Follow
Orhan Akınoğlu
Title
Cited by
Cited by
Year
The effects of problem-based active learning in science education on students’ academic achievement, attitude and concept learning
O Akınoğlu, RÖ Tandoğan
Eurasia journal of mathematics, science and technology education 3 (1), 71-81, 2007
12722007
Öğretim İlke ve Yöntemleri
GA Şeref Tan, Orhan Akınoğlu, Bülent Güven, Fatma Nur Köksal, Aynur Pala ...
Pegem Yayıncılık, 2007
330*2007
Eleştirel düşünme becerilerini temel alan fen bilgisi öğretiminin öğrenme ürünlerine etkisi
O Akınoğlu
Unpublished Doctoral Thesis), Hacettepe University, Social Sciences …, 2001
2932001
Türkiye’de uygulanan ve değişen eğitim programlarinin psikolojik temelleri
O Akınoğlu
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 22 …, 2005
1912005
The Effect of Blended Learning and Social Media-Supported Learning on the Students' Attitude and Self-Directed Learning Skills in Science Education.
D Akgunduz, O Akinoglu
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 15 (2), 106-115, 2016
1522016
Yapılandırmacı öğrenme ve coğrafya öğretimi
O Akınoğlu
Marmara Coğrafya Dergisi 10, 73-94, 2004
1382004
THE EFFECTS OF NOTE TAKING IN SCIENCE EDUCATION THROUGH THE MIND MAPPING TECHNIQUE ON STUDENTS'ATTITUDES, ACADEMIC ACHIEVEMENT AND CONCEPT LEARNING.
O Akinoglu, Z Yasar
Journal of Baltic Science Education 6 (3), 2007
1372007
COĞRAFYA EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ VE SORUNLARI
O Akınoğlu
Marmara Coğrafya Dergisi, 77-96, 2005
1332005
Assessment of the inquiry-based project implementation process in science education upon students’ points of views
O Akinoglu
International journal of instruction 1 (1), 2008
972008
Ilköğretim programlarinda çevre eğitimi
O AKINOĞLU, S Aylin
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 30 …, 2013
932013
Bir eğitim değeri olarak eleştirel düşünme
O Akınoğlu
Değerler Eğitimi Dergisi 1 (3), 7-26, 2003
862003
Sosyal bilgiler öğretimi, hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi
A Doğanay
Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2002
832002
The impact of blended learning and social media-supported learning on the academic success and motivation of the students in science education
D Akgündüz, O Akınoğlu
Egitim ve Bilim 42 (191), 2017
822017
Epistemolojik İnanişlar ve Öğretme Öğrenme Süreçleri
S Demir, O Akınoğlu
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 32 …, 2010
822010
Öz-düzenlemeli öğrenme: Modeller ve uygulamalar
S Aylin, O AKINOĞLU
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 29 …, 2009
812009
Hayat bilgisi öğretimi
O Akınoğlu
Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi, 1-13, 2002
722002
Primary Education Curriculum Reforms in Turkey.
O Akinoglu
Online Submission 3 (2), 195-199, 2008
702008
İlköğretimde çoklu zekâ kuramının uygulanması
Ö Demirel, O Akınoğlu, MB Acat, Y Avanoğlu, G Bağcıoğlu, B Özkan, ...
VII. ulusal eğitim bilimleri kongresi 1, 531-546, 1998
641998
Coğrafya eğitimi ve toplum
O AKINOĞLU
Marmara Coğrafya Dergisi, 25-48, 2006
582006
TÜRKİYE’DE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TARİH KAVRAMLARINI KAZANMA DURUMU VE DEĞERLENDİRİLMESİ
O Akınoğlu, Y Arslan
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (18), 137-154, 2007
552007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20