Az Daha Fazladır: Dijital Seyir Platformlarının Tüketim Kültürü Açısından İzleyicilerin Seyir Alışkanlıklarına Olan Etkisi C Diker Erciyes İletişim Dergisi, 1-20, 2019 | 15 | 2019 |
Modern Bireyin ‘Miyop’ Sorunu: Foucault’nun Özne ve İktidar Kavramları Bağlamında ‘The Lobster’ Filminin Analizi C Diker Sinefilozofi, 91-105, 2019 | 6 | 2019 |
Bir Anti-Kahraman Anlatısı Olarak Joker Filminin Postmodernite Perspektifinden İncelenmesi C Diker sinecine 11 (2), 267-299, 2020 | 4 | 2020 |
İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Bağımlılığının İncelenmesi: Üsküdar Üniversitesi Örneği* Social Media Addiction of Communication Faculty Students: Üsküdar … B Bulunmaz, B BULUNMAZ, C Diker, Ö OSMANOĞLU, N Gungor, ... | 4 | 2019 |
‘Batı’ İdeolojisinin ‘Batı-Dışı’ndan Üretimi: Akademi Ödüllü Ashgar Farhadi Filmlerinin Kültür Emperyalizmi Boyutundan İncelenmesi C Diker TRT Akademi 3 (5), 94-111, 2018 | 4* | 2018 |
Batı-Dışı’nın Yeniden Üretimi: ‘Mustang’ Filminin Sosyopolitik Bağlamda Değerlendirilmesi C Diker Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (3), 127-164, 2016 | 3 | 2016 |
Bir Bölüm Daha: Netflix'teki Seri-İzleme Davranışının Tüketim Kültürü Bağlamında İncelenmesi C Diker Televizyon 4.0 Toplum 5.0 Döneminde Yeni İzlence Yeni İzlerkitle, 147-181, 2020 | 2 | 2020 |
The Creation of Sustainable Orientalism in Cinema C Diker, E Koç Handbook of Research on Contemporary Approaches to Orientalism in Media and …, 2021 | 1 | 2021 |
2005-2020 Yılları Arasında Verilen Film Destekleri Üzerine Eleştirel Ekonomi Politik Bir Değerlendirme C Diker İnsan ve İnsan 7 (26), 139-161, 2020 | 1 | 2020 |
Digital Technology, Attraction and Cinema C Diker New Approaches in Media and Communication, 119-130, 2019 | 1* | 2019 |
Osmanlı Sinemasına Dair Arkeolojik Bir Kazı C Diker Etkileşim Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi, 214-218, 2018 | 1 | 2018 |
From Modernity to Postmodernity: The Ideology of Individual Success in Star Wars C Diker CINECRI '16, 2016 | 1 | 2016 |
Postmodern Bir Dünyada Hakikati Savunmak: “Yukarı Bakma” Filminin Sosyoideolojik Analizi C Diker Etkileşim, 102-119, 2022 | | 2022 |
Bilgi, Duygu ve Arzunun Oluşturduğu Yapay Zekâ’nın Belirsiz Geleceği:“Artificial Intelligence”(2001) Filmi Örneği C DİKER TRT Akademi 6 (13), 930-937, 2021 | | 2021 |
Şarkdöngü: Modern Mitlerin Dolaylı Anlatımı ve Türk Sinemasından Örnekler C Diker | | 2020 |
Complementing the Time-Image by Existentialism: The Implicit Ideology of Nuri Bilge Ceylan’s Filmography C Diker Gece Publishing 1, 371-388, 2018 | | 2018 |
İnternet Hızı, Tüketim Kültürü ve İhtiyaçlar: Türkiye’de 4.5G Altyapısına Geçişin Tüketime Olan Etkileri C Diker 1st International Conference on New Trends in Communication, 2017 | | 2017 |
An Anti-dialectical Representation of the Sociocultural Structure of Anatolia: The Movie “Sivas” C Diker International Journal of Turcologia 23 (XII), 113-133, 2017 | | 2017 |
Effects of the Eurimages Fund on the Content of Turkish Cinema after 1990s C Diker Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015 | | 2015 |
Common Policies on Sponsorship in Turkish Cinema I Ozkan, AS Erdemir, B Tamusta, C Diker, T Borazanci 10th World Media Economics & Management Conference, 2012 | | 2012 |