Yapılandırmacı Ögrenme Kuramına Uygun Geliştirilen Çalişma Yapraklarının Uygulama Sürecinin Degerlendirilmesi S Atasoy, AR Akdenız Milli eğitim dergisi 34 (170), 2006 | 125 | 2006 |
Fizik öğretiminde bütünleştirici öğrenme kuramına uygun çalışma yapraklarının geliştirilmesi Ş Kurt Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Fen Bilimleri Enstitüsü, KTÜ, Trabzon, 2002 | 124* | 2002 |
Newton’un hareket kanunları konusunda kavram yanılgılarını belirlemeye yönelik bir testin geliştirilmesi ve uygulanması Ş Atasoy, AR Akdeniz Journal of Turkish Science Education 4 (1), 45-59, 2007 | 113* | 2007 |
Yeni fen bilgisi öğretim programı ile ilgili öğretmenlerin düşünceleri AR Akdeniz, N Yiğit, Ş Kurt V. Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresinde sunulmuş bildiri …, 2002 | 98* | 2002 |
Fizik öğretiminde enerji konusunda geliştirilen çalışma yapraklarının uygulanması Ş Kurt, AR Akdeniz Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ODTÜ, Ankara 3, 2012, 2002 | 92 | 2002 |
Beşinci sınıf öğrencilerinin ses kavramını anlamaları üzerine kavram karikatürlerinin etkisi Ş Atasoy, A Tekbıyık, A Gülay Journal of Turkish Science Education 10 (1), 176-196, 2013 | 90 | 2013 |
The effect of concept cartoon-embedded worksheets on grade 9 students’ conceptual understanding of Newton’s Laws of Motion Ş Atasoy, S Ergin Research in Science & Technological Education 35 (1), 58-73, 2017 | 73 | 2017 |
Öğretmen adaylarının Newton’un hareket kanunları konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesine yönelik geliştirilen çalışma yapraklarının etkililiğinin araştırılması Ş Atasoy Yayınlanmamış Doktora Tezi, Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri …, 2008 | 66* | 2008 |
Effect of writing-to-learn strategy on undergraduates’ conceptual understanding of electrostatics Ş Atasoy The Asia-Pacific Education Researcher 22, 593-602, 2013 | 63 | 2013 |
Remedying science student teachers' misconceptions of force and motion using worksheets based on constructivist learning theory S Atasoy, M Kucuk, AR Akdeniz ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL …, 2011 | 59 | 2011 |
Çalışma yapraklarının geliştirilmesine yönelik bir model önerisi H Demircioğlu, Ş Atasoy Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006 | 55 | 2006 |
Fizik öğretiminde çalışma yapraklarının geliştirilmesi N Yiğit, AR Akdeniz, Ş Kurt Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 151-157, 2001 | 54 | 2001 |
Karadeniz Bölgesi’ndeki bazı yerel sosyobilimsel konularda öğrencilerin informal muhakemelerinin belirlenmesi: HES, Organik Çay ve Yeşil Yol Projesi Ş Atasoy, A Tekbıyık, OŞ Yüca Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (2), 524-540, 2019 | 45* | 2019 |
Kavram karikatürlerinin etki-tepki kuvvetleri ile ilgili yanılgıları gidermeye etkisi. 3 Ş Atasoy, AR Akdeniz Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Karadeniz …, 2009 | 36* | 2009 |
Okul öncesi dönemdeki çocuklara yönelik kavram karikatürlerinin geliştirilmesi ve uygulanması Ş Atasoy, MA Zoroğlu Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 8 (2 …, 2014 | 33* | 2014 |
Öğretmen adaylarının yaşam alanlarına göre yerel sosyobilimsel konularla ilgili informal muhakemeleri Ş Atasoy Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 6 (1), 60-72, 2018 | 31 | 2018 |
Comparative analysis of the effectiveness of 4Mat teaching method in removing pupils’ physics misconceptions of electricity S Ergin, Ş Atasoy Journal of Baltic Science Education 12 (6), 730, 2013 | 28 | 2013 |
Farklı düzeylerdeki öğrencilerde kuvvet kavramı ile ilgili yanılgılar Ş Kurt, AR Akdeniz XII. Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler Kitabı 3, 1931-1950, 2004 | 26 | 2004 |
Development of Eighth Grade Students' Epistemological Beliefs through Writing-to-Learn Activities. S Atasoy, O Küçük Journal of Science Learning 3 (2), 57-66, 2020 | 24 | 2020 |
Öğretmen adaylarının kuvvet kavramı ile ilgili yanılgılarını gidermede keşfedici laboratuar modelinin etkisi Ş Kurt, AR Akdeniz Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 2004 | 24 | 2004 |