beyin temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin fen bilimleri dersinin erişisine etkisi
S Süral
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (4), 33-42, 2014
92014
Grasha-reichmann learning and teaching style of the scale study turkish adaptation
E Sarıtaş, S Süral
E-Journal of New World Sciences Academy 5 (4), 2162-2177, 2010
92010
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayış Düzeyleri İle Metaforik Algılarının İncelenmesi
NC Dedebali, S Süral
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (53), 2022
52022
An Investigation of First Grade Elementary Teacher Candidates’ Perceptions of Their Teaching Profession Competencies: a Mixed Method Study
S Süral, E Sarıtaş, G Çatalbaş
Universal Journal of Educational Research 6 (7), 1598-1612, 2018
52018
Teachers’ views on digital addiction among preschool students
S Süral
Biruni Üniversitesi, 2022
42022
Pamukkale Piano Öğrenme Stili Ölçeği Geliştirilmesi
S Demirtaş, S Süral
International Journal of Assessment Tools in Education 5 (1), 90 - 104, 2018
4*2018
The investigation of the students of pedagogical formation the towards teaching profession qualifications
S Süral, E Sarıtaş
Mersin University Journal of the Faculty of Education 11 (1), 62-75, 2015
42015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20