Takip et
hasan gogce
hasan gogce
harran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
In the framework of green marketing activities: a study to determine the tendencies of university students towards using environment-friendly products
B Arslan, H Gögce
International Journal of Information Technology 19, 2013
92013
Hizmet Baskın Mantık ve Ortaklaşa Değer Yaratımı: Pazarlama Disiplini İçin Bütüncül Bir Değer Yaklaşımı
H Göğce, M Özmen
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 6 (1), 1-18, 2020
32020
Bir Pazarlama Teorisi Olarak Hizmet Baskın Mantık 1
H Göğce
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2020
22020
Üniversitelerin Marka Bileşenleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
H GÖĞCE, F ÖZBERK
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 13 (1), 195-223, 2021
2021
PAZARLAMA DİSİPLİNİNDE “HİZMET” VE “HİZMET-LER” KAVRAMLARINI YENİDEN DÜŞÜNMEK
H GÖĞCE
Bir hizmet ekosistemi olarak müzeler: Hizmet baskın mantık çerçevesinde birlikte yaratım ve değer kavramları üzerine bir araştırma
H Göğce
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–6