Fizik, kimya ve biyoloji öğretmen adaylarının termodinamik yasalarını günlük hayatla ve çevre sorunları ile ilişkilendirme düzeyleri VN Kırtak Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 29 | 2010 |
Ortaöğretim fizik ders kitaplarında analojilerin kullanımı: Belirleme ve sınıflandırma çalışması N Azizoğlu, M ÇAMURCU, VNK AD Journal of Turkish Science Education 11 (2), 36-59, 2014 | 21 | 2014 |
Fizik öğretmen adaylarının uzaktan eğitime dair görüşleri NK AD Eğitim ve Teknoloji 2 (2), 78-90, 2020 | 19 | 2020 |
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Ölçeğinin Türkçe\'ye Uyarlanması H KÜÇÜKÖZER, L AYVERDİ, S EĞDİR İlköğretim Online 11 (3), 671-688, 2012 | 19 | 2012 |
Öğretmen adaylarının çevre sorunlarını bilim dalları ve termodinamik yasaları ile ilişkilendirme düzeyleri VNK Ad, N Demirci | 18 | 2012 |
Tam stüdyo modelinin fen bilgisi öğretmen adaylarının kavramsal anlamaları ile sosyal duygusal öğrenme, sorgulama ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: akışkanlar mekaniği örneği VN Kırtak Ad Unpublished doctoral dissertation, Balıkesir University, Balıkesir, 2016 | 17 | 2016 |
Prospective teachers’ levels of associating environmental problems with science fields and thermodynamics laws VNK Ad, N Demirci Ahi Evran University Journal of Kirsehir Educatioan Faculty 13 (3), 19-46, 2012 | 17 | 2012 |
Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Ölçeği’nin Üniversite Öğrencileri İçin Uygulanabilirliği’nin Belirlenmesi VN Kocakülah, M. S. & Kırtak Ad Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (2), 241-247, 2015 | 10 | 2015 |
MÜZİĞE YÖNELİK İLGİ ÖLÇEĞİ (MYİÖ) NİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI HH Okay, Ö Gencel Ataman, VN Kırtak Ad Akademik Bakış Dergisi, 62-71, 2015 | 7 | 2015 |
Fizik ve fen bilgisi öğretmen adayları farkı fark edebiliyor mu VN Kırtak Ad, MS Kocakülah Kütle ve Ağırlık Merkezi Kavramları Örneği, Türk Fen Eğitimi Dergisi 10 (4 …, 2013 | 6 | 2013 |
The comparision of physics curricula in Turkey and Malaysia VNK Ad, KO Er | 4 | 2011 |
Debi ve Süreklilik Denklemi ile İlgili Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi VNK Ad, MS Kocakülah Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 5 (2), 111-129, 2017 | 2 | 2017 |
Can Pre-Service Physics and Science Teachers Detect the Difference? An Example of Centre of Mass and Centre of Gravity Concepts VNK AD, MS KOCAKÜLAH Journal of Turkish Science Education 10 (4), 2013 | 2* | 2013 |
“FİZİKK Bul Bulabilirsen” Eğitsel Oyununun Tasarlanması ve Öğrenci Görüşleri VNK AD, I Aynur Milli Eğitim Dergisi 52 (240), 2741-2762, 2023 | | 2023 |
“FİZİKK Bul Bulabilirsen” Eğitsel Oyununun Tasarlanması ve Öğrenci Görüşleri A Işık, VNK Ad Milli Eğitim, 2023 | | 2023 |
ORTAÖĞRETİM FİZİK DERS KİTAPLARINDA YER ALAN ANALOJİLER: BELİRLEME, SINIFLANDIRMA VE KARŞILAŞTIRMA ÇALIŞMASI VNK AD, E TÜFEKÇİ International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021 | | 2021 |
FİZİK EĞİTİMİNDE AKTİF ÖĞRENME SINIFLARI VN Kırtak Ad, MS Kocakülah Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 267-282, 2017 | | 2017 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TAM STÜDYO MODELİNE DAİR GÖRÜŞLERİ VN Ad Kırtak, MS Kocakülah Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 251-266, 2017 | | 2017 |
AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN KULLANILDIĞI TAM STÜDYO SINIFININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK BAŞARISINA ETKİSİ VN Kırtak Ad, K S. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 189-201, 2016 | | 2016 |
Prospective Teachers’ Levels of Associating Environmental Problems with Science Fields and Thermodynamics Laws N DEMİRCİ, VNK AD Ahi Evran University, 2015 | | 2015 |