Takip et
sedat kanadlı
sedat kanadlı
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of self-regulated learning strategies on academic achievement: A meta-analysis study
B Ergen, S Kanadli
Eurasian Journal of Educational Research 17 (69), 55-74, 2017
1712017
A meta-summary of qualitative findings about STEM education.
S Kanadli
International Journal of Instruction 12 (1), 959-976, 2019
852019
Prospective teachers' professional self-efficacy beliefs in terms of their perceived autonomy support and attitudes towards the teaching profession: A mixed methods study
S Kanadlı
Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri 17 (5), 1847-1871, 2017
682017
A meta-analysis on the effect of instructional designs based on the learning styles models on academic achievement, attitude and retention.
S Kanadli
Educational Sciences: Theory and Practice 16 (6), 2057-2086, 2016
612016
A meta-analysis of research on technological pedagogical content knowledge by gender
B Ergen, TY Yelken, S Kanadli
Contemporary Educational Technology 10 (4), 358-380, 2019
492019
Kuantum öğrenme modelinin akademik başarıya etkisi: bir meta-analiz çalışması/the effect of quantum learning model on academic achievement: A meta-analysis study
S KANADLI, Ü Kerim, F KARAKUŞ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 136-157, 2015
322015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının epistemolojik inançları, öğrenme yaklaşımları ve LYS puanları arasındaki ilişkiler
S KANADLI, A AKBAŞ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 2015
322015
Öğretmenlere yönelik hazırlanan bir mesleki gelişim programının etkililiğinin incelenmesi
S Kanadli
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
302012
Öğrencilerin İngilizce Öz Yeterlik İnançlarının Algılanan Özerklik Desteği Açısından İncelenmesi/Investigation of Students' Self Efficacy Beliefs in Terms of Perceived Autonomy …
S Kanadlı, B Bağçeci
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (30), 98-112, 2015
292015
Üstbilişsel Davranışlar Problem Çözmede Faydalı Mıdır?
S Kanadlı, Y Sağlam
İlköğretim Online 12 (4), 1074-1085, 2013
272013
Nitel veri analizinde kodlama
Y Sağlam, S Kanadlı
Ankara: Pegem Akademi, 2019
262019
Sosyal bilimlerde teoriden uygulamaya araştırma sentezi nicel, nitel ve karma yöntemler
S Kanadlı
Ankara: Pegem Akademi, 2019
212019
Akademisyen görüşleri doğrultusunda yükseköğretimde performansa dayalı akademik teşvik sisteminin incelenmesi
G Yokuş, B Ayçiçek, S KANADLI
Yükseköğretim Dergisi 8 (2), 140-149, 2018
212018
Ortaokul öğrencilerinin algıladığı özerklik desteği, eleştirel düşünme eğilimleri ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkisinin incelenmesi
A Koçoğlu, S KANADLI
Trakya Eğitim Dergisi 9 (1), 61-77, 2019
192019
Yedinci sınıf öğrencilerinin hayvanların üremesi, büyümesi ve gelişmesi konusundaki kavram yanılgıları ve olası kaynakları
M Murat, S Kanadlı, A Ünişen
Türk Fen Eğitimi Dergisi 8 (1), 179-197, 2011
182011
EĞİTİM FAKÜLTESİNE YENİ BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ ALGILAYIŞLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUMLARI
M MURAT, A ÜNİŞEN, S KANADLI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (33), 226-244, 2010
172010
The Effect of Total Physical Response Method on Vocabulary Learning/Teaching: A Mixed Research Synthesis.
T Inciman Celik, T Cay, S Kanadli
English Language Teaching 14 (12), 154-170, 2021
162021
Schommer’in epistemolojik inançlar modelinin cinsiyet ve akademik başarı açısından incelenmesi: Bir meta-analizi çalışması
S Kanadlı, C Akay
Eğitim ve Bilim 44 (198), 2019
162019
Öğretmenlerin kişiler arası motivasyon stilleri: Öğrenme İklimi Ölçeği’nin Türkçe versiyonu
S Kanadlı, B Bağçeci
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (1), 2016
162016
Lise 10. sınıf öğrencilerinin bilişsel stilleri arasındaki farklılıkların akademik başarı, eğitimsel uzmanlaşma alanı ve cinsiyet açısından incelenmesi (Gaziantep ili örneği)
S Kanadli
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
152008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20