Follow
Müge AYGÜN
Müge AYGÜN
Verified email at giresun.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Doğru bilinen yanlışlardan, yanlış bilinen doğrulara: Fizikte kavram yanılgıları
B Güneş, S Ateş, A Eryılmaz, N Yürük, ÖF Özdemir, U KANLI, G Serin, ...
Palme Yayıncılık, 2017
552017
Argümantasyon ve kavram karmaşası erime ve çözünme
M Aygün, DS Boyraz, Y Hacıoğlu
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (2), 2016
342016
Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin ‘Işık’Kavramıyla İlgili Metaforik Algıları
M Aygün, ÜG Durukan, Y Hacıoğlu
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 3 (2), 52-64, 2015
142015
TÜRKİYE’DE BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARLA İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLER
T Güler, M Aygün
Milli Eğitim Dergisi 48 (222), 5-32, 2019
122019
Possible misconceptions about solid friction
HŞ Kızılcık, M Aygün, E Şahin, N Önder-Çelikkanlı, O Türk, T Taşkın, ...
Physical Review Physics Education Research 17 (2), 023107, 2021
102021
Teaching the Sound Concept: A Review of Science and Physics Education Postgraduate Theses in Turkey.
M Aygün, Y Hacioglu
Athens Journal of Education 9 (2), 257-275, 2022
92022
TÜRKİYE’DE MATEMATİKTE TAHMİN KONUSUYLA İLGİLİ YAPILMIŞ ÇALIŞMALAR
DS Boyraz, M Aygün
Milli Eğitim Dergisi 46 (216), 165-185, 2017
92017
Fen öğretimi laboratuvar uygulamaları I-II: Bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye ve kavramsal öğrenmeye katkı sağlayabilecek deneyler
F Karslı, Ç Şahin, M Aygün, S Çavuş Güngören
Laboratuvar yaklaşımları ve bilimsel süreç becerileri 3, 2015
72015
Prospective science teachers’ metaphorical images about ‘Light’
M Aygün, Y Hacıoğlu, ÜG Durukan
International Conference on Education and Social Sciences, Proceedings of …, 2014
62014
The impact of mass on action-reaction forces during a collision: using a conceptual change text or traditional expository text to overcome misconception
M Aygün, M Tan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 65-91, 2021
42021
Superposition of sound waves: Beats
M Aygün, F Aydın-Güç
Physics Education 54 (4), 043007, 2019
42019
The project of air pollution awareness: interdisciplinary community service practices
FA Güç, M Aygün, D Ceylan, SÇ Güngören, ÜG Durukan, Y Hacıoğlu, ...
Cukurova University Faculty of Education Journal 46 (1), 85-133, 2017
42017
Ortaokul ve lise ders kitaplarında ses konusundaki metinlerin okunabilirliği
M Aygün, Y Hacıoğlu
Fen Bilimleri öğretimi dergisi 10 (1), 251-280, 2022
32022
Interdisciplinary Science and Social Studies Education in the Context of Five Weeks in a Balloon.
M Aygün, Y Hacioglu, D Ceylan, E Durkan
Journal of Science Learning 5 (1), 91-102, 2022
32022
Air pollution awareness in the scope of the community service practices course: an interdisciplinary study
FA Güç, M Aygün, D Ceylan, SÇ Güngören, ÜG Durukan, Y Hacıoğlu, ...
International Electronic Journal of Environmental Education 8 (1), 35-63, 2018
32018
EBA OKUMA KİTAPLARINDA JULES VERNE VE FİZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI: DÜNYA’NIN MERKEZİNE YOLCULUK ÖRNEĞİ
M Aygün, E Şahin
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 895-918, 2020
22020
Open or One-End-Closed Tubes for Beethoven’s Ninth Symphony: Boomwhackers
M Aygün, HŞ Kızılcık
The Physics Teacher 61 (9), 777-779, 2023
2023
FİZİK ÖĞRETİMİ İÇİN ORYANTİRİNG VE FORMULA 1 BAĞLAMLI DERS PLANLARININ TASARLANMASI, GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANABİLİRLİĞİ
M Aygün, M Tan
Milli Eğitim Dergisi 49 (228), 263-299, 2020
2020
Bağlam temelli yaklaşımla fizik eğitiminde sürdürülebilir kalkınma
M Aygün, H Kızılcık
Binding the sustainable development and the curriculum: the effect of a training for pre-service physics teachers.
H Kızılcık, M Aygün, E Şahin, V Damlı, N Önder Çelikkanlı, O Türk
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20