A Study of Curriculum Literacy and Information Literacy Levels of Teacher Candidates in Department of Social Sciences Education S Sural, NC Dedebali European Journal of Educational Research 2 (7), 2018 | 76 | 2018 |
Pedagojik formasyon programına katılan öğrencilerin öğretmenlik mesleğine yönelik yeterliklerinin incelenmesi S Süral, E SARITAŞ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015 | 52 | 2015 |
İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretme Stillerinin Sınıf Yönetimi Yaklaşımları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki S Süral Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 47 | 2013 |
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile fen ve teknoloji öğretimi dersindeki akademik başarıları arasındaki ilişki S Süral | 43 | 2008 |
Grasha-Reichmann Ogrenme ve Ogretme Stili Olceklerinin Turkce Uyarlama Calismasi E Sarıtas, S Süral e-Journal of New World Sciences Academy 5 (4), 2162-2177, 2010 | 40* | 2010 |
An Examination of Pre-Service Teachers‘ Competencies in Lesson Planning S Süral Journal of Education and Training Studies 7 (3), 2019 | 36 | 2019 |
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının öğretmen yetiştirme programındaki derslerin gerekliliği ve işe vurukluk düzeyleri hakkındaki görüşleri S Süral Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 34-43, 2015 | 25 | 2015 |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI E SARITAŞ, S SÜRAL Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 201-212, 2008 | 18 | 2008 |
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİNİN FARKLI FAKÜLTELERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETME STİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI S Süral e-Journal of New World Sciences Academy 5 (3), 1226-1242, 2010 | 17 | 2010 |
Eğitim fakültesi öğrencileri ile pedagojik formasyon alan öğrencilerin ölçme değerlendirme dersine yönelik tutumlarının incelenmesi S Süral Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (3), 63-75, 2014 | 15 | 2014 |
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının fen ve teknoloji öğretimi dersindeki öğrenme stilleri ile akademik başarıları arasındaki ilişki S Süral, E SARITAŞ Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 31-44, 2015 | 13 | 2015 |
Öğretmen adaylarının aktif öğrenmeye yönelik algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi S SÜRAL Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 7 (03), 31-49, 2015 | 10 | 2015 |
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersindeki Uygulama Öğretmenleri Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi S SÜRAL Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (1 …, 2017 | 9 | 2017 |
Beyin temelli öğrenme yönteminin öğrencilerin fen bilimleri dersinin erişisine etkisi S Süral Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (4), 33-42, 2014 | 9 | 2014 |
Grasha-reichmann learning and teaching style of the scale study turkish adaptation E Sarıtaş, S Süral E-Journal of New World Sciences Academy 5 (4), 2162-2177, 2010 | 9 | 2010 |
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Anlayış Düzeyleri İle Metaforik Algılarının İncelenmesi NC Dedebali, S Süral Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (53), 2022 | 5 | 2022 |
An Investigation of First Grade Elementary Teacher Candidates’ Perceptions of Their Teaching Profession Competencies: a Mixed Method Study S Süral, E Sarıtaş, G Çatalbaş Universal Journal of Educational Research 6 (7), 1598-1612, 2018 | 5 | 2018 |
Teachers’ views on digital addiction among preschool students S Süral Biruni Üniversitesi, 2022 | 4 | 2022 |
Pamukkale Piano Öğrenme Stili Ölçeği Geliştirilmesi S Demirtaş, S Süral International Journal of Assessment Tools in Education 5 (1), 90 - 104, 2018 | 4* | 2018 |
The investigation of the students of pedagogical formation the towards teaching profession qualifications S Süral, E Sarıtaş Mersin University Journal of the Faculty of Education 11 (1), 62-75, 2015 | 4 | 2015 |