Creativity in early childhood education program A Yildirim Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1561-1565, 2010 | 41 | 2010 |
Okul öncesinde yaratıcı problem çözme etkinliklerinin yaratıcılığa etkisi (5 yaş örneği) A Yıldırım Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 40 | 2014 |
OKULÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEMOKRASİYE İLİŞKİN METAFORLARI SY GÜDER, A YILDIRIM Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 151-170, 2014 | 31 | 2014 |
Öğretmen adaylarının bakış açısıyla adalet değeri TÇ Köse, ÖG Bayır, M Köse, AY Polat | 19 | 2019 |
Okulöncesi Eğitimde Türkçe Etkinliklerinde Uygulanan Öykü Tamamlama Tekniğinin Çocukların Problem Çözme Becerisine Etkisi Konusunda Öğretmen Görüşleri A Yıldırım PQDT-Global, 2007 | 17 | 2007 |
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetiminde ilişkiler ve iletişime yönelik görüşleri N Parpucu, AY POLAT, B Akman Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (4), 417-433, 2018 | 10 | 2018 |
Okul Öncesi Dönemde Müze ile Eğitim: Öğretmenler Ne Biliyor? Ne Yapıyor? Ö Merve, AY POLAT Anadolu Journal of Educational Sciences International 9 (2), 396-430, 2019 | 7 | 2019 |
Okul öncesi dönemde çocuklarda problem çözme A Yıldırım Pegem Atıf İndeksi, 160-170, 2017 | 6 | 2017 |
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıflarındaki çocukların problem davranışlarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi T Sinoğlu Günden Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 5 | 2018 |
Okul öncesi eğitimde öğretmen destek programının uygulamaya yansıması S Erdoğan, A Yıldırım, N Parpucu, ÜB Ülkü | 4 | 2017 |
Investigation of different socioeconomic levels parental experience to improve creativity in preschool period M Özer, AY Polat Journal of Qualitative Research in Education 7 (3), 2019 | 3 | 2019 |
Uzaktan Okul Öncesi Öğretmen Destek Programı: Öğrenme Merkezleri S ERDOĞAN, EG KUMTEPE, M ÖREN, Ü ALAN, N PARPUCU, ... Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 516-542, 2017 | 2 | 2017 |
0-6–60-∞ Hand in Hand: Reflections from an Intergenerational Interaction Study M GULTEKIN, A Umran, OME KAYA, A YILDIRIM, TS GUNDEN, O Tuba Journal of Qualitative Research in Education, 2022 | 1 | 2022 |
Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcılık bağlamında sanat etkinliklerini uygulama deneyimleri A Yıldırım, G Özgün Anadolu Üniversitesi, 2021 | 1 | 2021 |
Parents' Views on Education with the Museum in the Preschool Period Ö Merve, AY POLAT Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi 1 (1), 1-17, 2019 | 1 | 2019 |
Distance Early Childhood Teacher Support Program: Learning Centers S ERDOĞAN, E GENÇ KUMTEPE, M ÖREN, Ü ALAN, N PARPUCU, ... Mehmet Akif Ersoy University, 2020 | | 2020 |
Okul öncesi dönemde müze ile eğitime ilişkin uzmanların, ailelerin ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi A Yıldırım, M Özer | | 2018 |
Okul öncesi dönemde aile ve öğretmen bakış açılarıyla çocukların sosyal değer kazanımının incelenmesi A Yıldırım, T Taşer Polat | | 2018 |
CHAPTER FIVE CREATIVE PROBLEM-SOLVING PRACTICES A YILDIRIM Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, 55, 2014 | | 2014 |
ANOMAT Anadolu Matematik Beceri Ölçeğinin Geliştirilmesi S Erdoğan, HB Yanık, AT Kumtepe, S Giren, A Yıldırım Polat, A Karademir, ... | | 2014 |