Follow
Zübeyir Çelik
Title
Cited by
Cited by
Year
The Moderating Role of Influencer Attractiveness in the Effect of Brand Love, Brand Trust, Brand Awareness and Brand Image on Brand Loyalty
Z Çelik
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (43), 148-167, 2022
192022
Research of Consumers' Online Shopping Attitudes and Intentions, Based on Fear of Coronavirus (Covid-19) and Death Anxiety
Ö HABİBOĞLU, Z ÇELİK, Y BÖLÜKBAŞI
Conference: TOKYO SUMMIT-III 3rd international conference on innovative …, 2021
102021
Mutluluk-Davranış Modeli: Tüketicilerin Mental İyi Oluş Hâlinin Online Fiili Satın Alma Davranışına Etkisi
Z ÇELİK, B DÜLEK
Beykoz Akademi Dergisi 8 (1), 252-264, 2020
102020
Tüketicilerin Kripto Para Kullanım Niyeti İle İlişkili Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Uygulamalı Bir Araştırma
A KABAK, Z ÇELİK
72020
Perakendecilikte Drone İle Ürün Teslimatının Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerine Etkisi
Z ÇELİK, İ AYDIN
Business & Management Studies: An International Journal 9 (4), 1422-1436, 2021
62021
Fijital (Phygital) Pazarlama
Z ÇELİK
Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, 297-317, 2021
62021
Kişisel Motivasyon Faktörlerinin Olumsuz Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Yapma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Z ÇELİK, BY ÖZKARA
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 6 (2), 2017
62017
Metaverse: Bibliometric Analysis, A Conceptual Model Proposal, and A Marketing-Oriented Approach
Z ÇELİK, B DÜLEK, İ AYDIN, R SAYDAN
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 383-394, 2022
52022
Bibliometric Analysis of Flow Theory from Past to Present with Visual Mapping Technique: A Marketing-Sided Approach
Z ÇELİK, A USLU
Öneri Dergisi 17 (57), 243-267, 2022
52022
Investigation of Consumers' Intentions to Use Digital Currency for Shopping
Z ÇELİK, B DÜLEK
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (23), 284-303, 2022
32022
The Mediating Role of Shopping Experience in the Effect of Consumers' Mental Well-Being on Shopping Enjoyment
Z ÇELİK, Ö HABİBOĞLU, Y BÖLÜKBAŞI
International Hazar Scientific Researches Conference -III, 125-133, 2022
32022
Tüketicilerin Fiziksel Mağaza Alışverişlerinde Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Olarak Akıllı Ayna Kullanmasının Davranışsal Niyete Etkisi
Z ÇELİK, İ AYDIN
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (4), 3573-3585, 2021
32021
A Bibliometric Analysis of the Literature on the Origins of the Technology Acceptance Model (TAM) And A Marketing-Sided Approach To TAM
Z ÇELİK, U Aypar
Öneri Dergisi 18 (59), 1-14, 2023
22023
Factors Affecting Positive Word-of-Mouth Communication Intention for Drone-Based Delivery Service in Retailing
B DÜLEK, Z ÇELİK
Akademik Yaklaşımlar Dergisi 13 (1), 40-55, 2022
22022
The Effect of Text, Image and Video-Based Product Review Presentation Formats on Online Purchasing Intention
Z Çelik, A Kabak, U Aypar
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (2), 489-516, 2022
22022
A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Drone Delivery
A CESUR, K YİĞENOĞLU, İ AYDIN, Z ÇELİK
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 118-133, 2022
22022
The Mediating Role of Death Anxiety on the Effect of Coronavirus (Covid-19) Fear on Attitude Towards Online Store and Physical Store Shopping
Z ÇELİK, A KABAK
2nd International 5 Ocak Congress on Social Sciences and Humanities, Adana …, 2021
22021
Sinik Tüketici Davranışları
Z ÇELİK
Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, 135-152, 2023
12023
Drone ile Teslimata Yönelik Algılanan Güvenin Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Risk ve Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rollerinin Araştırılması
İ AYDIN, Z ÇELİK
II. International Congress on Economics and Administrative Sciences ‘New …, 2023
12023
Tüketici Sinizmine Yönelik Kavramsal Bir Model Önerisi
Z ÇELİK, C GÜMÜŞ
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (49), 171-183, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20