Takip et
Aslı Yıldırım
Aslı Yıldırım
Anadolu Üniversitesinde öğretim üyesi
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okul öncesinde yaratıcı problem çözme etkinliklerinin yaratıcılığa etkisi (5 yaş örneği)
A Yıldırım
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
442014
Creativity in early childhood education program
A Yildirim
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1561-1565, 2010
442010
OKULÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEMOKRASİYE İLİŞKİN METAFORLARI
SY Güder, A Yıldırım
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 151-170, 2014
312014
Okulöncesi Eğitimde Türkçe Etkinliklerinde Uygulanan Öykü Tamamlama Tekniğinin Çocukların Problem Çözme Becerisine Etkisi Konusunda Öğretmen Görüşleri
A Yıldırım
PQDT-Global, 2007
192007
Öğretmen adaylarının bakış açısıyla adalet değeri
TÇ Köse, Ö Bayır, M Köse, A Yıldırım
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 9 (1), 67-93, 2019
182019
Okul öncesi dönemde çocuklarda problem çözme
A Yıldırım
Pegem Atıf İndeksi, 160-170, 2017
132017
Okul Öncesi Dönemde Müze ile Eğitim: Öğretmenler Ne Biliyor? Ne Yapıyor?
M Özer, AY Polat
Anadolu Journal of Educational Sciences International 9 (2), 396-430, 2019
92019
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetiminde ilişkiler ve iletişime yönelik görüşleri
N Parpucu, AY Polat, B Akman
Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (4), 417-433, 2018
82018
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıflarındaki çocukların problem davranışlarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
T Sinoğlu Günden
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
62019
Okul öncesi eğitimde öğretmen destek programının uygulamaya yansıması
S Erdoğan, A Yıldırım, N Parpucu, ÜB Ülkü
42017
Investigation of different socioeconomic levels parental experience to improve creativity in preschool period
M Özer, AY Polat
Journal of Qualitative Research in Education 7 (3), 2019
32019
Uzaktan Okul Öncesi Öğretmen Destek Programı: Öğrenme Merkezleri
S Erdoğan, EG Kumtepe, M Ören, Ü Alan, N Parpucu, ÖME Kaya, ...
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 516-542, 0
3
0-6–60-∞ El Ele: Bir Kuşaklararası Etkileşim Çalışmasından Yansımalar
M GÜLTEKİN, Ü ALAN, ÖME KAYA, A YILDIRIM, TS GÜNDEN, TO İPEK
Research in Education 31, 21-55, 2022
22022
Parents' Views on Education with the Museum in the Preschool Period
M Özer, AY Polat
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi 1 (1), 1-17, 2019
22019
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Gelişime Uygun Uygulamalara Yönelik İnançları ile Çok Kültürlülüğe Yönelik Tutumları ve Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
N ÖZOK BULUT, S ÇELİK KAHRAMAN, A YILDIRIM
Anadolu University Journal of Education Faculty (AUJEF) 7 (3), 2023
12023
0-6–60-? Hand in Hand: Reflections from an Intergenerational Interaction Study
M Gültekin, Ü Alan, A Yıldırım, ÖM Erbil Kaya, T Sinoğlu Günden, ...
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 2022
12022
Examination of the 2019 Pre-school Chess Teaching Program in Accordance with the Opinions of Chess Coaches, Pre-school Teachers, Education Experts.
H ŞAHİN, A YILDIRIM
Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI) 12 (2), 2022
2022
Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcılık bağlamında sanat etkinliklerini uygulama deneyimleri
A Yıldırım, G Özgün
Anadolu Üniversitesi, 2021
2021
Distance Early Childhood Teacher Support Program: Learning Centers
S ERDOĞAN, E GENÇ KUMTEPE, M ÖREN, Ü ALAN, N PARPUCU, ...
Mehmet Akif Ersoy University, 2020
2020
Okul öncesi dönemde müze ile eğitime ilişkin uzmanların, ailelerin ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi
A Yıldırım, M Özer
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20