The effects of problem-based active learning in science education on students’ academic achievement, attitude and concept learning O Akınoğlu, RÖ Tandoğan Eurasia journal of mathematics, science and technology education 3 (1), 71-81, 2007 | 1272 | 2007 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri GA Şeref Tan, Orhan Akınoğlu, Bülent Güven, Fatma Nur Köksal, Aynur Pala ... Pegem Yayıncılık, 2007 | 330* | 2007 |
Eleştirel düşünme becerilerini temel alan fen bilgisi öğretiminin öğrenme ürünlerine etkisi O Akınoğlu Unpublished Doctoral Thesis), Hacettepe University, Social Sciences …, 2001 | 293 | 2001 |
Türkiye’de uygulanan ve değişen eğitim programlarinin psikolojik temelleri O Akınoğlu Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 22 …, 2005 | 191 | 2005 |
The Effect of Blended Learning and Social Media-Supported Learning on the Students' Attitude and Self-Directed Learning Skills in Science Education. D Akgunduz, O Akinoglu Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 15 (2), 106-115, 2016 | 152 | 2016 |
Yapılandırmacı öğrenme ve coğrafya öğretimi O Akınoğlu Marmara Coğrafya Dergisi 10, 73-94, 2004 | 138 | 2004 |
THE EFFECTS OF NOTE TAKING IN SCIENCE EDUCATION THROUGH THE MIND MAPPING TECHNIQUE ON STUDENTS'ATTITUDES, ACADEMIC ACHIEVEMENT AND CONCEPT LEARNING. O Akinoglu, Z Yasar Journal of Baltic Science Education 6 (3), 2007 | 137 | 2007 |
COĞRAFYA EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ VE SORUNLARI O Akınoğlu Marmara Coğrafya Dergisi, 77-96, 2005 | 133 | 2005 |
Assessment of the inquiry-based project implementation process in science education upon students’ points of views O Akinoglu International journal of instruction 1 (1), 2008 | 97 | 2008 |
Ilköğretim programlarinda çevre eğitimi O AKINOĞLU, S Aylin Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 30 …, 2013 | 93 | 2013 |
Bir eğitim değeri olarak eleştirel düşünme O Akınoğlu Değerler Eğitimi Dergisi 1 (3), 7-26, 2003 | 86 | 2003 |
Sosyal bilgiler öğretimi, hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi A Doğanay Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2002 | 83 | 2002 |
The impact of blended learning and social media-supported learning on the academic success and motivation of the students in science education D Akgündüz, O Akınoğlu Egitim ve Bilim 42 (191), 2017 | 82 | 2017 |
Epistemolojik İnanişlar ve Öğretme Öğrenme Süreçleri S Demir, O Akınoğlu Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 32 …, 2010 | 82 | 2010 |
Öz-düzenlemeli öğrenme: Modeller ve uygulamalar S Aylin, O AKINOĞLU Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 29 …, 2009 | 81 | 2009 |
Hayat bilgisi öğretimi O Akınoğlu Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi, 1-13, 2002 | 72 | 2002 |
Primary Education Curriculum Reforms in Turkey. O Akinoglu Online Submission 3 (2), 195-199, 2008 | 70 | 2008 |
İlköğretimde çoklu zekâ kuramının uygulanması Ö Demirel, O Akınoğlu, MB Acat, Y Avanoğlu, G Bağcıoğlu, B Özkan, ... VII. ulusal eğitim bilimleri kongresi 1, 531-546, 1998 | 64 | 1998 |
Coğrafya eğitimi ve toplum O AKINOĞLU Marmara Coğrafya Dergisi, 25-48, 2006 | 58 | 2006 |
TÜRKİYE’DE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TARİH KAVRAMLARINI KAZANMA DURUMU VE DEĞERLENDİRİLMESİ O Akınoğlu, Y Arslan Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (18), 137-154, 2007 | 55 | 2007 |