Takip et
Zübeyir Çelik
Zübeyir Çelik
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Moderating Role of Influencer Attractiveness in the Effect of Brand Love, Brand Trust, Brand Awareness and Brand Image on Brand Loyalty
Z Çelik
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (43), 148-167, 2022
202022
Research of Consumers' Online Shopping Attitudes and Intentions, Based on Fear of Coronavirus (Covid-19) and Death Anxiety
Ö HABİBOĞLU, Z ÇELİK, Y BÖLÜKBAŞI
Conference: TOKYO SUMMIT-III 3rd international conference on innovative …, 2021
102021
Mutluluk-Davranış Modeli: Tüketicilerin Mental İyi Oluş Hâlinin Online Fiili Satın Alma Davranışına Etkisi
Z ÇELİK, B DÜLEK
Beykoz Akademi Dergisi 8 (1), 252-264, 2020
102020
Tüketicilerin Kripto Para Kullanım Niyeti İle İlişkili Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Uygulamalı Bir Araştırma
A KABAK, Z ÇELİK
72020
Perakendecilikte Drone İle Ürün Teslimatının Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerine Etkisi
Z ÇELİK, İ AYDIN
Business & Management Studies: An International Journal 9 (4), 1422-1436, 2021
62021
Fijital (Phygital) Pazarlama
Z ÇELİK
Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, 297-317, 2021
62021
Kişisel Motivasyon Faktörlerinin Olumsuz Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Yapma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Z ÇELİK, BY ÖZKARA
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 6 (2), 2017
62017
Metaverse: Bibliometric Analysis, A Conceptual Model Proposal, and A Marketing-Oriented Approach
Z ÇELİK, B DÜLEK, İ AYDIN, R SAYDAN
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 383-394, 2022
52022
Bibliometric Analysis of Flow Theory from Past to Present with Visual Mapping Technique: A Marketing-Sided Approach
Z ÇELİK, A USLU
Öneri Dergisi 17 (57), 243-267, 2022
52022
Investigation of Consumers' Intentions to Use Digital Currency for Shopping
Z ÇELİK, B DÜLEK
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (23), 284-303, 2022
32022
The Mediating Role of Shopping Experience in the Effect of Consumers' Mental Well-Being on Shopping Enjoyment
Z ÇELİK, Ö HABİBOĞLU, Y BÖLÜKBAŞI
International Hazar Scientific Researches Conference -III, 125-133, 2022
32022
Tüketicilerin Fiziksel Mağaza Alışverişlerinde Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Olarak Akıllı Ayna Kullanmasının Davranışsal Niyete Etkisi
Z ÇELİK, İ AYDIN
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (4), 3573-3585, 2021
32021
A Bibliometric Analysis of the Literature on the Origins of the Technology Acceptance Model (TAM) And A Marketing-Sided Approach To TAM
Z ÇELİK, U Aypar
Öneri Dergisi 18 (59), 1-14, 2023
22023
Factors Affecting Positive Word-of-Mouth Communication Intention for Drone-Based Delivery Service in Retailing
B DÜLEK, Z ÇELİK
Akademik Yaklaşımlar Dergisi 13 (1), 40-55, 2022
22022
The Effect of Text, Image and Video-Based Product Review Presentation Formats on Online Purchasing Intention
Z Çelik, A Kabak, U Aypar
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (2), 489-516, 2022
22022
A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Drone Delivery
A CESUR, K YİĞENOĞLU, İ AYDIN, Z ÇELİK
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 118-133, 2022
22022
The Mediating Role of Death Anxiety on the Effect of Coronavirus (Covid-19) Fear on Attitude Towards Online Store and Physical Store Shopping
Z ÇELİK, A KABAK
2nd International 5 Ocak Congress on Social Sciences and Humanities, Adana …, 2021
22021
Sinik Tüketici Davranışları
Z ÇELİK
Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, 135-152, 2023
12023
Drone ile Teslimata Yönelik Algılanan Güvenin Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Risk ve Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rollerinin Araştırılması
İ AYDIN, Z ÇELİK
II. International Congress on Economics and Administrative Sciences ‘New …, 2023
12023
Tüketici Sinizmine Yönelik Kavramsal Bir Model Önerisi
Z ÇELİK, C GÜMÜŞ
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (49), 171-183, 2023
12023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20