Follow
Vahide Nilay KIRTAK AD
Vahide Nilay KIRTAK AD
Verified email at balikesir.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fizik, kimya ve biyoloji öğretmen adaylarının termodinamik yasalarını günlük hayatla ve çevre sorunları ile ilişkilendirme düzeyleri
VN Kırtak
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010
292010
Ortaöğretim fizik ders kitaplarında analojilerin kullanımı: Belirleme ve sınıflandırma çalışması
N Azizoğlu, M ÇAMURCU, VNK AD
Journal of Turkish Science Education 11 (2), 36-59, 2014
212014
Fizik öğretmen adaylarının uzaktan eğitime dair görüşleri
NK AD
Eğitim ve Teknoloji 2 (2), 78-90, 2020
192020
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Ölçeğinin Türkçe\'ye Uyarlanması
H KÜÇÜKÖZER, L AYVERDİ, S EĞDİR
İlköğretim Online 11 (3), 671-688, 2012
192012
Öğretmen adaylarının çevre sorunlarını bilim dalları ve termodinamik yasaları ile ilişkilendirme düzeyleri
VNK Ad, N Demirci
182012
Tam stüdyo modelinin fen bilgisi öğretmen adaylarının kavramsal anlamaları ile sosyal duygusal öğrenme, sorgulama ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: akışkanlar mekaniği örneği
VN Kırtak Ad
Unpublished doctoral dissertation, Balıkesir University, Balıkesir, 2016
172016
Prospective teachers’ levels of associating environmental problems with science fields and thermodynamics laws
VNK Ad, N Demirci
Ahi Evran University Journal of Kirsehir Educatioan Faculty 13 (3), 19-46, 2012
172012
Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Ölçeği’nin Üniversite Öğrencileri İçin Uygulanabilirliği’nin Belirlenmesi
VN Kocakülah, M. S. & Kırtak Ad
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (2), 241-247, 2015
102015
MÜZİĞE YÖNELİK İLGİ ÖLÇEĞİ (MYİÖ) NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
HH Okay, Ö Gencel Ataman, VN Kırtak Ad
Akademik Bakış Dergisi, 62-71, 2015
72015
Fizik ve fen bilgisi öğretmen adayları farkı fark edebiliyor mu
VN Kırtak Ad, MS Kocakülah
Kütle ve Ağırlık Merkezi Kavramları Örneği, Türk Fen Eğitimi Dergisi 10 (4 …, 2013
62013
The comparision of physics curricula in Turkey and Malaysia
VNK Ad, KO Er
42011
Debi ve Süreklilik Denklemi ile İlgili Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
VNK Ad, MS Kocakülah
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 5 (2), 111-129, 2017
22017
Can Pre-Service Physics and Science Teachers Detect the Difference? An Example of Centre of Mass and Centre of Gravity Concepts
VNK AD, MS KOCAKÜLAH
Journal of Turkish Science Education 10 (4), 2013
2*2013
“FİZİKK Bul Bulabilirsen” Eğitsel Oyununun Tasarlanması ve Öğrenci Görüşleri
VNK AD, I Aynur
Milli Eğitim Dergisi 52 (240), 2741-2762, 2023
2023
“FİZİKK Bul Bulabilirsen” Eğitsel Oyununun Tasarlanması ve Öğrenci Görüşleri
A Işık, VNK Ad
Milli Eğitim, 2023
2023
ORTAÖĞRETİM FİZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ANALOJİLER: BELİRLEME, SINIFLANDIRMA VE KARŞILAŞTIRMA ÇALIŞMASI
VNK AD, E TÜFEKÇİ
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021
2021
FİZİK EĞİTİMİNDE AKTİF ÖĞRENME SINIFLARI
VN Kırtak Ad, MS Kocakülah
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 267-282, 2017
2017
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TAM STÜDYO MODELİNE DAİR GÖRÜŞLERİ
VN Ad Kırtak, MS Kocakülah
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 251-266, 2017
2017
AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN KULLANILDIĞI TAM STÜDYO SINIFININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK BAŞARISINA ETKİSİ
VN Kırtak Ad, K S.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 189-201, 2016
2016
Prospective Teachers’ Levels of Associating Environmental Problems with Science Fields and Thermodynamics Laws
N DEMİRCİ, VNK AD
Ahi Evran University, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20