Results of the herpetological trips to Northern Cyprus B Göçmen, N Kaşot, MZ Yıldız, I Sas, B Akman, D Yalçınkaya, S Gücel North-Western Journal of Zoology 4 (1), 139-149, 2008 | 30 | 2008 |
9. sınıf ekoloji ve çevre ders kitabı N Kaşot, H Sarpten, G Mulla, N Türkseven Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı Yayınları …, 2016 | 17 | 2016 |
Ortaöğretim öğretmenlerine yönelik geliştirilen sürdürülebilir çevre eğitim programının etkililiği N Kaşot Yayınlanmamış Doktora Tezi). Yakın Doğu Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2016 | 17 | 2016 |
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde eğitim gören ilköğretim öğretmen adaylarının çevre ve biyolojik çeşitliliğe yönelik tutumları ve çevre bilgi düzeylerinin saptanması N Kaşot Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Yakın Doğu Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2012 | 17 | 2012 |
Öğretmenlere Yönelik Çevre Eğitimi N Kaşot Yayımlanmamış Kitap, 0 | 17 | |
Opinions of Education Administrators and Teachers on Vegetation Geography: Comparative Case Study S Ilseven, N Kasot, IF Gulcan Anthropologist 23 (1-2), 199-208, 2016 | 3 | 2016 |
Views of prospective teachers from North Cyprus and England towards a sustainable environment: a comparative case study N Kasot, G Dagli International Journal of Educational Sciences 15 (1-2), 196-213, 2016 | 2 | 2016 |
Awareness of Consequence of High School Students on Loss of Bio-Diversity. N Kasot, S Özbas Cypriot Journal of Educational Sciences 10 (4), 316-325, 2015 | 2* | 2015 |
Technology and Drama based Creative Collaborative Writing in Teaching Ç Dimililer, M Kurt, N Kaşot, O Sözüdoğru EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (8 …, 2017 | 1 | 2017 |
INVESTIGATION OF THE HISTORICAL ENVIRONMENT CONTENT IN NORTHERN CYPRUS SECONDARY SCHOOL TURKISH HISTORY TEXTBOOKS. N KAŞOT, M ÖZSEZER Electronic Turkish Studies 12 (4), 2017 | 1 | 2017 |
Assessment of the historical evolution of the environment in North Cyprus with regard to democratisation N Kaşot, H Tufan World Journal of Environmental Research 6 (1), 36-49, 2016 | 1 | 2016 |
Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi EB ÖZDEMİR, N KAŞOT | 1 | 2015 |
Impact of quarries on the Kyrenia mountains (Cyprus) towards human and natural environment S İlseven, N Kaşot Journal of Environmental Biology 41 (2), 323-327, 2020 | | 2020 |
Impact of mobile-assisted learning activities on the life-long learning qualifications of teacher candidates E Soykan, N Kaşot Quality & Quantity 52 (1), 685-694, 2018 | | 2018 |
Approaches of School Administrators toward Teachers with Different Types of Human Nature: The Cyprus Case N Karasel Ayda, N Kaşot, A Güneyli Behavioral Sciences 8 (8), 66, 2018 | | 2018 |
Biyolojik çeşitlilik N Kaşot Pegem Atıf İndeksi, 305-340, 2017 | | 2017 |
Field notes on trophic spectrum of Dolichophis jugularis from Northern N KAŞOT Biharean Biologist, 2016 | | 2016 |
Kıbrıs Adası’nda Dağılış Gösteren Çizgili Kaplumbağa’nın MauremysRivulata Ekolojisi ve Biyolojisi Hakkında Bir Ön Çalışma N Kaşot Kıbrıs Araştırmaları Dergisi 17 (40), 35-58, 0 | | |
Usage of Graph c Des gn n Env ronmental Educat on N Kaşot, Y Yücesoy | | |
VALIDITY AND DEVELOPMENT OF TEACHER ENVIRONMENTAL ATTITUDE SCALE N Kaşot, KA Batman | | |