Follow
Özlem Mıdık, Ozlem Midik
Özlem Mıdık, Ozlem Midik
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı
Verified email at omu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
SİMÜLASYONA DAYALI TIP EĞİTİMİ.
Ö Mıdık, M Kartal
Marmara Medical Journal 23 (3), 2010
120*2010
The views of medical faculty students in Turkey concerning the COVID-19 pandemic
S Aker, Ö Mıdık
Journal of Community Health 45, 684-688, 2020
1162020
Violence against general practitioners in Turkey
B Aydin, M Kartal, O Midik, A Buyukakkus
Journal of interpersonal violence 24 (12), 1980-1995, 2009
1062009
The knowledge level and perceptions toward COVID-19 among Turkish final year medical students
F Çalışkan, Ö Mıdık, Z Baykan, Y Şenol, EÇ Tanrıverdi, Fİ Tengiz, A Gayef
Postgraduate medicine 132 (8), 764-772, 2020
772020
Ondokuz Mayis Üniversitesi Tip Fakültesi Ögrencilerinde Sigara Kullanimi ve Yasam Kalitelerine Etkisi/Tobacco Smoking and its Effect on Quality of Life of Medical Students in …
M Kartal, Ö Midik, A Büyükakkus
Turk Toraks Dergisi 13 (1), 11, 2012
62*2012
Simulation-based medical education
Ö Mıdık, M Kartal
Marmara Medical Journal 23 (3), 389-399, 2010
242010
A multicenter study: how do medical students perceive clinical learning climate?
ND Yilmaz, S Velipasaoglu, S Ozan, BU Basusta, O Midik, S Mamakli, ...
Medical Education Online 21 (1), 30846, 2016
142016
Rational drug therapy education in clinical phase carried out by task-based learning
SS Bilge, B Akyüz, AE Ağrı, M Özlem
Indian Journal of Pharmacology 49 (1), 102-109, 2017
132017
The use of virtual patients in medical education
Ö Mıdık, M Kartal
Marmara Medical Journal 28 (2), 63-69, 2015
132015
TIPTA İYİ VE ETKİLİ BİR ÖĞRETME İÇİN ÖĞRENME KURAMLARINDAN ÇIKARILABİLECEK BAZI İPUÇLARI
Ö Mıdık, Hİ Durak
Tıp Eğitimi Dünyası 27 (27), 1-11, 2008
122008
Gender in Medical Education in Turkey: The Intern Perspective
O Midik, AŞMAĞ KoŞan, O Coskun, Z Baykan, ÖSÜK ÖztÜrkÇÜ, ...
Journal of Advances in Medical Education & Professionalism 8 (4), 149, 2020
92020
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi üçüncü sınıf öğrencilerinin mesleksel beceri eğitimleri ile ilgili görüşleri
Ö Mıdık, M Kartal, A Büyükakkuş, B Aydın
Tıp Eğitimi Dünyası 23 (23), 65-72, 2006
7*2006
Tıp fakültesi öğrencilerinin pandemi sürecinde e-sağlık okur yazarlık düzeyleri ve sağlık bilgisi arama davranışları
Ö Mıdık, S Aker
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi 30 (4), 245-251, 2021
62021
PRIMARY PRINCIPLES IN DEVELOPING SCALE WITH RASCH ANALYSIS: PORTFOLIO ANXIETY ASSESSMENT
L Tomak, O Midik
USING OF THE SOME BOUNDED INFLUENCE ESTIMATORS IN A SURVEY STUDY 2 …, 2017
52017
Acil serviste çalışan hemşirelerin iletişim becerileri ile agresyon algıları ve şiddete maruz kalma durumları arasındaki ilişkinin belirlenmesi
D Kıymaz, Ö Mıdık
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (101), 419-437, 2020
42020
Medical students’ conceptualisation of health advocacy in an interactive programme
OMO Coskun
Interactive Learning Environments 28 (6), 729-743, 2020
42020
Evaluation of curriculum by progress test
HO Tontus, M Ozlem
Journal of US-China Medical Science 14 (6), 10.17265, 2017
42017
Neurophobia: a myth or an unpleasant fact for primary care physicians
O Midik, BM Yalcin, E Yalcin, O Ozturk
Biomed Res 28 (10), 4610-7, 2017
42017
Hekimlerin tıbbi profesyonalizmi kavramsallaştırması ve kavramsallaştırmayı etkileyen faktörlerin incelenmesi: Samsun il merkezi örneğinde fenomenolojik bir çalışma
Ö Midik
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2012
42012
The psychological effects of the COVID-19 on students who choose the medical profession with different motivational factors: a cross-sectional study
O Terzi, HN Arslan, O Midik, C Dundar
INQUIRY: The Journal of Health Care Organization, Provision, and Financing …, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20