Takip et
Derya Öztürk
Derya Öztürk
odu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Süt sığırcılığı yapan işletmelerin ekonomik analizi (Tokat ili Yeşilyurt ilçesi örneği)
D Öztürk, O KARKACIER
Journal of Agricultural Faculty of Gaziosmanpaşa University (JAFAG) 2008 (1 …, 2008
782008
Sosyal Medya Uygulamalarının Y Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Instagram Örneği.
E ONURLUBAŞ, D ÖZTÜRK
OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 9 (16), 984-1016, 2018
492018
Tedarik zinciri yönetimi süreçlerini etkileyen faktörler
D Öztürk
International Journal of Social and Economic Sciences (IJSES) E-‌ISSN: 2667 …, 2016
492016
Türkiye’de Organik Ürünlerin Pazarlanması
D Öztürk, A İslam
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 9 (1), 75-94, 2014
312014
Kayisi üretİmİ ve pazarlama sorunlari; Malatya ili örneği
D ÖZTÜRK, G KARAKAŞ
Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Dergisi 2 (4), 113-125, 2017
272017
Güney Marmara Bölgesinde çeltik üretiminin genel bir değerlendirmesi
D Öztürk, Y Akçay
Journal of Agricultural Faculty of Gaziosmanpaşa University (JAFAG) 2010 (2 …, 2010
252010
Technological transformation of manufacturing by smart factory vision: industry 4.0
D Öztürk
International Journal of Development Research 7 (11), 17371-17382, 2017
212017
Akıllı Lojistik Faaliyetlerinde Blokzincir Teknolojisi
M TEKİN, D ÖZTÜRK, İ BAHAR
KENT AKADEMİSİ 13 (3), 570-583, 2020
202020
Tersine Lojistiğin Bibliyometrik Analizi
M TEKİN, D ÖZTÜRK, İ BAHAR
Aksaray Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 13 (3), 87-100, 2021
172021
Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Butik Oteller Üzerine Bir Uygulama
E ONURLUBAŞ, D ÖZTÜRK
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 11 (3 …, 2020
172020
The determination of factors influencing brand choice of the university students: a research on the apparel industry
D Öztürk, G Karakaş
Journal of Life Economics 3 (4), 69-78, 2016
172016
SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA ALGISININ FAKTÖR ANALİZİYLE İNCELENMESİ
E ONURLUBAŞ, D ÖZTÜRK, OI ÇETİN
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (16), 233-254, 2016
152016
Factors That Affect Organıc Product Preference And Consumer Attıtudes’
E Onurlubaş, D Öztürk
Turkish Studies, Social Science, International Periodical for the Languages …, 2015
15*2015
Analysıs of The Factors Affectıng The Cell Phone Purchasıng Decısıons of Unıversıty Students in Turkey Cıty of Ordu Example
D Öztürk, G Karakaş
Journal of Life Economics, 23-42, 2016
14*2016
Fındık yetiştiriciliğinin yatırım analizi ve karlılığının belirlenmesi üzerine bir araştırma (Samsun ili Çarşamba ve Terme Ovası örneği)
D Öztürk, Y Akçay
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2011
132011
Havayolu Taşımacılığında Hizmet Kalitesinin AHP ve TOPSİS Yöntemleri ile Değerlendirilmesi
D ÖZTÜRK, EBRU ONURLUBAŞ
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 10 (Ek …, 2019
112019
Y KUŞAĞINDAKİ KİŞİLERİN MARKA LOGO’LARIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ: SPOR AYAKKABI ÖRNEĞİ
ÖÜE ONURLUBAŞ, ÖÜD ÖZTÜRK
Kesit Akademi Dergisi 4 (17), 85-108, 2018
112018
An Investigation on Thermal Tourism İn Bursa, Eskişehir and Bilecik
M KAŞLI, D ÖZTÜRK
World Conference on Health Sciences World Conference on Health Sciences, 2014
112014
Hazır Giyim Sektöründe Marka Değeri Boyutlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
E ONURLUBAŞ, D ÖZTÜRK
TEKSTİL VE MÜHENDİS (Journal of Textiles and Engineer) 27 (118), 111-122, 2020
102020
GIDA SEKTÖRÜNDE YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME: KONYA’DA BİSKÜVİ, ÇİKOLATALI VE ŞEKERLİ MAMULLER ALT SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
D ÖZTÜRK, E ONURLUBAŞ
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 551-568, 2018
102018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20