Takip et
Merve.Hülya KİBAR FURTUN
Merve.Hülya KİBAR FURTUN
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Türkçe
erdogan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE EŞADLI SÖZCÜKLERİN DOĞRU SESLETİMİNDE PARÇALARÜSTÜ BİRİMLERİN GÖRÜNÜR HÂLE GETİRİLMESİ.
S Çelebi, MH KİBAR FURTUN
Electronic Turkish Studies 9 (9), 2014
182014
Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?
B Baş, MHK Furtun, F Kapusızoğlu, EU Aslan
Ana Dili Eğitimi Dergisi 11 (1), 159-177, 2023
92023
Yabancılara Türkçe öğretiminde öğrencilerin duygu değeri taşıyan ünlemlerin işlevlerini algılama düzeyleri
D Sancı Uzun, MH Kibar Furtun, S Çelebi
International Journal of Language Academy 2 (3), 302-318, 2014
62014
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki Okuma Kazanımlarının (1-4. Sınıflar) Değerlendirilmesi
MH Kibar Furtun, D Sancı Uzun, S Furtun
Journal of Social Science and Values Education 1 (1), 32-57, 2021
2021
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’ndaki Okuma Kazanımlarının (1-4. Sınıflar) Değerlendirilmesi
MHK Furtun, DS Uzun, S Furtun
Journal of Social Science and Values Education 1 (1), 32-57, 2020
2020
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİLERİN DUYGU DEĞERİ TAŞIYAN ÜNLEMLERİN İŞLEVLERİNİ ALGILAMA DÜZEYLERİ (LEARNERS’ LEVELS OF UNDERSTANDING THE FUNCTIONAL ATTRIBUTES OF …
D SANCI UZUN, S KİBAR FURTUN,Merve Hülya &ÇELEBİ
International Journal of Language Academy 2 (4), 302-318, 2014
2014
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE EŞADLI SÖZCÜKLERİN DOĞRU SESLETİMİNDE PARÇALARÜSTÜ BİRİMLERİN GÖRÜNÜR HÂLE GETİRİLMESİ
S ÇELEBİ, MHK FURTUN
Yabancılara Türkçe Öğreticileri Tanıklığında Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
M Kibar Furtun, B Baş
İLKÖĞRETİM TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA (1-4) YER ALAN ŞİİRLERİN BİÇİM ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
D SANCI UZUN, M KİBAR FURTUN
MİYASE SERTBARUT’UN ÖYKÜLERİNDE ÇEVRE DEĞERLERİ VE DOĞA ALGISI
M KİBAR FURTUN
DİL ÖĞRETİMİNDE (ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE) ÇOK UYARANLI ORTAM KULLANIMI VE BİR ÖRNEK SINIF TASARIMI: ÇUTÜS
D SANCI UZUN, M KİBAR FURTUN, S FURTUN
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11