Takip et
Nuri Baloğlu
Nuri Baloğlu
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Dağıtımcı liderlik: Okullarda dikkate alınması gereken bir liderlik yaklaşımı
N BALOĞLU
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 127-148, 2011
168*2011
Etkili sınıf yönetimi
N BALOĞLU
1592001
Ruhsal liderlik üzerine teorik bir çözümleme
N BALOĞLU, E KARADAĞ
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 58 (58), 165-190, 2009
1522009
Relations between Value-Based Leadership and Distributed Leadership: A Casual Research on School Principles' Behaviors.
N BALOĞLU
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (2), 1375-1378, 2012
132*2012
İlköğretim okulu yöneticilerinin öğretmenler tarafından algılanan demokratik tutumları ile öğretmenlerin demokratik değerleri üzerine ilişkisel bir araştırma
N BALOĞLU, E KARADAĞ, P YALÇINKAYALAR
Journal of Values Education 4 (12), 2006
130*2006
Eğitim yönetimi: teori, araştırma ve uygulama
S Turan
Nobel Yayınevi, 2020
129*2020
Öğretmen yetkinliğinin tarihsel gelişimi ve Ohio öğretmen yetkinlik ölçeği: Türk kültürüne uyarlama, dil geçerliği ve faktör yapısının incelenmesi
N BALOĞLU, E KARADAĞ
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 56 (56), 571-606, 2008
1192008
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜT İKLİMİ VE ÖRGÜT ETKİNLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
E Karadağ, N Baloğlu, T Korkmaz, N ÇALIŞKAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (3), 63-71, 2008
902008
İlköğretim öğretmenlerinin mesleki benlik saygısı ve iş doyumları arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
N Baloğlu, E Karadağ, N Çalışkan, T Korkmaz
882006
Okul yöneticilerinin eğitim felsefesi akımlarını benimseme düzeylerine ilişkin ampirik bir çalışma
E Karadağ, N Baloğlu, S Kaya
732009
Negative Behavior of Teachers With Regard to High School Students in Classroom Settings.
N BALOĞLU
Journal of Instructional Psychology 36 (1), 2009
602009
Okul müdürlerinin çok faktörlü liderlik stillerinin yetki devrine etkisi: Bir doğrusal ve yapısal eşitlik modelleme çalışması
N Baloğlu, E Karadağ, Ş Gavuz
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 457-479, 2009
592009
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM [BDE]: İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN TUTUMLARINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA.
E Karadağ, H Sağlam, N Baloğlu
Journal of International Social Research 1 (3), 2008
49*2008
Dağıtımcı liderlik uygulamaları: Eklektik bir tasarım çalışması
N BALOĞLU
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (4), 2011
442011
The Strategic Planning Attitude Scale: a study of exploratory and confirmatory factor analyses
N Baloglu, E Karadag, H Karaman
EDAM, 2008
42*2008
İlk ve ortaöğretim okulu yönetici yardımcılarının alması gereken hizmetiçi eğitim konuları hakkında okul yöneticilerinin görüşleri
N Baloğlu
342007
YÖNETİCİ DENETİMİ ALGISININ ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ MOTİVASYON DÜZEYİNE ETKİSİ: BİR PATH ANALİZİ ÇALIŞMASI
E Karadağ, N Baloğlu, E Küçük
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (2), 417-437, 2010
312010
THE RELATIONSHIP BETWEEN PROSPECTIVE TEACHERS'STRATEGIES FOR COPING WITH STRESS AND THEIR PERCEPTIONS OF STUDENT CONTROL
N BALOĞLU
Social Behavior and Personality: an international journal 36 (7), 903-910, 2008
302008
A path analysis study of school culture and teachers' organisational commitment
E Karadağ, N Baloğlu, A Çakir
Policy Futures in Education 9 (5), 573-584, 2011
282011
Yapılandırmacı düşünme ve stresle başa çıkma: Bir yapısal eşitlik modelleme çalışması
E Karadağ, NBVS YÜKSEL
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 99-122, 2009
26*2009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20