Volkan Kukul
Volkan Kukul
Amasya University, Department of Computer Education and Instructional Technologies
amasya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A Framework for Computational Thinking Based on a Systematic Research Review
F KALELİOĞLU, Y GÜLBAHAR, V KUKUL
Baltic Journal of Modern Computing 4 (3), 583-596, 2016
2272016
Computer Programming Self-Efficacy Scale (CPSES) For Secondary School Students: Development, Validation And Reliability
V Kukul, Ş Gökçearslan, MS Günbatar
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 158-179, 2017
372017
Scratch ile Programlama Eğitimi Alan Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
V Kukul, Ş Gökçearslan
8 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 58-64, 2014
27*2014
Mobil öğrenmeye yönelik hazirbulunuşluk ölçeği: bir uyarlama çalişmasi
Ş GÖKÇEARSLAN, E SOLMAZ, V KUKUL
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 143-157, 2017
252017
2013 Yılı Eğitim Teknolojileri Araştırmalarının İncelenmesi: AJET, BJET, C&E, ETRD, ETS ve L&I Dergileri
EK ÇAKMAK, V Kukul, E Çetin, B Berikan, B Kandemir, B Pamukçu, ...
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 5 (1), 126-160, 2015
162015
Computational thinking self-efficacy scale: Development, validity and reliability
V Kukul, S Karatas
Informatics in Education 18 (1), 151-164, 2019
112019
Investigating the problem solving skills of students attended scratch programming course
V Kukul, Ş Gökçearslan
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trakya …, 2014
92014
Eğitsel dijital oyunlar
V Kukul
Pegem A Akademi Yayıncılık 320, 2013
72013
Dijital Hikayeler için Dereceli Değerlendirme Ölçeği
S Özcan, V Kukul, S Karataş
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 117-127, 2016
62016
Oyunla İlgili Tarihsel Gelişim ve Yaklaşımlar
V Kukul
Eğitsel Dijital Oyunlar, 20-31, 2013
62013
Bilgi teknolojilerine dayalı uzaktan eğitimde öğrencilerin ve öğretim elemanlarının doyum düzeylerinin belirlenmesi
VY KUKUL, NTD ŞİMŞEK
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim …, 2011
62011
EĞİTİCİLERİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ: BİLECİK İLİ ÖRNEĞİ.
N CEMALOĞLU, V KUKUL, MT ÜSTÜNDAĞ, E GÜNEŞ, ...
Electronic Turkish Studies 13 (11), 2018
52018
Self-regulation in Three Types of Online Interaction: How Does It Predict Online Pre-service Teachers’ Perceived Learning and Satisfaction?
M Kara, V Kukul, R Çakır
The Asia-Pacific Education Researcher, 1-10, 2020
42020
Web tasarımı eğitiminin mobil uygulama ile desteklenmesine yönelik uygulama örneği ve sonuçları
A ALTUNÇEKİÇ, MT ÜSTÜNDAĞ, V KUKUL
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (1), 33-45, 2018
42018
The terms used in gifted and talented education in Turkey, relevant legal framework and educational practices
E ÖMEROĞLU, R SARIKAYA, EK ÇAKMAK, S KARATAŞ, SA BULUT, ...
International Journal of Early Childhood Special Education 9 (1), 1-16, 2017
42017
Pre-service teachers’ opinions on cloud supported social network
S Özcan, Ş Gökçearslan, V Kukul
World Journal on Educational Technology 7 (2), 108-117, 2015
4*2015
The Reliability and Validity Study of Classroom Practices in Inclusive Preschool Education Environment with Talented and Gifted Children Scale= Üstün Yetenekli ve Zekâli …
HE Daglioglu, E Omerglu, A Turupcu Dogan, MG Sahin, S Sarici Bulut, ...
Pegem Journal of Education and Instruction 9 (2), 413-434, 2019
32019
Conceptions and misconceptions of instructors pertaining to their roles and competencies in distance education: A qualitative case study
K Mehmet, V Kukul, R Çakir
Participatory Educational Research 5 (2), 67-79, 2018
32018
How powerful is digital storytelling for teaching?: perspective of pre-service teachers
S Karataş, V Kukul, S Özcan
Innovative Practices in Teacher Preparation and Graduate-Level Teacher …, 2018
32018
ADAPTATION OF THE ONLINE SELF-REGULATION QUESTIONNAIRE (OSRQ) IN THREE TYPES OF INTERACTION INTO TURKISH: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
R Çakır, M Kara, V Kukul
22019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20